Wyświetlacz dotykowy 3.5'' SHIELD LCD TFT dla Nucleo STM32 i Arduino.
Razem z wyświetlaczem oferujemy oprogramowanie do jego obsługi bazujące na rewelacyjnej bibliotece mbed
i darmowym środowisku programistycznym CoIDE dla platform Nucleo F401RE oraz L152RE, oraz bibliotekę dla Arduino UNO. Biblioteki umożliwiają prostą implementację obsługi wyświetlacza i panelu dotykowego (wraz z procedurami kalibracyjnymi). Przykładowy kod:
#include "mbed.h"
#include "ILI9327_8.h"
ILI9327_8 myGLCD(A0, A2, A1, A3, A4, D8, D9, D2, D3, D4, D5, D6, D7, D6, A1, A2, D7);
Serial serial(USBTX, USBRX);
int main()
{
serial.baud(115200);
myGLCD.InitLCD(PORTRAIT);
//myGLCD.Demo400x240();
myGLCD.tpCalibrate();
myGLCD.fillScr(VGA_BLACK);
myGLCD.setColor(VGA_WHITE);
myGLCD.drawRect(1,1,239,399);
while (1)
{
uint16_t posX,posY;
uint16_t pressure = myGLCD.tpPressure(posX, posY);
if (pressure > 100)
{
char output[100];
sprintf(output, "Pressure: %i", pressure);
myGLCD.print(output, CENTER, 120);
sprintf(output, "PosX: %i PosY: %i", posX, posY);
myGLCD.print(output, CENTER, 140);
serial.printf("Touchpad pressed: X:%i, Y:%i, Pressure:%i", posX, posY, pressure);
}
}
}
Kody źródłowe bibliotek, z przykładowym projektem dla CoIDE (Nucleo) oraz Arduino zostaną wysłane emailem, po dokonaniu zakupu.
Na aukcji oferujemy sam wyświetlacz BEZ platformy Nucleo L152RE, widocznej również na zdjęciach.
.