Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LAVAZZA Kawa Qualita Rossa 0,25 kg - mielona

04-07-2012, 7:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik jarecki0-1
numer aukcji: 2394768433
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 33   
Koniec: 03-07-2012 16:18:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AGDhome

Witamy na aukcjach AGDhome !!!
Kawa LAVAZZA Qualita Rossa 0,25 kg - mielona
 
telefony :
(22)[zasłonięte]877-77, 604 [zasłonięte] 021

Adam Łukaszewicz
[zasłonięte]@agdhome.pl
Andrzej Kwitek
[zasłonięte]@agdhome.pl
Po wygranej aukcji prosimy o kontakt w celu ustalenia formy płatności i dostawy.

Numer rachunku i dane firmy :
43 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 068692

AGD HURT DETAL
ul. Jana Kazimierza 35/37/237
01-248 Warszawa
NIP: 837[zasłonięte]170-08
 



Wszystkie wysyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DHL .

Sprawdź swoją przesyłkę

ZAKUPY NA RATY : Szanowny Kliencie, jeśli jesteś zainteresowany zakupem na raty, prosimy o zapoznanie się
ogólnymi informacjami:

Punkt odbiorów osobistych
codziennie od 10 do 17:30
Sobota od 10 do 13:30
ul. Jana Kazimierza 35/37 lokal nr. 24 (Parter)
01-248 Warszawa Wola
 
 
 
 


Lavazza Qualita Rossa - 250 g


Lavazza Qualita Rossa
to znakomita kawa znana i ceniona na całym świecie o delikatnym i niepowtarzalnym smaku oraz czekoladowym aromacie. Wszystko to zapewnia jedyna w swoim rodzaju mieszanka brazylijskiej arabiki oraz afrykańskiej robusty. Zachęcamy Państwa do spróbowania tej pysznej kawy. Nadaje się zarówno na biura domu jak również do kawiarni.

Można przygotowywać ją wszystkimi sposobami.

70 % Arabica !
30 % Robusta !
 

 

Data do spożycia: 30.01.2013r.









 
1. Po zakończeniu aukcji, zwycięzcę prosimy o jak najszybszy kontakt, celem wybrania dostawy i formy płatności.
 
2. Towary oferowane przez AGDHOME są fabrycznie nowe, nieużywane i posiadają polską Kartę Gwarancyjną producenta.
 
3. W przypadku reklamacji dotyczących napraw gwarancyjnych należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
 
4. Zwroty towarów przyjmowane są w przypadku, gdy nie posiadają śladów użytkowania, posiadają wszystkie części/akcesoria dołączone przez producenta oraz fabryczne opakowanie, a także pełną dokumentację i rachunek. W przypadku zwrotów, koszty związane z dostarczeniem do siedziby naszej firmy pokrywa klient. Wszelkie zwroty prosimy uzgadniać z konsultantem.
 
5. W przypadku zwrotów spowodowanych uszkodzeniem towaru lub opakowania podczas transportu, należy spisać "Protokół Reklamacyjny" z kurierem w momencie odbioru. Taki dokument jest podstawą do złożenia reklamacji.
 
6. Prosimy uważnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze przed podpisaniem listu przewozowego.