Oddam w dobre ręce kultowy model Range Rovera, znany wszystkim miłośnikom offroadu jako Range Rover Classic. Unikatowy rocznik 1991 - jeden z ostatnich w klasycznej bryle, a jednocześnie jeden z pierwszych, które posiadają wszelkie udogodnienia nowoczesnego samochodu! Jest to najbogatsza wersja, która posiada między innymi: klimatyzację, elektrycznie sterowane fotele, szyby i lusterka, skórzaną tapicerkę, cenioną przez fachowców automatyczną skrzynię biegów oraz super jednostkę beznynową V8 3,9l o mocy 178 KM. Całość uwieńczona unikatową stylistyką, na którą składają się: czarny matowy lakier, customowe zderzaki i osłona silnika oraz podwyższone, sportowe zawieszenie.
Stan wizualny i techniczny bardzo dobry. Łącznie w samochód zainwestowałem ponad 40 000 PLN, większość wydatków jest udokumentowana. Około 80% napraw stanowiła wymiana części na nowe, oczywiście wyłącznie oryginalne (na końcu ogłoszenia szczegółowa lista wymienionych części). Serwisowany był w jednym z dwóch topowych w Polsce punkcie pielęgnacji i rewitalizacji Range Roverów w Długiej Goślinie (SST Land Rover), prowadzonym przez Brytyjczyka-pasjonata i zespół doświadczonych mechaników. Jako ciekawostkę dodam, że 2 lata temu Bryan Adamsa wybrał ich z prośbą o rewitalizację swojego Defendera.
Pozostałe 20% kosztów dotyczyło bardziej kosmetycznych napraw, w tym prac blacharskich i lakierniczych, kompleksowego remontu klimatyzacji i instalacji systemu car audio.
Wchodząc w kolejny etap mojego życia, zmuszony jestem do przesiadki w bardziej praktyczny i mniej emocjonujący samochód :) Możliwość zakupu tego modelu w takim stanie dla każdego znawcy będzie wyjątkową okazją - sam pamiętam, jak trudno było znaleźć właśnie ten samochód...
Poniżej kompletna lista wymienionych części wraz z ich kosztem:
05/05/2009 (generalny remont, koszty naprawy ok 24 000 PLN)
• Uszczelka kolektora wydechu
• Uszczelka pokrywy zaworu
• Komplet tłoczków hamulcowych (przód i tył)
• Klocki hamulcowe
• Simering
• Łożyska
• Oś piasty
• Siłownik tempomatu
• Kopuła zapłonowa
• Świece
• Filtr powietrza
• Osłona wentylatora
• Chłodnica (regeneracja)
• Filtr oleju
• Odbojnik
• Guma stabilizatora
• Łącznik stabilizatora
• Tuleje Radiusa
• Wąs przekładni
• Krzyżak wału
• Dystans wału korbowego
• Poduszka silnika
• Szlif głowicy
• Tarcze wentylowane
• Uszczelniacz piasty
• Osadzenie sworznia
• Uszczelniacz w półkole
• Komplet sworzeni
02/08/2010 (koszty naprawy ok 360 PLN)
• Regulacja układu kierowniczego
• Regulacja klapy tył
• Wymiana rezystora
27/09/2013 (koszty naprawy 7 000 PLN)
• Gumy stabilizatora
• Komplet most tył
• Nakrętki wału pędnego
• Układ wydechowy
• Łączniki stabilizatora
• Pompa wspomagania
• Amortyzatory tył
26/07/2014 (koszty wymiany 600 PLN)
• Akumulator
Pozostałe wydatki (ok. 12 500 PLN):
• Prace blacharskie (ok. 5 000 PLN)
• Prace lakiernicze (ok. 3 000 PLN)
• Kompleksowy remont klimatyzacji (ok. 1 500 PLN)
• Instalacja systemu car audio (ok. 3 000 PLN, wykonane przez "Autoradio Poznań")
Kontakt: Wojtek +48 [zasłonięte] 481 349