Latarka LED MTE MC-G33 CREE XM-L
Nazwa: MTE MC-G33
Typ diody świecącej: Cree XM-L
Typ układu optycznego: aluminiowe zwierciadło teksturowane (OP), wzmocniona szybka zewnętrzna
Tryby świecenia: Hi > Fast Strobe > Mid > Lo > Slow Strobe> SOS
Zasilanie: 1 x 18650 lub 2xCR123A
Wymiary: 157x40mm na głowicy, 26mm średnica na przycisku
Waga: 140g bez baterii
Obudowa: Wstrząso i wodoodporna z aluminium lotniczego, wzmocnione szkło powłoką AR, utwardzona zewnętrzna powłoka tlenkowa typu HAIII (nie odpryskuje, nie ściera się jak farba).
Włączanie: włącznik z tyłu obudowy (reverse-clicky)
Inne: startuje zawsze od najmocniejszego trybu
Latarka MC-G33 to jedna z najmocniej świecących obecnie latarek na jedno ogniwo 18650 dzięki zastosowaniu diody najnowszej generacji – Cree XM-L. Jest to następca modelu M3-1 – ta wersja posiada lekko teksturowane zwierciadło poprawia skupienie i zasięg usuwając artefakty świetlne ze strumienia głównego, co czyni go bardziej równomiernym. Minimum 300m zasięgu gwarantowane. Obudowa wykonana niezwykle solidnie z grubego aluminium (ścianka 3mm). Sterownik MC-G33 wykorzystuję możliwości diody XM-L w 100%. Latarka został przetestowana do jazdy na rowerze i spełnia swoje zadanie znakomicie – tryby nie zmieniają się na wybojach a widoczność jest doskonała. Film ze świecenia . Polecamy.
Tryby zmienia się lekkim dotykiem włącznika (bez kliknięcia):
- tryb maks. 1000 lumen (na diodzie, 1 godz.)
- strobe (miganie) 15 hz
- normalny 300 lumen
- niski 10 lumen(300 godzin świecenia)
- tryb sygnałowy: błysk ok. 3 razy na sekundę
- tryb SOS
Wysoce taktyczny charakter tej latarki podkreślają:
start zawsze od trybu maksymalnego – pewność użycia,
drugi tryb to tryb strobe – dezorientujący przeciwnika,
wystający ponad obudowę włącznik,
tryby sygnalizacyjne: wzywanie pomocy, oznaczanie celu
pierścień na obudowie umożliwiający stosowanie zaawansowanych technik strzeleckich z latarką
Włącznik latarki może być używany na dwa sposoby: standardowy włącznik z kliknięciem lub dokręcany – jest wtedy bezgłośny. Przekręcenie tylnej części latarki z włącznikiem o pół obrotu powoduje wyłączenie latarki. Właściwość tę można również wykorzystać podczas transportu latarki.