Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Latawiec FullPower Peter Lynn Reactor II 3.5 Szary

20-06-2015, 15:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 799 zł     
Użytkownik LATAWKI_PL
numer aukcji: 5287869852
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 25   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Peter Lynn
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

VMPL2835C

Zamówienia

Stan Realizacji

Porady

Wybór Sprzętu

Magazyn

Dostępność Towaru

Hurt

Zapytania i zamówienia

Płatności

Dane do przelewu

74 1140 [zasłonięte] 200400
3702 [zasłonięte] 598963

Nevalon Wojciech Żur
Sowińskiego 72b/11
70-236 Szczecin

Adres Sklepu

Odbiór osobisty

ul. Wawrzyniaka 9 70-392, Szczecin (wjazd od strony skrzyżowania ulic Bohaterów Warszawy i Mickiewicza, od razu za stacją Orlen) Godziny otwarcia:W dni robocze 10:00 - 18:00
W soboty 10:00 - 14:00

Peter Lynn Reactor II 3.5
Szaro-Limonkowy KO

Peter Lynn Reactor 2 to latawiec, który został stworzony dla szerokiej grupy odbiorców. Zachowuje się bardzo posłusznie, mimo to posiada wydajność kitea turniejowego. Jest to latawiec all-round najwyższej klasy, nie tylko dla maniaków prędkości. Doskonale nadaje się także na długie wyprawy albo na pojedyńcze wypady w twojej okolicy. Najlepszy dobór materiałów w połączeniu z wysokimi standardami wyrobu oraz z rygorystyczną kontrolą jakości sprawia, że Reactor nie ma równych w swojej klasie.

Na początku roku 2009, jeździeć drużyny Peter Lynn Arjen van der Tol na 2,2-metrowym Reactorze 2 ustanowił rekord świata w osiągniętej prędkości na latawcu ! Jego rekord wynosi 117,8 km/h a swojego wyczynu dokonał na pustyni IvanPah Drylake w Nevadzie (USA). Jest to dowód na to, że Reactor jest naprawdę szybki! Michael Dekker, projektant Peter Lynn w założeniu chciał otrzymać latawiec, który umożliwi zwycięstwo w wyścigach. Jak widać na powyższym przykładzie, jego praca nie poszła na marne.

Pomimo wspaniałych osiąganych szybkości, latawiec równie dobrze sprawuje się na buggy, land boardzie oraz na na śniegu, dlatego jest dobrym wyborem dla jeźdców, którzy nie ograniczają się do jednego stylu jazdy.

CHARAKTERYSTYKA LOTU

Reactor 2 posiada niesamowitą szybkość, szczególnie, gdy porównuje się go z latawcami o podobnym AR (aspect ratio). Podczas wyścigów ten kite zapewni ci optymalne warunki do osiągnięcia wysokich prędkości i zwycięstwa.

Latawka bardzo szybko i łatwo reaguje na twoje ruchy. Właściwość tę można wykorzystać do robienia ciasnych skrętów oraz do szybkich kite loopów. Peter Lynn Reactor 2 jest bardzo stabilny, nawet przy krawędzi okna wiatrowego. Dzięki niemu nie będziesz musiał się obawiać, że latawiec ci przepadnie. Reactor to jeden z nielicznych latawców, które łączą stabilność oraz wysoką prędkość w tak doskonały sposób. Uzda, która została zaprojektowana aby minimalizować szarpnięcia sprawia, że można używać tego latawca nawet w najbardziej wyzywających warunkach wiatrowych.

Latawiec generuje dużo mocy, jednak potrzebuje do tego dość silnych wiatrów. Pomimo to jest na tyle silny, aby poruszać buggy nawet po sypkim piasku. Latawiec posiada łagodną windę, która można wyczuć w okolicach zenitu.

Peter Lynn Reactor 2 jest bardzo zwinnym latawcem, dzięki VAR (variable aspect ratio). Oznacza to, że większe rozmiary Reactora posiadają większą skrętność a mniejsze zachowują się bardzo przyzwoicie nawet przy trudnych warunkach. Dostarcza Ci to optymalnej kontroli przez cały czas.

