Cena kup teraz: 15 500 zł
Użytkownik
m3hoo
numer aukcji: 4761737663
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 410
Koniec: 16-11-2014, 20:33
Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995 Przebieg (km): 269000 Pojemność silnika (cm3): 2500 Moc silnika (KM): 113 Skrzynia biegów: Automatyczna Rodzaj paliwa: Diesel Typ: SUV Liczba drzwi: 4/5 Stan: Używany Uszkodzony: Nie Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, 4WD Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
Dzień dobry,
Nadszedł czas na zmiany i oferuję do sprzedania moje Disco.
Nieco o aucie:
Land Rover Discovery 300TDi, 5 drzwi, automat 1995 bez EDC i bez fabrycznego IMMO (jest dodatkowe zabezpieczenie)
Przebieg: Aktualnie około 269000 km.
Kolor: Montpellier Red (ciemne bordo?)
Wersja ES, więc jest niemalże wszystko, co wówczas było na pokładzie:
- 4 x elektryczne szyby (wszystkie sprawne)
- 2 x AIRBAG
- Klimatyzacja dwustrefowa (sprawna)
- Skórzana tapicerka (beżowa)
- Dwa szyberdachy
- Roleta bagażnika
- Felgi aluminiowe dwukolorowe (na nich BFG AT 235/70/16)
W moich rękach auto od 2009 roku.
Ważna sprawa – I rejestracja w Polsce w 2005.
Wyposażenie dodatkowe:
- Grzałka silnika firmy DEFA (ogrzewa płyn chłodniczy)
- Oryginalny snorkel Mantec (Taki, jak w Camel Trophy)
- Bagażnik dachowy wzorowany na Camel Trophy
- Osłona mostu przód (Britpart)
- Osłona drążków kierowniczych przód (MP)
- Oryginalne osłony na przednich reflektorach
- Oryginalna kratka bagażnika
- Oryginalne duże korytko bagażnika
- Oryginalne skórzane nakładki na zagłówki foteli przednich (rzadkość)
- Pokrowce na wszystkie fotele LMT4x4
- Radio CD/MP3 Kenwood z pilotem
- Drabinka na piątych drzwiach
- Reflektory przeciwmgłowe Hella
- Lampy tylne od 200-tki
- Klucz do kół HD
- zawieszenie +2" Britpart SuperGaz
Ponadto:
Nowa podsufitka
Zabezpieczone podwozie (nadkola mają nowe wstawki, mocowania budy również odświeżone)
2013 – regeneracja końcówek wtrysków, wymiana pompy paliwa w bloku
W 2012 roku była robiona podłoga (w bagażniku wstawiana nowa, do tego wzmocniona w nogach kierowcy), malowana przeze mnie epoksydami Oliva, wyrzucone oryginalne gąbki i zastąpione pianką polietylenową.
2012 – wymiana chłodnicy skrzyni automatycznej + oleju
2012 – wymiana zacisków hamulcowych (cały przód + prawy tył)
2009 – remont reduktora (Land Lovers)
2010 – wyjęcie ABS. Profesjonalnie – z dorobieniem przewodów. (Land Lovers).
Gifty:
Razem z disco oddam:
- Książka Land Rover Discovery Service and Repair Manual Haynes
- zapasowy alternator
- zapasowy rozrusznik
- mocowanie hi-lifta
- i zapewne jeszcze kilka jakichś przydasiów (w tym sporo plików elektronicznych o Disco i nie tylko)
Wady:
Auto jeździło przez krzaki, w związku z czym nie wygląda jakby było przed chwilą woskowane, choć nie jest poturbowane ani pogięte.
Szyberdachy zostały uszczelnione od góry taśmą aluminiową wzdłuż uszczelek – można ją odkleić i próbować montować dodatkowe odpływy, jak już kilka osób na różnych forach to opisywało.
Disco poci się gdzieniegdzie, lecz oczywiście bez tragedii.
W przypadku pytań - mail ( [zasłonięte] @wp.pl) lub tel. 502 [zasłonięte] 748.
Podana cena 15500 nie zawiera BAGAŻNIKA DACHOWEGO, widocznego na zdjęciach!!!
Samochód do obejrzenia w Warszawie, Jankach, Pruszkowie, Nadarzynie - po wcześniejszych ustaleniach tel.