WARUNKI GWARANCJI
Dla potrzeb niniejszego dokumentu:
„Producent” oznacza firmę WSTECH s.c. z siedzibą w Sanoku, przy ulicy Okulickiego 43.br />„Nabywca” oznacza końcowego Nabywcę sprzętu wyprodukowanego przez Producenta.
„Autoryzowany serwis” oznacza serwis prowadzony wyłącznie przez Producenta zamawianego sprzętu.
Producent gwarantuje dobrą jakość i zapewnia sprawne działanie sprzętu na okres podany w tabeli, która jest załączona do niniejszej gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych, również tych dokonanych w transporcie,
- gdy Nabywca nie wykonuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi zobowiązujących Nabywcę do wykonania we własnym zakresie,
- uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji lub transportu sprzętu.
Nabywca traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji w przypadku:
- gdy w okresie gwarancyjnym sprzęt był naprawiany poza autoryzowanym serwisem,
- gdy dokonano w sprzęcie samowolnych napraw lub modyfikacji bez pisemnej zgody Producenta,
- gdy sprzęt był eksploatowany po stwierdzeniu w nim wady konstrukcyjnej lub po uszkodzeniu mechanicznym.
Niezależnie od utraty uprawnień gwarancyjnych, przypadkach opisanych w punkcie 4, producent nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone na mieniu i osobie, jakie może spowodować używanie takiego sprzętu. Wady konstrukcyjne lub uszkodzenia powstałe w wyniku wadliwego sprzętu, ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty doręczenia sprzętu do Producenta. Do korzystania w pełni z uprawnień gwarancyjnych należy spełnić poniższe warunki:
- należy przedstawić fakturę lub inny dowód zakupu sprzętu przez Nabywcę,
- należy przedstawić oryginalną kartę gwarancyjną z podpisem sprzedawcy, numerem seryjnym i datą sprzedaży,
- zgłoszenie wady maksymalnie do 14 dni od jej wykrycia,
- należy odesłać towar do producenta w oryginalnym opakowaniu na koszt Nabywcy.
Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową. Zasięg ochrony gwarancyjnej, ograniczony jest do terytorium Polski. Gwarancja w pierwszej kolejności dotyczy naprawy produktu, oraz wymiany uszkodzonych podzespołów lub elementów konstrukcyjnych. Producent nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za pośrednie straty lub szkody Nabywcy. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy, liczony od dnia dostarczenia sprzętu do Producenta, do dnia w którym sprzęt został udostępniony Nabywcy do odbioru. Producent nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie sprzętu powstałe w trakcie transportu przez firmę przewozową. Obowiązkiem Nabywcy jest sprawdzenie stanu technicznego sprzętu przy jego odbiorze. Jeżeli transport sprzętu został zlecony przez Producenta a sprzęt uległ zniszczeniu, Nabywca jest zobowiązany do:
- zgłoszenia do Producenta w terminie do 3 dni od dnia otrzymania uszkodzonej przesyłki o wszelkich zniszczeniach powstałych w transporcie, w celu sporządzenia przez Producenta zgłoszenie reklamacyjnego w firmie transportowej.
- dostarczenia Producentowi protokołu szkody spisanego pomiędzy Nabywcą z przedstawicielem firmy transportowej.
Zasady gwarancji zawarte w niniejszym dokumencie są jedynymi i oryginalnymi