Dzięki szerokiemu wyborowi rozmiarów, można bezproblemu latać przy każdym wietrze. Można zaobserwować, że każdy z rozmiarów zachwuje się podobnie do siebie.

CECHY LATAWCA

Różne AR - poszczególne rozmiary Reactora posiadają lekko zmienione AR. Dzięki temu każdy z kajtów utrzymuje dobry samo stabilizujący się profil o wysokiej wydajności.


Precyzyjny design i cięcia laserowe - Wszystkie części skrzydła latawca zostały wycięte laserowo, co sprawia, że posiadają dokładnie taki rozmiar jaki powinny. Na koniec zostają one obszyte na krawędziach, co zapobiega wystrzępianiu.


Podwójny wewnętrzny system przepływu powietrza - wewnętrzne otwory wentylacyjnie pomiędzy każdą z komór pozwalają na maksymalizację przepływu powietrza wewnątrz latawca. Zapewnia to równomierne ciśnienie w każdej z komór, a co za tym idzie - latawiec utrzymuje idealny kształt. Pozycja tych otworów wewnątrz została starannie dobrana, aby nie umiejscowić ich w wysoce obciążonych miejscach. Dzięki temu zabiegowi, latawiec nie traci na wytrzymałości.


V-wsparcia - Liczba linek uzdy została znacznie zmniejszone dzięki zastosowaniu V-wsparć. Aby uzyskać najbardziej aerodynamiczny latawiec, całe skrzydło potrzebuje utrzymać gładki, płynny kształt łuku. Skrzydło jest wspierane przez uzdę. Dzięki użyciu V-wsparć, wyeliminowano pociągnięcia generowane poprzez zbyt wiele linek. Ponadto , zwiększa się prędkość i upwind latawca.

Wzmocnienia wewnątrz latawca - pozwalają na osiągnięcie maksymalnej wytrzymałości twojego latawca. Skutecznie rozkładają siły wytwarzane przy uderzeniach na większe partie latawca. Zostały rozmieszczone w miejscach, gdzie latawiec tego najbardziej potrzebuje. Wzmocnienia zostały wykonane z wysokiej jakości materiału Porcher (używanego w żeglarstwie). Dzięki umieszczeniu ich wewnątrz latawca, utrzymuje swój kształt tak gładkim jak tylko to możliwe. Przykładem może być krawędź natarcia, która została wzmocniona wąską taśmą ukrytą pod szwami krawędzi natarcia. Każdy punkt mocowania uzdy został również wzmocniony tym materiałem. Linki uzdy swobodnie przekazują obciążenie na dalsze partie materiału.

Podwójny szew - Wszystkie szycia w Reactorze zostały wykonane za pomocą maszyny z podwójną igłą, co dopełnia starannego wykonania całego latawca oraz upewnia ridera, że jego latawiec nie rozwali się po krótkim okresie użytkowania, tylko będzie wiernie służył przez długi czas.

Materiał Mirai na topie oraz bot tomie - materiał jest głównym czynnikiem decydującym o tym, czy latawiec lata dobrze, czy słabo. Peter Lynn od ponad 15 lat zajmuje się opracowywaniem materiałów do latawców. Dzięki temu masz pewność, że wszystkie materiały używane w latawcach komorowych Peter Lynn to jedynie high-endowy dobór, stanowiący poprzeczkę dla innych firm na rynku.

Materiał zużywany na top oraz bottom skrzydła to 70% całości użytej na latawiec. Bardzo ważnym elementem jest znalezienie materiału stanowiącego kompromis pomiędzy wytrzymałością, sztywnością oraz wagą. Mirai Ripstop Bylon posiada odpowiednią sztywność dlatego, jego skrzydło utrzymuje swój kształt nawet pod dużym obciążeniem. Pod niskim obciążeniem natomiast, jego sztywność pozwala na utrzymanie kształtu i nie zmarszczenie się skrzydła. Mirai jest bardzo wytrzymały,a ponad to posiada powłokę hydrofobową (odpychającą cząsteczki wody), co sprawia, że nie straci na wydajności, bądź nie przybierze na wadze podczas deszczowej pogody.

