Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lean Customer Development. Twórz produkty po które

28-06-2015, 16:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.50 zł     
Użytkownik boss966
numer aukcji: 5224250659
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2015
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia internetowa.

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach


Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Tytuł: Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Autor: Cindy Alvarez
ISBN: 232
Ilość stron: 978-83-[zasłonięte]-9153-1
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress


Znaj klienta swego.

• Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
• Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
• Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
• Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
• Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.

Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.


Za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionych książek. Nie wysyłamy za pobraniem.