Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LAUNCH X431 MASTER TESTER INTERFEJS 2013 ORYGINAL

25-01-2015, 15:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 3 500 zł     
Użytkownik ZANGEN
numer aukcji: 4983430376
Miejscowość Strumienno
Wyświetleń: 2   
Koniec: 25-01-2015 15:19:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.Jestem powaznym czowiekiem i zawsze staram sie opisac przedmiot tak, jak opisuje go producent.Prosze wiec o rozwazne skladanie ofert kupna, poniewaz nie odwoluje aukcji.
2. Jesli masz watpliwosci, albo masz jakies pytania dotyczace sprzetu, to napisz do mnie, lub zadzwon. Odbieram telefony do godziny 22. Na email odpowiadam raz dziennie.Jesli nie moge odebrac telefonu, to znaczy ze jestem w pracy i nie slysze telefonu.
3. Po zakupie prosze o wplate pieniedzy przez PayU, albo wybrac opcje przesylki za pobraniem. Najpewniejsza jest dla Ciebie przesylka pobraniowa, gdyz pieniadze placisz kurierowi przy odbiorze towaru.
4. Paczka jest wysylana w ten sam dzien, albo na nastepny i przewaznie dochodzna nastepny dzien.
5. Prosze podac numer aukcji i swoj nick przy wplacie pieniedzy na konto. To usprawni cala tranzakcje. Do 14 dni mozesz oddac towar bez podawania przyczyny.
6.Forma i koszty wysylki beda podane w opisie aukcji. Oplaty za wysylke nie podlegaja negocjacji.
7. Na wplate czekam do 7 dni roboczych. Jesli klient sie nie odzywa, to dzwonie do niego i jesli nie widze porozumienia, to wystawiam negatywny komentarz
8. W przypadku zakupu wiecej niz jednej rzeczy tabela oplat jest na allegro.
9. Zastrzegam sobie prawo do zakonczenia aukcji przed czasem bez podawania przyczyn.
Zakupiony towar wysylam na nastepny dzien od zaksiegowania pieniazków na koncie, albo gdy klient wybieze opcje wysylki za pobraniem. Paczka zawsze jest wysylana z potwierdzeniem nadania paczki w razie jakis nieporozumien zwiazanych z dostarczeniem towaru.Jesli paczka ma isc na inny adres niz jest zapisany to prosze napisac mi to w emailu lub wypelnic formularz allegro przy kupnie gdzie wpisac nowy adres dostawy.

 


Witam serdecznie na mojej aukcji na której sprzedaje tester diagnostyczny Launch X431 MASTER,który jest najnowszym czwartym wydaniem tej wspaniałej maszyny diagnostycznej . Poprzednie wersje byly tak udane, ze sprzedawca kontynuuje słynna serie modernizując całe urzadzenie. Zmienił sie kształt, parametry, mozliwości, lista obsługiwanych samochodów. Sprzedawca daje mozliwośc aktualizacji przez internet, co daje wieksze mozliwości i spowoduje ze cały czas będą mieli Państwo świeże aktualizacje. Poprzednia wersje aktualizowało sie z płyty, bądz z internetu. Tą wersje możecie aktualizowac w bardzo prosty sposób logujac sie na stronie i pobierajac bezpośrednio oprogramowanie.Przed długą lekturą opisu chciałbym powiedzieć kilka spraw najważniejszych:
- kupujesz sprzęt , który działa i nie tak jak testery do laptopa musisz coś wgrywac i siedziec dniami zeby rozgryśc co i jak ,
zeby ruszył program
-Dostajesz wszystkie hasła do strony internetowej zeby pózniej zrobić aktualizacje.
-pierwszą aktualizacje sprzętu przeprowadzam ja dzień przed wysyłka, zeby klient dostał sprzęt gotowy do pracy zaraz po otrzymaniu paczki.
-prosze uważac na sprzedawców sprzedających jakieś klony lub zamienniki kryjące sie pod nazwą LUNCH.
-prosze uważac na sprzęt sprzedawany bez hasła dostepu i numerów startowych. Zdarzaja sie juz przypadki ze klienci tracą pieniązki przez to ze nie moga zrobic pierwszej aktualizacji startowej i otrzymuja sprzęt , który nie da sie aktualizować.

U mnie jest wszystko i maszyna naprawde DZIAŁA lepiej niz jego poprzednik w starszej wersji.

 

Proszę kliknąć na zdjęcie poniżej, zeby zobaczyć film z pracy urządzenia.


X-431 Diagun to nowoczesne urzadzenie do diagnostyki elektronicznych (najnowszy model firmy Launch systemów samochodowych takich jak silnik, A/T, ABS, SRS, CC itp. Powstalo w oparciu o sprawdzona platforme Windows CE.Cechy:
- technologia diagnostyczna oparta na systemie operacyjnym Linux
- funkcje PDA (Personal Digital Assistant),
- komunikacja z samochodem za pomoca kabla.Umożliwia to szybszą i bezproblemową komunikacje
- zasilanie jest pobierane z gniazda OBD2, zasilacza , gniazda zapalniczki lub akumulatora.
- duzy kolorowy ekran dotykowy LCD o wielkosci 4,3 cala ulatwiajacy wprowadzanie danych,
- karta pamieci 1GB
- mozliwosc wyswietlania biezacych parametrów w formie graficznej,
- brak stalych wymuszonych oplat rocznych (tzw. abonamentów),

- urzadzenie pracuje nieprzerwanie na zakupionej wersji oprogramowania.


