Sprzedam auto terenowe jakim jest Land Rover Discovery III z 2005 roku. Auto sprowadzone z Danii w całości. Jestem drugim wlaścicielem auta (kupione od handlarza, który go nawet nie rejestrował - znajomy, więc miałem 100% pewności, że auto nie bylo uszkodzone). Auto przyjechało z przebiegiem 204000 km. Auto po sprowadzeniu wydawało się być w bardzo dobrym stanie technicznym (jak to niby wiekszość sprowadzanych aut), jednak problemy wyszły przy przebiegu 2-4 tysięcy km. W auto wpakowałem ok. 10000 zł, wymieniając i naprawiając co trzeba było i nie kupowałem najtańszych części - auto robiłem dla siebie a nie na sprzedaż. W ten sposób przy przebiegu 208000: - instalacja elektryczna auta była czyszczona i konserwowana (złącza) i zniknął problem dziwnego zachowania zawieszenia i immobilisera - wymieniony kompletny rozrząd (paski, napinacze) oraz pompa wody - wymienione tarcze hamulcowe, klocki, szczęki - wymienione zmęczone tuleje wahaczy oraz stabilizatora - wymieniona świeca żarowa webasto i serwis webasto - wymieniony rozrusznik - naprawiony alternator - naprawiony hamulec ręczny elektryczny - wymiana płynów (hamulcowy, olej, chłodzący) - felgi 18" zmienione na 17" - kupione opony, które nie boją się terenu i śniegu i są znośne w trasie (Cooper Discoverer STT)
- wymienione radio (oryginał, nie zamiennik), gdyż te które posiadalo auto po zakupie miało problemy z odczytem płyt CD
Aktualnie auto nie ma problemów przeszłości (bo tak niestety wyglądają auta od handlarzy, niby piekne, ładne, a problemy wychodzą po czasie, może nie mają tej świadomości, ale też nie testują sprzedawanych aut). Nie mam stresu aby jechać nim w daleką trasę czy zapuścić się w teren. Regulowane zawieszenie pneumatyczne działa rewelacyjne we wszystkich trybach (to jakieś mity, że jest to zawodne, bo powielają to osoby, które nigdy takiego auta nie miały). Kupując auto wybrałem model bez komputera (monitora) centralnego, gdyż ten w Disko III potrafił się psuć nagminnie. Wnętrze auta w kolorze szarym/grafitowym na materiałowych fotelach. Elektroniczne tryby pracy zawieszenia i układu napędowego to piękna sprawa - działa rewelacyjnie. Polecam przeczytać ten artykuł każdemu sceptykowi: http://passion4travel.pl/index.php/land-rover-discovery-3/ Klimatyzacja sprawna, choć w serwisie zostały wyłapane nieszczelności chłodnicy klimatyzacji. Chłodnicę kupiłem nową i leży w kartonie, bo klima jeszcze pracuje poprawnie - zrobiłem zakup na przyszość, aby w każdej chwili można było ją wymienić. Auto posiada feler w postaci uszkodzonego czujnika płynu chłodzącego (w zbiorniczku płynu) - w związku z faktem, że widać płyn w zbiorniczku nie wymieniałem tego, bo szkoda wydawać na to pieniądze. Xenony wymieniałem na początku tego roku, bo jedna z lamp przestala świecić. Skrzynia manualna, 6-biegowa. Podgrzewana przednia szyba, podgrzewane wszystkie fotele (przód i tył), webasto, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa.
Opony jakie aktualnie są na aucie nie każdemu mogą przypaść do gustu (terenowa kostka), więc mogę zmienić koła na 18" z oponami szosowymi (po ewentualnej zaliczce za auto, gdyż 18-stki bym musiał kupić).
Sprzedaję w związku z chęcia zrealizowania projektu prototypu auta trenowego. Możliwość zamiany za auto tańsze (do 10000 zł) gdyż muszę tymczasowo mieć coś do przemieszczania się (póki nie skończę zamierzonego prototypu).
Ewentualny kontakt pod numerem telefonu 791[zasłonięte] 074
Nie jestem handlarzem aut, więc proszę wybaczyć, że fotki nie są "na wysoki połysk" i "full plak" na desce rozdzielczej. Samochód służy mi do przemieszczania się a nie do oglądania