Witam serdecznie na mojej aukcji.
Mam do sprzedania oryginalny, najnowszy tester diagnostyczny firmy Launch X431 Diagun 3. Jest to najnowsza wersja testera diagnostycznego Diagun trzeciej serii. Jako następca kultowego juz w naszym kraju testera producent wprowadza innowacje , które usprawniaja proces serwisowania auta, oszczędzają czas i pieniądze. Dodane zostały nowe marki takie jak LEXUS, ACURA, INFINITI..ITD... Urzadzenie jest nowe. Zawsze przed wysyłką testujemy wysyłany towar , zeby wiedziec czy działa. Jest to wersja z aktualizacjami prosto od producenta z firmowej
strony. Kupując oryginalny sprzet masz pewnośc ze bedzie działać i zarabiac na siebie.
Tylko zakup sprzetu z certyfikatem i z aktualizacjami z internetu pozwoli ci użytkować sprzet bezproblemowo. U mnie ORYGINAŁ kosztuje 3000 zł, a klon na allegro jest w takiej samej cenie. Trzeba byc mega sknerą zeby kupowac klona tańszego o 200 złotych. Kupując klona to jakby kupowac telewizor z 1000 kanałami, a odbiera tylko część z nich. Mój LAUNCH gwarantuje działanie wszystkich funkcji jakie posiada ten sprzęt. U mnie kupujesz z gwarancja , ze jest to oryginał i działa wszystko poprawnie, co nie mozna powiedziec o sprzecie podrabianym produkowanym w Chinach przez pracowników za miske ryżu.
Pomysl jakie życie bedzie łatwiejsze, gdy juz za pomoca tej maszyny bedziesz miał mozliwosci diagnozy auta i zlokalizowania
usterki. Życie stanie się łatwiejsze, a Ty bedziesz mógł zaoszczędzić dużo czasu. Czasy naprawy aut młotkiem i przecinakiem już
minęły. Mamy czasy w których mechanik musi iśc z postępem, gdyz obecne auta wymagaja obsługi elektronicznej.
Pomysl ile czasu możesz zaoszczędzic i ile możesz skasować klienta za diagnoze samochodu. Kupno tego sprzętu przekłada sie na zysk. Ten sprzęt zwróci sie bardzo szybko!!!!!
Pomyśl ile byś zarobił do tej pory , gdybyś miał ten komputer diagnostyczny. Jesli go kupisz zaczniesz zarabiac na kazdym kliencie
który do Ciebie przyjedzie na przysłowiowe ZGASZENIE LAMPKI NA DESCE.
Dlaczego warto kupic sprzęt właśnie ode mnie?? Odpowiedż jest prosta.
Mam najniższą cene za to samo co inni, więc po co przepłacać ???
Licytacje sprzętu zaczynamy od 3000 złotych, a dla chcacych kupić od razu cena wynosi 3500 złotych.
Kupujac ode mnie towar masz u siebie w ciągu 12-24 godzin. Kupujac za granica musisz najpierw zapłacić , a potem otrzymujesz towar.U mnie towar dostajesz, oglądasz, a potem płacisz kurierowi. Coś sie nie zgadza , to nie płacisz. A co bedzie gdy otrzymasz paczke z Chin w ktorej bedzie cegła?? U mnie zasady są proste. Warto ryzykować za pare groszy??? Czytaj opisy skąd ida paczki u innych sprzedawców. Jesli umiesz liczyć to wiesz juz gdzie kupić sprzęt.
Jeśli cena testera jest za wysoka , to na innych aukcjach mam tańszy sprzęt. Zapraszam na inne aukcje , gdzie wystawiam tez sprzet diagnostyczny. Jesli masz jakieś pytania, zawsze możesz zadzwonic do mnie. Chętnie na nie odpowiem.Prosze sie nie krępować. Zycze udanej aukcji i pozdrawiam wszystkich, którzy odwiedzili moja aukcje.
Launch X-431 Diagun 3 to nowoczesne urzadzenie do diagnostyki elektronicznych (najnowszy model firmy Launch) systemów samochodowych takich jak silnik, A/T, ABS, SRS, CC itp. Powstalo w oparciu o sprawdzona platforme Windows CE.
Cechy:
- technologia diagnostyczna oparta na systemie operacyjnym Windows CE,
- funkcje PDA (Personal Digital Assistant),
- komunikacja bezprzewodowa bluetooth dzialajaca ze skanerem do 25 metrów.
- wmontowana litowa-polimerowa bateria umozliwiajaca prace az do 20 godzin bez dodatkowego zasilania.
