KONTAKT |
|
WYSYŁKA |
PRZEDPŁATA
|
Poczta Polska (priorytet) |
13 PLN |
Przesyłka kurierska |
19 PLN |
ZA POBRANIEM
|
Poczta Polska (priorytet) |
19 PLN |
Przesyłka kurierska |
29 PLN |
|
|
PŁATNOŚCI |
74 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 598963
NEVALON Wojciech Żur ul. J. Ch. Paska 34b/25 71-622 Szczecin |
|
|
|
Latawiec komorowy Hornet II - 6.0m ( czarno - niebiesko - błękitny )
Początki nie są trudne!
Jeśli planujesz postawić swoje pierwsze kroki w kierunku latawców pociągowych, to Hornet II będzie idealnym wyborem. Peter Lynn Hornet II jest przewidywalnym i wszechstronnym latawcem nadającym się idealnie do powerkitingu, buggy, mountainboardingu czy też snowkite.
Peter Lynn Hornet II jest latawcem otwartokomorowym, 4-linkowym typu all-round. Jego poprzednik (Hornet I) był bestsellerem, jednym z najczęściej wybieranych latawców ubiegłego sezonu. Wydawało się, że nie da rady poprawić latawca idealnego dla początkujących. Wszyscy się myliliśmy. Hornet II jest teraz jeszcze bardziej stabilny, generuje większą moc i jest bardziej przewidywalny niż kiedykolwiek.
Charakterystyka latawca:
Łatwość Sterowania Sterowanie Hornet’em II jest tak proste jak sterowanie latawcami 2-linkowymi. Latawiec precyzyjnie reaguje na Twoje polecenia, a jednocześnie jest przewidywalny. Gdy już się nauczysz sterowania bez użycia linek hamulcowych - latawiec świetnie lata, gdy pozostawisz je luźne - naucz się je wykorzystywać, aby wyciągnąć z niego jeszcze więcej. Gdy się tego nauczysz, zadziwią Cię osiągnięcia skrzydła.
Stała moc Hornet II lata bardzo płynnie w całym oknie wiatrowym. Dopływ mocy jest równomierny, przez co wiesz czego możesz się spodziewać po latawcu w każdym miejscu na niebie. Nie będziesz już musiał sterować nim w górę i w dół, aby dostarczyć napędu gdy wsiądziesz na buggy bądź mountainboard. Z chwilą zdjęcia latawca z krawędzi okna wiatrowego i skierowaniem go głębiej w power zone latawiec będzie płynnie nabierał mocy. Dzięki temu nie musisz tak bardzo przejmować się latawcem i możesz skupić się na umiejętnościach jazdy na desce lub buggy.
Stała szybkość lotu Hornet II w powietrzu zachowuje się bardzo przewidywalnie - łatwo przewidzieć szybkość lotu i skrętu. Latawiec nie przyspieszy nagle przy szkwale, nie wysadzi Cię z buggy bądź deski. Jest to zaleta dla początkujących i średniozaawansowanych. Zaawansowani riderzy buggy takie nie odpuszczanie szkwału traktują jako dodatkową moc i prędkość - dla nich przewidziane są inne latawce
Stabilność Profil skrzydła został tak stworzony, by był jak najbardziej stabilny w locie, a w szczególności na krawędzi okna wiatrowego i w zenicie. Osoby początkujące bez wątpienia docenią stabilność konstrukcji. Daje to możliwość poświęcania większej uwagi nad tym, co jest pod, a nie nad Tobą. Przy nierównych wiatrach latawiec pozostaje tam, gdzie być powinien. Skrzydło nie składa się i nie rozkłada nieoczekiwanie w power zone.
Cechy latawca:
Średnie AR Daje latawcowi kompromis między szybkością a stabilnością, a także łatwością sterowania i utrzymania stałej mocy. Im większy latawiec, tym większe AR. To sprawia, że latawiec stawia wyzwania, a jednocześnie nadal jest przewidywalny w locie
Krzyżowe napełnianie komór Komory połączone są ze sobą specjalnymi otworami, które pozwalają na łatwe napełnienie się całego latawca powietrzem; poprawiają stabilność oraz ułatwiają wystartowanie, restartowanie, start tyłem (reverse start) i ratowanie latawca (gdy zacznie przepadać, a jeszcze jest w powietrzu).
Wysokiej klasy materiały Górny oraz dolny profil skrzydła uszyto z materiału Mirai D40, który jest trwały i lekki. Profile wewnętrzne uszyto także z Mirai, lecz D70. Daje to latawcowi sztywność konstrukcji w środku oraz maksymalną wytrzymałość. Z pewnością zniesie targanie po ziemi i upadki, które są nieodłącznym etapem nauki początkujących riderów.
Intuicyjnie połączona uzda Uzda latawca została tak stworzona, by była jak najbardziej przyjazna użytkownikowi. Peter Lynn pomyślał o osobach, które wybierają Hornet II na swój pierwszy latawiec. Zminimalizowana ilość linek przy uździe i sprytne ich połączenie zapobiega plątaniu się uzdy i ułatwia jej rozplątanie w razie potrzeby.