 

Nie ma koniecznosci wykonywania przymusowych aktualizacji.
W zestawie sa wszystkie konektory niezbędne do pracy urządzenia. Trzecia generacja posiada wszystkie konektory do wszystkich rodzajów samochodów
Wtyki diagnostyczne w wyposazeniu:

Audi 16 pin OBD2, Citroen 2 pin, Mitsubishi 12 i 16 pin OBD2, HA/MA 17+2 pin, Bmw 20 pin +16 pin OBD2, Kia 20 pin, Jiangling 16 pin OBD2, Toyota 22 pin
Toyota 17 pin, Daewoo 12 pin, Daihatsu 4 pin, Hainan Mazda 17pin, Hyundai 12 i 16 pin OBD2
VAG OBD1 2+2 pin tzw. OBD1, Fiat 3 pin, Chrysler 6 pin, Ford 6+1 pin, Suzuki 3pin, Changan 3 pin
Qingling 3 pin, Nissan 14 i 16 pin, Mercedes 38 pin z sygnalizacja diodowa, Honda 3 pin, Mazda 17 pin, Gm/Vaz 12 pin,Ssangyong 14 pin, Ssangyong 20 pin, Przewód uniwersalny 3 pin
Subaru 9 pin, Sprinter/LT 14pin, GEELY 22pin
MAIN SUPER 16 OBD2 (obsluguje wszystkie auta z wtykiem OBD2 równiez z CAN m.in. Audi, VW, Seat, Skoda, Opel, Ford, BMW, Mercedes,

Toyota, Mazda, Nissan, Citroen, Peugeot, Renault, Fiat, Volvo, Saab, Chevrolet, Smart, Mini, Alfa Romeo, Lancia, itp... )



Przy pomocy tego uniwersalnego skanera diagnostycznego mozna zdiagnozowac wszystkie systemy znajdujace sie w samochodzie, dzieki temu mozna bardzo szybko wykryc usterke, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
Kasowac kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, SWIECE ZAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),Kasowac inspekcje olejowa zarówno ze stalym przedzialem okresowym, jak i ze zmiennym przedzialem okresowym, Long Life.Podgladac i rejestrowac biezace parametry samochodu podczas jazdy: silnik, cisnienie doladowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrzadu PD, temperature,przeplywomierz,wskazniki,itp.Przyodrobinie doswiadczenia mozna:Adaptowac i korygowac nowe elementy w samochodzie: kat wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonu, dawke wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )

kodowac piloty i klucze.