- duzy kolorowy ekran dotykowy LCD o wielkosci 4,3 cala ulatwiajacy wprowadzanie danych,
- karta pamieci 1GB
- mozliwosc wyswietlania biezacych parametrów w formie graficznej,
- brak stalych wymuszonych oplat rocznych (tzw. abonamentów),
- urzadzenie pracuje nieprzerwanie na zakupionej wersji oprogramowania.
Nie ma koniecznosci wykonywania przymusowych aktualizacji.
Zapewniamy serwis pogwarancyjny
Przy pomocy tego uniwersalnego skanera diagnostycznego mozna zdiagnozowac wszystkie systemy znajdujace sie w samochodzie, dzieki temu mozna bardzo szybko wykryc usterke, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
kasowac kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, SWIECE ZAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
kasowac inspekcje olejowa zarówno ze stalym przedzialem okresowym, jak i ze zmiennym przedzialem okresowym, Long Life.
podgladac i rejestrowac biezace parametry samochodu podczas jazdy: silnik, cisnienie doladowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrzadu PD, temperature, przeplywomierz, wskazniki, itp.) Przy odrobinie doswiadczenia mozna:
adaptowac i korygowac nowe elementy w samochodzie: kat wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zaplonu, dawke wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
kodowac piloty.
W przypadku wybrania juz odpowiedniego sterownika np. komputera silnika mozliwe jest:
- odczytywanie oczekujacych kodów bledów (DTC)
- odczytywanie zarejestrowanych kodów bledów (DTC)
- kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
- mozliwosc zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu pózniejszej analizy
- diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
- dynamiczne sprawdzenie zaplonu, dawki rozruchowej,
- predkosc obrotowa silnika (RPM)
- obciazenie (Calculated Load Value)
- temperatura plynu chlodzacego (Coolant Temperature)
- status ukladu paliwowego (Fuel System Status)
- predkosc pojazdu (Vehicle Speed)
- krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim)
- dlugoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim)
- podcisnienie w kolektorze ssacym (Intake Manifold Pressure)
- kat wyprzedzenia zaplonu (Timing Advance)
- temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature)
- przeplyw powietrza - wskazanie przeplywomierza (Air Flow Rate)
- polozenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position)
- wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims)
- cisnienie paliwa (Fuel Pressure)
- sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zuzycia poszczególnych cylindrów - czyli
róznicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby
silnik równo pracowal na biegu jalowym.
- pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
Ponadto w przypadku wybrania juz odpowiedniego sterownika np. komputera silnika mozliwe jest odczytanie kodów bledów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
Korekcja niektórych wartosci w pamieci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jalowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
Dynamiczne sprawdzenie zaplonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zuzycia poszczególnych cylindrów - czyli róznicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracowal na biegu jalowym.
[Outputs Tests - 03] - Diagnozowanie (wysterowanie) podzespolów wykonawczych. Liczba i kolejnosc wykonywanych testów jest scisle przekazywana do przyrzadu sterujacego. Po wykonaniu diagnozy zalaczona sekwencja zostanie zakonczona.
Opcja bardzo przydatna w wielu sytuacjach. Mozna bardzo dokladnie ustalic i zweryfikowac dzialanie (lub niesprawnosc) poszczególnych urzadzen takich jak czujniki, sensory, moduly, potencjometry. Opcja pozwala równiez zaobserwowac sprawnosci dzialania i poprawnosci wyswietlania kontrolek i wskazników na desce (zegary). Testowanie przeprowadzac na wylaczonym silniku - tylko wlaczona stacyjka.
[Basic Settings - 04] - Nastawy podstawowe.
W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przegladu musza zostac wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera zostala przelaczona na niezmienne wartosci. Jezeli system znajduje sie w nastawach podstawowych mozna np. wyregulowac kat wyprzedzenia zaplonu, adaptacje polozenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. Nastawy podstawowe nalezy wykonywac dla danego samochodu tylko w jego zalecanym stanie pracy np. temperatura silnika musi przekraczac 80°C. Niektóre komputery oferuja pomoc w regulacji podajac obowiazujace wartosci pomiarowe.
[Meas Blocks - 08] - Odczyt bloku wartosci zmierzonych.
Odczyt parametrów wejsciowych systemu - parametry podzielone sa na kanaly pomiarowe - nalezy podac numer kanalu. Jakie kanaly istnieja i jakie znaczenie maja zalezy od przyrzadu sterujacego.
[Adaptation - 10] - Dopasowanie - Adaptacja sterownika - kasowanie inspekcji OIL /SERVICE Istnieje mozliwosc zmiany w sterowniku wartosci korekcyjnych dla poszczególnych egzemplarzy auta np. obrotów biegu jalowego, dawki paliwa itp. Musi to byc dokonane w trzech krokach - odczytanie wartosci, testowanie wartosci, zapisanie jej w pamieci.
[Recode Module - 07] - Kodowanie sterownika.
