Witam wszystkich przyszłych i obecnych Landroverowców :)
Jako że pasja motocyklowa bierze we mnie górę, a w rodzinie mamy dwa samochody - sprzedaję swojego Land Rovera. Szkoda, ale innej opcji finansowej nie mam.
Auto to nie strucel robiony przez pana Henia pod zarobkową sprzedaż i wciskane jako "ideał, perełka, szwajcar..."
Może i nie błyszczy się jak inne na allegro, ale nie jest od handlarza, który ciągnie kilkadziesiąt sztuk rocznie i na bank nie wrzucałby swoich pieniędzy w samochody, którymi po prostu obraca. Moje auto jest pewne i serwisowane przez pasjonatów LR.
Dyskotekę posiadam od 2012 r. i jestem drugim właścicielem w Polsce. Poprzedni właściciel kupił go w Holandii (auto wyprodukowano w Holandii, tylko 1 właściciel w Holandii) i pojechał nim na Kaukaz i z powrotem. Potem kupiłem go ja z przebiegiem 175.000km.
Po zakupie zrobiłem bardzo dużo spraw, wszystko TYLKO w serwisie Landstajnia.pl w Warszawie. Część zrobiona w 2013 r. część teraz w lutym 2014 była.
...i pewnie kilkanaście innych, drobniejszych rzeczy typu wycieraczki...
Ogólnie auto kupiłem za 16.700, dołożyłem ok. 7-8 tys złotych w ciągu tego czasu. Czyli lekko licząc wartość to 16+7=23 tysiące.
Hmm co jeszcze?
Poduszki zawieszenia tylnego i cały ten układ został wywalony, auto jeździ na sprężynach. Układ ACE był. Został usunięty.
Czy ciekną szyberdachy? Tak, jak w prawie każdym Disco II. Polecam Landklinika.pl ---> tam są na to rady.
Hak jest w zestawie.
Tapicerka? W bardzo dobrym stanie. Półskóra z alcantarą. Moim zdaniem najładniejsza w tym modelu.
Spalanie? W trybie mieszanym 15L Pb95 lub 20L LPG
Auto jeździ prosto i 100% poprawnie. Napędy działają tak jak powinny. Używam ich świadomie.
Silnik pracuje 100% poprawnie, bez falujących obrotów czy coś. Silnik cichy, nie wydaje niepokojących odgłosów. Układ wydechowy szczelny od początku do końca.
LPG jest bardzo dobrej jakości, STAG 300 plus, reduktor Stako Gold klasy I itd. serwisowane w dobrym salonie. Teraz po tych wymianach w silniku można zrobić jakąś regulację LPG, może się wybiorę.
Butla LPG 90 L. Zasięg: 450-500km
Radio Pioneer CD, MP3, USB
Do samochodu jest bagażnik dachowy na rower i platforma do przewozu motocykla klasy MX/Supersport600 MotoCarrier
Oczywiście jest to samochód czternastoletni, więc naturalnym jest, że są tematy do dopracowania - i nie ma co się łudzić, że auto kilkunastoletnie będzie idealną okazją, bo okazje nie istnieją.
Przydałoby się zrobić:
1. Czyszczenie i konserwacja podwozia razem z ramą. (powierzchowna rdza)
2. Wymiana wału przedniego (750zł)
3. Wymiana kilku zużytych elementów zawieszenia. (po prostu części się wyeksploatowały). Amortyzatory są w porządku.
4. Zamek drzwi pasażera nie otwiera się z pilota
5. Tylna wycieraczka - zatarł się silniczek, trzeba wstawić nowy
6. Zawias tylnych drzwi ciężko chodzi - cecha modelu
Pytania? Zapraszam :)
KONTAKT: telefon: osiem osiem 1 siedem 3 dwa 5 dziewięć osiem
lub PYTANIE DO SPRZEDAJĄCEGO
Auto w Warszawie. Zapraszam na jazdę próbną. Zgadzam się na weryfikację stanu technicznego w dowolnym serwisie.
Podkreślam, że opis jest w 100% zgodny ze stanem faktycznym, nic nie ukrywam.
Możliwa zamiana na motocykl Honda CBR 600 RR/ GSXR 600/ ZX6R, rocznik 2006 i młodszy.
Ew. KTM 990, 950 ADVENTURE, Africa Twin lub inny motocykl