Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Latawiec F-One Bandit VII 8m2 2014 + BAR - nowy!

15-12-2014, 13:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 499 zł     
Użytkownik kiteoffer-com
numer aukcji: 4878599455
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 16   
Koniec: 15-12-2014 13:12:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]
Marka: F-One
Powierzchnia [m2]: 8.00 [m2]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

F-One Bandit VII 8m2 2014 + bar
Tu podaj tekst alternatywny

Njabrdziej wszechstronny i wydajny latawiec na rynku, doskonale sprawdza się w każdym stylu: freeride, freestylei wave.


Przez ostatnie dwa lata został wybrany najlepszym latawcem przez czytelników prestiżowego magazynu IKsurfmag.com


W tym roku latawiec zachował swoją legendarną moc oraz bardzo dobry zakres wiatrowy.


W zestawie: latawiec, bar, leash, plecak, zestaw naprawczy, instrukcja


Więcej info > KLIK!

Dzięki współpracy z Robertem Grahamem i jego przebudowaniu systemu brajli już podczas pierwszego pływania najbardziej Twoją uwagę zwróci nowe czucie latawce, niemal jakby latawiec był sterowany bezpośrednio z Twoich rąk. Poczujesz się od razu bardziej pewny, jakbyś nagle osiągnął wyższy poziom. Profil latawca teraz jest stabilniejszy, a jego praca płynniejsza, co daje większą przewidywalność i zwiększa komfort pływania. Wszystkie negatywne odczucia zostały wyeliminowane. Aby uzyskać takie znaczące ulepszenia, zmieniliśmy materiał na podwójny ripstop – TECHNOFORCE z Teijin. Nowy materiał jest dużo bardziej wytrzymały na uderzenia, dodatkowo latawiec jeszcze lepiej trzyma kształt i jest sztywniejszy w powietrzu.

Kolejną dość znaczącą zmianą jest nowa zrywka i chicken loop. Aktywowanie systemu bezpieczeństwa nastąpi poprzez odepchnięcie systemu od siebie, a nie przyciągnięcie jak to było w poprzednich edycjach. Podpięcie leasha dla osób pływających hooked i un-hooked będzie w tym samym miejscu.

Oddany i bardzo skuteczny team R&D, a zwłaszcza Mika Fernandez przetestował ponad 80 prototypów, nowego designera(Robert Graham), z nowym materiałem i zmienionym projektem podczas głębokiej analizy.. Nowy Bandit jest wynikiem intensywnej pracy i wielkiej pasji, aby zaoferować Wam wyjątkowe doznania podczas każdej sesji.

Można powiedzieć że DELTA C-SHAPE jest jedną z największych rewolucji w konstrukcji kite w ostatnich latach. Wiele firm próbowało skopiować tą konstrukcje, ale nikomu nie udało się stworzyć oryginalnej DELTY czyli takiej jak od F-One. Testy którym poddajemy nasze latawce są bardzo dokładne i wymagające, przeprowadzamy je w południowej Francji gdzie panują trudne warunki, wiatr jest silny i porywisty.

Po wprowadzonej innowacji takiej jak kształt Delta, kolejną dużą zmianą było zmniejszenie ilości tub poprzecznych z 5 do 3.

Profil latawca został zmieniony, teraz jest on płytszy, ale nie zmniejszyliśmy przez to zakresu wiatrowego i legendarnego dolnego zakresu wiatrowego Banditów: dokładnie na odwrót! Wysokie skoki i dobre noszenie to dalej charakterystyczna cecha.

Team R&D co roku mocno skupia się również nad skutecznością działania baru kiedy latawiec jest z depowerowany i nad czuciem latawca ‘na barze’. Zależy nam na tym żeby po zmniejszeniu mocy latawca(odpuścimy bar), odczuwalna była dalej płynność w prowadzeniu. Płynąc na fali z odpuszczonym barem nie będziemy musieli go przyciągnąć żeby wykonać skręt latawcem. Wynik naszych prac: lepsze sterowanie latawce daje nam lepsze czucie latawca i przewidywanie jego reakcji.

Zakres wiatrowy:

5m² : 30 + knts

6m² : 28 + knts

7m² : 25 + knts

8m² : 20 > 35 knts

9m² : 15 > 30 knts

10m² : 12 > 26 knts

11m² : 11>24 knts

12m² : 10 > 22 knts

14m² : 8 > 18 knts

Flat sewing:

Wzmocnione łączenia płatów dakronu na poszyciu, teraz są one szyte i klejone razem.

Pionowe cięcia

Tuby poprzeczne w b6 są wycinane i zszywane pionowo, przez co została zwiększona ich wytrzymałość, a średnica uległa zmniejszeniu.

Profile leading edge and tips:

Końcówki krawędzi natarcia są profilowane i mają pomniejszony przekrój by uniknąć zaczepiania uprzęży linek.

Kite tuning:

2 różne pozycje dla tylnych linek

Front: większe siły na barze, wolniejszy latawiec

Back: mniejsze siły na barze, szybszy latawiec

Zamykanie tuby głównej:

Nowy system zamykania tuby głównej pozwala na zmniejszenie jej średnicy

Bloczki F-One:

Struktura bloczków jest ekstremalnie wytrzymała

Brajl jest połączony w niższej części bloczka, pracuje w jednej osi a nie na boki

Bloczki można łatwo ściągnąć i wymienić

Zawór deflate na środkowej tubie poprzecznej:

Ułatwia pakowanie latawca.

Kołnierzyk na zaworze One Pump

Łatwiejszy do ściągania i zakładania z powrotem

Praktyczne podczas wyciągania tuby

Dodatkowe wzmocnienie na tyle latawca

Specjalna pianka EVA wzmacnia krawędź natarcie.

Kevlarowe wzmocnienia na tubie głównej

Większość szwów na tubie głównej jest wzmocniona, aby zapobiec ich przetarciu podczas kontaktu z gruntem.