Poprzez ta funkcje mozna zmienic zawartosc pamieci w sterowniku. Nastepuje wówczas zmiana pracy sterownika przy zmianie np. skrzyni biegów, jakosci paliwa i innych warunków pracy. Dane szczególowe kodów znajduja sie w instrukcjach napraw. Jesli nie znamy odpowiedniego kodu sterownika, nie nalezy wprowadzac danych. Kody mozna znalezc w specjalistycznych poradnikach dotyczacych kodowania i diagnostyki pojazdowej.
[00] - automatycznie przebiegajace sprawdzanie (odczyt kodów ze wszystkich systemów)
- mozna równiez wybrac polecenie [Autoscan] - nastepnie wybieramy model auta B4 lub B5
- po nacisnieciu START nastapi automatycznie przeszukanie wszystkich modulów z listy oraz wykrywanie bledów.
- w przypadku pojawiajacych sie monitów nalezy zatwierdzic TAK lub NIE jesli nie chcemy kontrolowac danego modulu.
01 - elektronika silnika
41 - sterowanie pompa w silniku Diesla
02 - automatyczna skrzynia biegów
12 - wspomaganie sprzegla (elektronika)
22 - naped 4*4 (elektronika) 4-Motion
03 - uklady wspomagania hamulców - ABS
14 - uklad kontroli cisnienia powietrza w ogumieniu
24 - uklad regulacji momentu napedowego
34 - uklad regulacja poziomu auta
15 - poduszka powietrzna - airbag 25 - alarm
35 - centralny zamek
45 - kontrola wnetrza (alarm)
55 - regulacja zasiegu swiatel
65 - nadzór nad cisnieniem w kolach
75 - modul bezpieczenstwa
16 - uklad wspomagania kierownicy (elektronika)
26 - elektrycznie otwierany dach
36 - regulacja fotela kierowcy
46 - modul centralny systemu komfortu
56 - radio
66 - regulacja lusterek i foteli
76 - pomoc w parkowaniu
17 - tablica rozdzielcza (zegary)
37 - system nawigacyjny (navi)
47 - naglosnienie
08 - klimatyzacja - ogrzewanie
18 – ogrzewanie
Obslugiwane modele:
Urzadzenie przeprowadza diagnostyke nastepujacych marek:
Alfa Romeo, Audi, Bmw, Byd, Briliance, Chrysler, Chery, Citroen, Daewoo, Dacia, Daihatsu, fobd-2, Fiat, Ford :Europa, USA, Canada, Gelly, GM, Ha-Fei, Honda, Holden, Hyundai, Isuzu, Jac, Jaguar, JMC, Kia, Lancia, Landrover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubischi, Musso, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Perouda, Proton, Renault, Rover, Saab, Seat, skoda, Smart, Spark, Mercedes Sprinter, Nissan, Seat, Skoda, Smart, Spark, SsanYoung, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota, Vauxhall, VolksWagen, Volvo i wiele innych, ktorych nie wymienilem.
Zawartosc sprzedawanego zestawu
- zestaw wtyków diagnostycznych do wszystkich obslugiwanych samochodów
- przystawka do lacza bezprzewodowego
- czytnik kart pamieci USB
- karta pamieci 1GB
- ladowarka
Wtyki diagnostyczne w wyposazeniu:
Audi 4 pin
Audi 16 pin OBD2
Citroen 2 pin
Mitsubishi 12 i 16 pin OBD2
HA/MA 17+2 pin
Bmw 20 pin +16 pin OBD2
Kia 20 pin
Jiangling 16 pin OBD2
Toyota 22 pin
Toyota 17 pin
Daewoo 12 pin
Daihatsu 4 pin
Hainan Mazda 17pin
Hyundai 12 i 16 pin OBD2
VAG OBD1 2+2 pin tzw. OBD1
Fiat 3 pin
Chrysler 6 pin
Ford 6+1 pin
Suzuki 3pin
Changan 3 pin
Qingling 3 pin
Nissan 14 i 16 pin
Mercedes 38 pin z sygnalizacja diodowa
Honda 3 pin
Mazda 17 pin
Gm/Vaz 12 pin
Ssangyong 14 pin
Ssangyong 20 pin
Przewód uniwersalny 3 pin
Subaru 9 pin
Sprinter/LT 14pin
GEELY 22pin
MAIN SUPER 16 OBD2 (obsluguje wszystkie auta z wtykiem OBD2 równiez z CAN m.in. Audi, VW, Seat, Skoda, Opel, Ford, BMW, Mercedes, Toyota, Mazda, Nissan, Citroen, Peugeot, Renault, Fiat, Volvo, Saab, Chevrolet, Smart, Mini, Alfa Romeo, Lancia, itp... )