Profile z materiału 70D - profile oraz V-wsparcia potrzebują wytrzymałego oraz solidnego materiału, ponieważ podczas uderzenia o ziemię te części skrzydła przyjmują najwięcej obciążenia. Dlatego profile i V-wsparcia w Reactorze II zostały stworzone z materiału 70D. Ten specjalnie stworzony materiał zapewnia, że profile nie zniekształcą się pod wpływem uderzenia. Dzięki temu latawiec utrzyma swój doskonały kształt przez cały okres użytkowania. Materiał Mirai jest bardzo mocny i odporny na rozdarcia.

Starannie dobrany wzór uzdy - linki uzdy utrzymują skrzydło, ale jednocześnie generują ciąg. Znalezienie złotego środka pomiędzy tymi dwoma czynnikami stanowi jeden z ważniejszych elementów w konstrukcji każdego kajta. Poprzez optymalizację planu uzdy i staranne umiejscowienie punktów mocowania uzyskano profil - o minimalnych szarpnieciach, dużym potencjale upwind oraz o wyskiej prędkości ! Dzięki temu zabiegowi Peter Lynn Reactor II zyskuje także ogromne okno wiatrowe.

Linki uzdy - Dla linek uzdy użyto najbardziej wyrafinowanego materiału wstępnie naciągnięte linki Dyneema SK75. Wiele splotów na centymetr daje tym linkom silnej, pewnej charakterystyki. Linki posiadają niską tendencję do rozciągania się i są niezwykle wytrzymałe jak na swoją małą średnicę. Po wstępnym rozciągnięciu praktycznie nie posiadają one już tendencji do czynienia tego dalej, dlatego uzda pozostanie w optymalnej długości równomiernie rozkładając obciążenie. Wszystko to sprawia, że Dyneema to perfekcyjny materiał na uzdę.

Połączone oraz przeszyte linki uzdy - na przestrzeni lat okazała się to być najbardziej aerodynamiczna metoda łączenia linek uzdy. Generują mniejszy opór, co działa pozytywnie na ogólną wydajność kitea. Dodatkowo, tak zaprojektowane linki mają mniejszą tendencję do plątania się.

Podwójny rzep na uzdę - każda strona Peter Lynn Reactor II posiada rzepy umozliwające zabezpieczenie uzdy przed splątaniem przy pakowaniu. Przy użyciu jednej pętli krótsze linki nie dosięgały do niej, użycie dwóch rozwiązało ten problem. Są one umiejscowione na profilach na krawędzi natarcia. Ta lokalizacja sprawia, że pętle nie powodują zakłóceń aerodynamicznych.

Otwory przy tipach na rzepy - Reactor II posiada otwory umożliwiające natychmiastowe opróżnienie latawca z brudu, piachu, śniegu, wody zebranej w komorach. Bardzo ważną rzeczą jest to, aby komory były czyste, gdyż może to dramatycznie wpłynąć na wydajność latawca a przy wielokrotnych lotach z brudem w środku można uszkodzić materiał!


ZESTAW KO ZAWIERA

  • Latawiec Peter Lynn Reactor 2
  • Plecak

Na innych naszych aukcjach znajdą Państwo pozostałe wersje kolorystyczne latawca!

Najedź na miniaturkę, aby wyświetlić pełne zdjęcie.
  • Peter Lynn Reactor II 3.5 dark grey/lime/grey
  •  
  •  
  •  
  • Peter Lynn Reactor II 3.5 dark grey/lime/grey
  • Peter Lynn Reactor II 3.5 dark grey/lime/grey

Zobacz nasze pozostałe aukcje!

HQ Hydra II
Latawiec Treningowy HQ Hydra II 300 RTF Kitesurfin
Hydra II 350 R2F
Latawiec Treningowy Hydra II 350 R2F na wode
Hydra II 420 R2F
Latawiec Treningowy Hydra II 420 R2F Kitesurfing
Peter Lynn Escape 2015
Latawiec Escape 11 2015 RTF Czerwony/Niebieski