F-One Bandit VII 8m2 2014 + bar
|
|
|
Njabrdziej wszechstronny i wydajny latawiec na rynku, doskonale sprawdza się w każdym stylu: freeride, freestylei wave.
Przez ostatnie dwa lata został wybrany najlepszym latawcem przez czytelników prestiżowego magazynu IKsurfmag.com
W tym roku latawiec zachował swoją legendarną moc oraz bardzo dobry zakres wiatrowy.
W zestawie: latawiec, bar, leash, plecak, zestaw naprawczy, instrukcja
Więcej info > KLIK!
|
Dzięki współpracy z Robertem Grahamem i jego przebudowaniu systemu brajli już podczas pierwszego pływania najbardziej Twoją uwagę zwróci nowe czucie latawce, niemal jakby latawiec był sterowany bezpośrednio z Twoich rąk. Poczujesz się od razu bardziej pewny, jakbyś nagle osiągnął wyższy poziom. Profil latawca teraz jest stabilniejszy, a jego praca płynniejsza, co daje większą przewidywalność i zwiększa komfort pływania. Wszystkie negatywne odczucia zostały wyeliminowane. Aby uzyskać takie znaczące ulepszenia, zmieniliśmy materiał na podwójny ripstop – TECHNOFORCE z Teijin. Nowy materiał jest dużo bardziej wytrzymały na uderzenia, dodatkowo latawiec jeszcze lepiej trzyma kształt i jest sztywniejszy w powietrzu.
Kolejną dość znaczącą zmianą jest nowa zrywka i chicken loop. Aktywowanie systemu bezpieczeństwa nastąpi poprzez odepchnięcie systemu od siebie, a nie przyciągnięcie jak to było w poprzednich edycjach. Podpięcie leasha dla osób pływających hooked i un-hooked będzie w tym samym miejscu.
Oddany i bardzo skuteczny team R&D, a zwłaszcza Mika Fernandez przetestował ponad 80 prototypów, nowego designera(Robert Graham), z nowym materiałem i zmienionym projektem podczas głębokiej analizy.. Nowy Bandit jest wynikiem intensywnej pracy i wielkiej pasji, aby zaoferować Wam wyjątkowe doznania podczas każdej sesji.
Można powiedzieć że DELTA C-SHAPE jest jedną z największych rewolucji w konstrukcji kite w ostatnich latach. Wiele firm próbowało skopiować tą konstrukcje, ale nikomu nie udało się stworzyć oryginalnej DELTY czyli takiej jak od F-One. Testy którym poddajemy nasze latawce są bardzo dokładne i wymagające, przeprowadzamy je w południowej Francji gdzie panują trudne warunki, wiatr jest silny i porywisty.
Po wprowadzonej innowacji takiej jak kształt Delta, kolejną dużą zmianą było zmniejszenie ilości tub poprzecznych z 5 do 3.
Profil latawca został zmieniony, teraz jest on płytszy, ale nie zmniejszyliśmy przez to zakresu wiatrowego i legendarnego dolnego zakresu wiatrowego Banditów: dokładnie na odwrót! Wysokie skoki i dobre noszenie to dalej charakterystyczna cecha.
Team R&D co roku mocno skupia się również nad skutecznością działania baru kiedy latawiec jest z depowerowany i nad czuciem latawca ‘na barze’. Zależy nam na tym żeby po zmniejszeniu mocy latawca(odpuścimy bar), odczuwalna była dalej płynność w prowadzeniu. Płynąc na fali z odpuszczonym barem nie będziemy musieli go przyciągnąć żeby wykonać skręt latawcem. Wynik naszych prac: lepsze sterowanie latawce daje nam lepsze czucie latawca i przewidywanie jego reakcji.
Zakres wiatrowy:
5m² : 30 + knts
6m² : 28 + knts
7m² : 25 + knts
8m² : 20 > 35 knts
9m² : 15 > 30 knts
10m² : 12 > 26 knts
11m² : 11>24 knts
12m² : 10 > 22 knts
14m² : 8 > 18 knts
Flat sewing:
Wzmocnione łączenia płatów dakronu na poszyciu, teraz są one szyte i klejone razem.
Pionowe cięcia
Tuby poprzeczne w b6 są wycinane i zszywane pionowo, przez co została zwiększona ich wytrzymałość, a średnica uległa zmniejszeniu.
Profile leading edge and tips:
Końcówki krawędzi natarcia są profilowane i mają pomniejszony przekrój by uniknąć zaczepiania uprzęży linek.
Kite tuning:
2 różne pozycje dla tylnych linek
Front: większe siły na barze, wolniejszy latawiec
Back: mniejsze siły na barze, szybszy latawiec
Zamykanie tuby głównej:
Nowy system zamykania tuby głównej pozwala na zmniejszenie jej średnicy
Bloczki F-One:
Struktura bloczków jest ekstremalnie wytrzymała
Brajl jest połączony w niższej części bloczka, pracuje w jednej osi a nie na boki
Bloczki można łatwo ściągnąć i wymienić
Zawór deflate na środkowej tubie poprzecznej:
Ułatwia pakowanie latawca.
Kołnierzyk na zaworze One Pump
Łatwiejszy do ściągania i zakładania z powrotem
Praktyczne podczas wyciągania tuby
Dodatkowe wzmocnienie na tyle latawca
Specjalna pianka EVA wzmacnia krawędź natarcie.
Kevlarowe wzmocnienia na tubie głównej
Większość szwów na tubie głównej jest wzmocniona, aby zapobiec ich przetarciu podczas kontaktu z gruntem.