Jeśli planujesz postawić swoje pierwsze kroki w kierunku latawców pociągowych, to Hornet II będzie idealnym wyborem. Peter Lynn Hornet II jest przewidywalnym i wszechstronnym latawcem nadającym się idealnie do powerkitingu, buggy, mountainboardingu czy też snowkite.
Peter Lynn Hornet II jest latawcem otwartokomorowym, 4-linkowym typu all-round. Jego poprzednik (Hornet I) był bestsellerem, jednym z najczęściej wybieranych latawców ubiegłego sezonu. Wydawało się, że nie da rady poprawić latawca idealnego dla początkujących. Wszyscy się myliliśmy. Hornet II jest teraz jeszcze bardziej stabilny, generuje większą moc i jest bardziej przewidywalny niż kiedykolwiek.
CHARAKTERYSTYKA LATAWCA:
Łatwość Sterowania
Sterowanie Hornet?em II jest tak proste jak sterowanie latawcami 2-linkowymi. Latawiec precyzyjnie reaguje na Twoje polecenia, a jednocześnie jest przewidywalny. Gdy już się nauczysz sterowania bez użycia linek hamulcowych - latawiec świetnie lata, gdy pozostawisz je luźne - naucz się je wykorzystywać, aby wyciągnąć z niego jeszcze więcej. Gdy się tego nauczysz, zadziwią Cię osiągnięcia skrzydła.
Stała moc
Hornet II lata bardzo płynnie w całym oknie wiatrowym. Dopływ mocy jest równomierny, przez co wiesz czego możesz się spodziewać po latawcu w każdym miejscu na niebie. Nie będziesz już musiał sterować nim w górę i w dół, aby dostarczyć napędu gdy wsiądziesz na buggy bądź mountainboard. Z chwilą zdjęcia latawca z krawędzi okna wiatrowego i skierowaniem go głębiej w power zone latawiec będzie płynnie nabierał mocy. Dzięki temu nie musisz tak bardzo przejmować się latawcem i możesz skupić się na umiejętnościach jazdy na desce lub buggy.
Stała szybkość lotu
Hornet II w powietrzu zachowuje się bardzo przewidywalnie - łatwo przewidzieć szybkość lotu i skrętu. Latawiec nie przyspieszy nagle przy szkwale, nie wysadzi Cię z buggy bądź deski. Jest to zaleta dla początkujących i średniozaawansowanych. Zaawansowani riderzy buggy takie nie odpuszczanie szkwału traktują jako dodatkową moc i prędkość - dla nich przewidziane są inne latawce
Stabilność
Profil skrzydła został tak stworzony, by był jak najbardziej stabilny w locie, a w szczególności na krawędzi okna wiatrowego i w zenicie. Osoby początkujące bez wątpienia docenią stabilność konstrukcji. Daje to możliwość poświęcania większej uwagi nad tym, co jest pod, a nie nad Tobą. Przy nierównych wiatrach latawiec pozostaje tam, gdzie być powinien. Skrzydło nie składa się i nie rozkłada nieoczekiwanie w power zone.
CECHY LATAWCA:
Średnie AR
Daje latawcowi kompromis między szybkością a stabilnością, a także łatwością sterowania i utrzymania stałej mocy. Im większy latawiec, tym większe AR. To sprawia, że latawiec stawia wyzwania, a jednocześnie nadal jest przewidywalny w locie
Krzyżowe napełnianie komór
Komory połączone są ze sobą specjalnymi otworami, które pozwalają na łatwe napełnienie się całego latawca powietrzem; poprawiają stabilność oraz ułatwiają wystartowanie, restartowanie, start tyłem (reverse start) i ratowanie latawca (gdy zacznie przepadać, a jeszcze jest w powietrzu).
Wysokiej klasy materiały
Górny oraz dolny profil skrzydła uszyto z materiału Mirai D40, który jest trwały i lekki. Profile wewnętrzne uszyto także z Mirai, lecz D70. Daje to latawcowi sztywność konstrukcji w środku oraz maksymalną wytrzymałość. Z pewnością zniesie targanie po ziemi i upadki, które są nieodłącznym etapem nauki początkujących riderów.
Intuicyjnie połączona uzda
Uzda latawca została tak stworzona, by była jak najbardziej przyjazna użytkownikowi. Peter Lynn pomyślał o osobach, które wybierają Hornet II na swój pierwszy latawiec. Zminimalizowana ilość linek przy uździe i sprytne ich połączenie zapobiega plątaniu się uzdy i ułatwia jej rozplątanie w razie potrzeby.
Wzmocniona krawędź natarcia i krawędź spływu
Latawiec jest jeszcze bardziej wytrzymały i odporny na uszkodzenia.
Profile są połączone z wewnętrzną warstwą materiału
Daje to bardziej precyzyjne punkty uzdy oraz pewność, że naprężenie jest przekazywane gładko na cały latawiec.
Ponumerowane linki przy uździe
Linki mocy i hamulcowe oraz punkty łączeń w manetkach. Dzięki temu na pewno wszystko podłączysz prawidłowo.
Rzep do linek uzdy - minimalizuje ryzyko poplątania uzdy przy pakowaniu lub rozpakowywaniu latawca.
Rzepy na tipach latawca - pozwalają na łatwe usunięcie piasku i innych zabrudzeń ze środka latawca. Otwórz rzepy, wystartuj latawiec, zrób kilka ósemek po niebie i gotowe.
Wygodne manetki
Wykonane są z aluminium, pokryte lekką pianką przyjemną w dotyku. Wyposażone są w pętle przy linkach hamulcowych służące do zabezpieczenia latawca na ziemi kotwicą, oraz pętle przy linkach mocy, do których możemy podpiąć linkę trapezową. Manetki są w dwóch różnych kolorach - dla odróżnienia stron jedna czerwona, druga czarna.
W zestawie:
- Skrzydło latawca Peter Lynn Hornet II
- Profesjonalny plecak na latawiec
- Pokrowiec na akcesoria / sandbag / snowbag
- 4-linkowe manetki pokryte pianką i kitekillery / bar
- Zestaw ponumerowanych linek Dyneema
- Śledź do zakotwiczenia latawca wraz z pokrowcem
- Instrukcja obsługi
- Breloczek
- Naklejka