|
|
29 RÓŻNYCH GIER I
ZABAW: POLSKI MATEMATYKA - GRY I ZABAWY JĘZYKOWE -
ANGIELSKI - KSIĄŻKA TELEFONICZNA - TEGO NIE MAJĄ INNE - WYBÓR MISJI
SPRDER-MAN I FUNKCJE MUZYCZNE - PERSONALIZACJA INTERFEJSU (DZIECKO
WPROWADZA SWOJE IMIĘ) - KLAWISZE UMOŻLIWIAJĄCE WYBÓR GRY, UDZIELENIE
ODPOWIEDZI I UZYSKANIE POMOCY. CZĘSTE ODPOWIEDZI ZACHĘCAJĄ DO DALSZEJ
ZABAWY |
DZIECI
POLUBIĄ: - ROZWIĄZYWANIE ZADAŃ RAZEM ZE SPIDERMANEM -
NOWOCZESNY WYGLĄD KOMPUTERA - PUNKTACJĘ ZACHĘCAJĄCĄ DO ZDOBYWANIA JAK
NAJWIĘKSZEJ LICZBY PUNKTÓW - PRAKTYCZNĄ RĄCZKĘ UMOŻLIWIAJĄCĄ
PRZENOSZENIE KOMPUTERA |
KRAJ POCHODZENIA:
FRANACJA |
DOSTĘPNE
GRY I PROGRAMY |
|
SZYBKIE SŁOWO LITERA ZA
MAŁO HOMONIMY LICZBA MNOGA ZAMIANA
LITER INWAZJA DODAWANIE MNOŻENIE KSZTAŁTY MNIEJSZY,
WIĘKSZY ŁAMIGŁÓWKA SŁOWNIK ANG-POL |
REBUS
LITEROWY SYNONIMY ANAGRAMY LITERA ZA DUŻO ZGADUJ -
ZGADULA SZYBKIE LICZBY ODEJMOWANIE DZIELENIE PARY RUCHOMY
CEL ŁOWIENIE SYLAB SŁOWNIK POL-ANG |
POZOSTAŁE OPCJE - MISJA - MUZYCZNE OKIENKO:
MAŁY MUZYK, POZYTYWKA, POWTÓRZ ZA MNĄ - NOTES - 2 TRYBY PRACY -
JEDEN LUB DWOJE GRACZY - LAMPKI KONTROLNE PO PRAWEJ STRONIE EKRANU
UDZIELAJĄ WSKAZÓWEK PODCZAS GRY. W TRAKCIE GRY, LAMPKI BĘDĄ SIĘ ZAPALAŁY
KOLEJNO, WSKAZUJĄC LICZBĘ PYTAŃ, NA KTÓRE JUŻ UDZIELONO ODPOWIEDZI. -
DWUSTOPNIOWA REGULACJA KONTRASTU EKRANU I
GŁOŚNOŚCI |
DANE: wymiary komputerka 26x24cm wymiary ekranu
LCD 9x4cm wykonany z wytrzymałego tworzywa instrukcja w języku polskim z opisanym każdym programem
(bardzo ważne) INSTRUKCJA JEST WYCZERPUJĄCA I
OBSZERNA |
Całość zasilana jest trzema bateriami "paluszek"
AA. (baterie są dołączone do zestawu, można je dokupić na mojej
aukcji) |
|