Wzmocniona krawędź natarcia i krawędź spływu Latawiec jest jeszcze bardziej wytrzymały i odporny na uszkodzenia.
Profile są połączone z wewnętrzną warstwą materiału Daje to bardziej precyzyjne punkty uzdy oraz pewność, że naprężenie jest przekazywane gładko na cały latawiec.
Ponumerowane linki przy uździe Linki mocy i hamulcowe oraz punkty łączeń w manetkach. Dzięki temu na pewno wszystko podłączysz prawidłowo.
Rzep do linek uzdy - minimalizuje ryzyko poplątania uzdy przy pakowaniu lub rozpakowywaniu latawca. Rzepy na tipach latawca - pozwalają na łatwe usunięcie piasku i innych zabrudzeń ze środka latawca. Otwórz rzepy, wystartuj latawiec, zrób kilka ósemek po niebie i gotowe.
Wygodne manetki Wykonane są z aluminium, pokryte lekką pianką przyjemną w dotyku. Wyposażone są w pętle przy linkach hamulcowych służące do zabezpieczenia latawca na ziemi kotwicą, oraz pętle przy linkach mocy, do których możemy podpiąć linkę trapezową. Manetki są w dwóch różnych kolorach - dla odróżnienia stron jedna czerwona.
JAK WYBRAĆ ROZMIAR?
Rozmiar latawca full-power (jakim jest Peter Lynn Hornet II) powinno się dobierać odpowiednio do warunków wiatrowych i wagi.
Uwzględniając przeciętne wiatry wiejące w Polsce, można stwierdzić, że: dla osoby powyżej 45 kg odpowiedni będzie rozmiar 3m, dla osoby powyżej 55 kg odpowiedni będzie rozmiar 4m, dla osoby powyżej 70 kg odpowiedni będzie rozmiar 5m. dla osoby powyżej 85 kg odpowiedni będzie rozmiar 6m
Inaczej jednak wieje na Pomorzu (mocniej), inaczej w okolicach Krakowa (nieco słabiej). Celem odpowiedniego doboru rozmiaru skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Zadamy Ci kilka pytań, po czym sami zaproponujemy najlepszy dla Ciebie rozmiar. Na pierwszy latawiec NIE POLECAMY latawca full-power większego niż 5m - nie chcemy się przecież uszkodzić tylko czerpać frajdę z jazdy, prawda?
Kolor latawca uzależniony jest od jego rozmiaru.
Hornet II 2.0 • szaro - zielono – żółty
Hornet II 3.0 • grafitowo - błękitno - niebieski
Hornet II 4.0 • ciemnoszaro - czerwono - pomarańczowy
Hornet II 5.0 • szaro - zielono – żółty
Hornet II 6.0 • czarno - niebiesko - błękitny
Latawiec sprzedawany jest w wersji R2F (gotowy do lotu)
Zestaw zawiera:
- Skrzydło latawca Peter Lynn Hornet II
- Profesjonalny plecak na latawiec
- Pokrowiec na akcesoria / sandbag / snowbag
- 4-linkowe manetki pokryte pianką
- Kitekillery
- Zestaw ponumerowanych linek Dyneema
- Śledź do zakotwiczenia latawca wraz z pokrowcem
- Instrukcja obsługi
- Breloczek
- Naklejka
Planujesz snowkiting? chcesz jeździć wygodniej? Odciążyć ręce? Dokup do latawca jeden z oferowanych przez nas barów (drążków sterowych) oraz trapez (uprząż) i ciesz się dwoma różnymi systemami sterowania i nieskrępowaną jazdą po śniegu! Sprawdź nasze pozostałe aukcje.
SPRZĘT JEST NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
Nie jest to chińska tandeta. Tańsze latawce są często wykonane kiepsko i z gorszych materiałów, powodując wyciąganie się linek po pół roku użytkowania lub zrywające się kitekillery. Pomijając oczywiście właściwości lotne, opracowywane przez firmę Peter Lynn z powodzeniem od wielu lat. Firma ta możne się pochwalić wieloma sukcesami, produkując głównie profesjonalny sprzęt do landkitingu i kitesurfingu. Firma ta specjalizuje się w latawcach komorowych, wiele firm kitesurfingowych komorowe treningówki robi jedynie "przy okazji" latawców pompowanych i niezbyt przykłada wagę do ich właściwości lotnych.
CZAS REALIZACJI
Latawce zwykle dostępne od ręki, wysyłka w ciągu 24h od zakupu. Jeśli w danej chwili okaże się, że danego rozmiaru nie mamy w magazynie, czas oczekiwania zwykle nie przekracza 5 - 7 dni. W sprawie dokładnej kalkulacji czasu realizacji prosimy o kontakt telefoniczny.
|
|
|
|
|