Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Larman Craig - UML i wzorce projektowe

15-08-2014, 5:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 90.90 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4427755703
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-08-2014 05:32:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Larman Craig - UML i wzorce projektowe
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46287
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 3
Seria: -
Ilość stron: 752
Ocena: -
Waga: 1,15 kg
Indeks: 566[zasłonięte]01427KS
Rok wydania: 2012
Wydawca: Helion
Autor: Larman Craig
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda

Opis książki

Podtytuł: Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Applying UML and patterns
Poznaj metodologię projektowania i wytwarzania systemów informatycznych!

Co to jest UML?
Czym jest modelowanie zwinne?
Jak wybrać narzędzia wspomagające proces projektowania?

Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe.

Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe. Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.

Przypadki użycia, diagram przypadków użycia
Wykorzystanie testów do identyfikacji przypadków użycia
Metody przyrostowe i ewolucyjne
Cykl życia projektu w modelu kaskadowym
Praktyki zwinne, modelowanie zwinne
Modelowanie dziedziny
Wzorce projektowe "bandy czterech"
Analiza i projektowanie obiektowe
Zarządzanie projektem
Diagramy klas
Projektowanie warstw
Diagramy sekwencji i komunikacji
Programowanie sterowane testami
Narzędzia wspomagające UML

Dołącz do grona najznamienitszych projektantów!
Zobacz także...