W przypadku wybrania juz odpowiedniego sterownika np. komputera silnika mozliwe jest:
- odczytywanie oczekujacych kodów bledów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów bledów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- mozliwosc zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu pózniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zaplonu, dawki rozruchowej,
- predkosc obrotowa silnika (RPM)
- obciazenie (Calculated Load Value)
- temperatura plynu chlodzacego (Coolant Temperature)
- status ukladu paliwowego (Fuel System Status)
- predkosc pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- dlugoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podcisnienie w kolektorze ssacym (Intake Manifold Pressure)
- kat wyprzedzenia zaplonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przeplyw powietrza - wskazanie przeplywomierza (Air Flow Rate)
- polozenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- cisnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zuzycia poszczególnych cylindrów - czyli
róznicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracowal na biegu jalowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
Ponadto w przypadku wybrania juz odpowiedniego sterownika np. komputera silnika mozliwe jest odczytanie kodów bledów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartosci w pamieci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jalowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zaplonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zuzycia poszczególnych cylindrów - czyli róznicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracowal na biegu jalowym.
[Outputs Tests - 03] - Diagnozowanie (wysterowanie) podzespolów wykonawczych. Liczba i kolejnosc wykonywanych testów jest scisle przekazywana do przyrzadu sterujacego. Po wykonaniu diagnozy zalaczona sekwencja zostanie zakonczona.
Opcja bardzo przydatna w wielu sytuacjach. Mozna bardzo dokladnie ustalic i zweryfikowac dzialanie (lub niesprawnosc) poszczególnych urzadzen takich jak czujniki, sensory, moduly, potencjometry. Opcja pozwala równiez zaobserwowac sprawnosci dzialania i poprawnosci wyswietlania kontrolek i wskazników na desce (zegary). Testowanie przeprowadzac na wylaczonym silniku - tylko wlaczona stacyjka.
[Basic Settings - 04] - Nastawy podstawowe.
W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przegladu musza zostac wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera zostala przelaczona na niezmienne wartosci. Jezeli system znajduje sie w nastawach podstawowych mozna np. wyregulowac kat wyprzedzenia zaplonu, adaptacje polozenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. Nastawy podstawowe nalezy wykonywac dla danego samochodu tylko w jego zalecanym stanie pracy np. temperatura silnika musi przekraczac 80°C. Niektóre komputery oferuja pomoc w regulacji podajac obowiazujace wartosci pomiarowe.
[Meas Blocks - 08] - Odczyt bloku wartosci zmierzonych.
Odczyt parametrów wejsciowych systemu - parametry podzielone sa na kanaly pomiarowe - nalezy podac numer kanalu. Jakie kanaly istnieja i jakie znaczenie maja zalezy od przyrzadu sterujacego.
[Adaptation - 10] - Dopasowanie - Adaptacja sterownika - kasowanie inspekcji OIL /SERVICE Istnieje mozliwosc zmiany w sterowniku wartosci korekcyjnych dla poszczególnych egzemplarzy auta np. obrotów biegu jalowego, dawki paliwa itp. Musi to byc dokonane w trzech krokach - odczytanie wartosci, testowanie wartosci, zapisanie jej w pamieci.
[Recode Module - 07] - Kodowanie sterownika.
Poprzez ta funkcje mozna zmienic zawartosc pamieci w sterowniku. Nastepuje wówczas zmiana pracy sterownika przy zmianie np. skrzyni biegów, jakosci paliwa i innych warunków pracy. Dane szczególowe kodów znajduja sie w instrukcjach napraw. Jesli nie znamy odpowiedniego kodu sterownika, nie nalezy wprowadzac danych. Kody mozna znalezc w specjalistycznych poradnikach dotyczacych kodowania i diagnostyki pojazdowej.
[00] - automatycznie przebiegajace sprawdzanie (odczyt kodów ze wszystkich systemów)
- mozna równiez wybrac polecenie [Autoscan] - nastepnie wybieramy model auta B4 lub B5
- po nacisnieciu START nastapi automatycznie przeszukanie wszystkich modulów z listy oraz wykrywanie bledów.
- w przypadku pojawiajacych sie monitów nalezy zatwierdzic TAK lub NIE jesli nie chcemy kontrolowac danego modulu.
01 - elektronika silnika
41 - sterowanie pompa w silniku Diesla
02 - automatyczna skrzynia biegów
12 - wspomaganie sprzegla (elektronika)
22 - naped 4*4 (elektronika) 4-Motion
03 - uklady wspomagania hamulców - ABS
14 - uklad kontroli cisnienia powietrza w ogumieniu
24 - uklad regulacji momentu napedowego
34 - uklad regulacja poziomu auta
15 - poduszka powietrzna - airbag 25 - alarm
35 - centralny zamek
45 - kontrola wnetrza (alarm)
55 - regulacja zasiegu swiatel
65 - nadzór nad cisnieniem w kolach
75 - modul bezpieczenstwa
16 - uklad wspomagania kierownicy (elektronika)
26 - elektrycznie otwierany dach
36 - regulacja fotela kierowcy
46 - modul centralny systemu komfortu
56 - radio
66 - regulacja lusterek i foteli
76 - pomoc w parkowaniu
17 - tablica rozdzielcza (zegary)
37 - system nawigacyjny (navi)
47 - naglosnienie
08 - klimatyzacja - ogrzewanie
Urzadzenie przeprowadza diagnostyke nastepujacych marek:
Alfa Romeo, Audi, Bmw, Byd, Briliance, Chrysler, Chery, Citroen, Daewoo, Dacia, Daihatsu, fobd-2, Fiat, Ford :Europa, USA,Canada, Gelly, GM, Ha-Fei, Honda, Holden, Hyundai, Isuzu, Jac, Jaguar, JMC, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz,Mitsubischi, Musso, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Perouda, Proton, Renault, Rover, Saab, Seat, skoda, Smart, Spark,

Mercedes Sprinter, Nissan, Seat, Skoda, Smart, Spark, SsanYoung, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Vauxhall, VolksWagen, Volvo i wiele innych, ktorych nie wymienilem.


Zawartosc sprzedawanego zestawu
- zestaw wtyków diagnostycznych do wszystkich obslugiwanych samochodów
- przystawka do lacza bezprzewodowego
- czytnik kart pamieci USB
- karta pamieci 1GB
- ladowarka
Jesli nawet nie kupisz ode mnie, to pamiętaj ze bez kodu dostępu do internetu, bez hasła twój tester nie bedzie nadawał się dopracy. U mnie dostajesz sprzęt juz zaktualizowany najnowszą aktualizacją, która wgrywam dzień przed wysyłką. Możesz kupic 400 zł taniej ten sam sprzęt, ale jaka masz gwarancje, ze paczka przyjdzie z zagranicy w całości, jaką masz pewnośc, ze sprzedawca da ci wszystkie papiery na ten sprzęt , które sa wymagane do aktualizacji.Jesli dostajesz nowy sprzęt jest on czysty, nie ma wgranego nic. Swieci sie tylko ekran.Chcesz ryzykować 400 złotych dla tego zeby stracić 4000 zł?? U mnie nie ma tego.

Dostajesz tester gotowy do pracy. Wkładasz do OBD2 i diagnozujesz samochód.