Dzień dobry, Nadszedł czas na zmiany i oferuję do sprzedania moje Disco. Nieco o aucie: Land Rover Discovery 300TDi, 5 drzwi, automat 1995 bez EDC i bez fabrycznego IMMO (jest dodatkowe zabezpieczenie) Przebieg: Aktualnie około 269000 km. Kolor: Montpellier Red (ciemne bordo?) Wersja ES, więc jest niemalże wszystko, co wówczas było na pokładzie: - 4 x elektryczne szyby (wszystkie sprawne) - 2 x AIRBAG - Klimatyzacja dwustrefowa (sprawna) - Skórzana tapicerka (beżowa) - Dwa szyberdachy - Roleta bagażnika - Felgi aluminiowe dwukolorowe (na nich BFG AT 235/70/16) W moich rękach auto od 2009 roku. Ważna sprawa – I rejestracja w Polsce w 2005. Wyposażenie dodatkowe: - Grzałka silnika firmy DEFA (ogrzewa płyn chłodniczy) - Oryginalny snorkel Mantec (Taki, jak w Camel Trophy) - Bagażnik dachowy wzorowany na Camel Trophy - Osłona mostu przód (Britpart) - Osłona drążków kierowniczych przód (MP) - Oryginalne osłony na przednich reflektorach - Oryginalna kratka bagażnika - Oryginalne duże korytko bagażnika - Oryginalne skórzane nakładki na zagłówki foteli przednich (rzadkość) - Pokrowce na wszystkie fotele LMT4x4 - Radio CD/MP3 Kenwood z pilotem - Drabinka na piątych drzwiach - Reflektory przeciwmgłowe Hella - Lampy tylne od 200-tki - Klucz do kół HD - zawieszenie +2" Britpart SuperGaz Ponadto: Nowa podsufitka Zabezpieczone podwozie (nadkola mają nowe wstawki, mocowania budy również odświeżone) 2013 – regeneracja końcówek wtrysków, wymiana pompy paliwa w bloku W 2012 roku była robiona podłoga (w bagażniku wstawiana nowa, do tego wzmocniona w nogach kierowcy), malowana przeze mnie epoksydami Oliva, wyrzucone oryginalne gąbki i zastąpione pianką polietylenową. 2012 – wymiana chłodnicy skrzyni automatycznej + oleju 2012 – wymiana zacisków hamulcowych (cały przód + prawy tył) 2009 – remont reduktora (Land Lovers) 2010 – wyjęcie ABS. Profesjonalnie – z dorobieniem przewodów. (Land Lovers). Gifty: Razem z disco oddam: - Książka Land Rover Discovery Service and Repair Manual Haynes - zapasowy alternator - zapasowy rozrusznik - mocowanie hi-lifta - i zapewne jeszcze kilka jakichś przydasiów (w tym sporo plików elektronicznych o Disco i nie tylko) Wady: Auto jeździło przez krzaki, w związku z czym nie wygląda jakby było przed chwilą woskowane, choć nie jest poturbowane ani pogięte. Szyberdachy zostały uszczelnione od góry taśmą aluminiową wzdłuż uszczelek – można ją odkleić i próbować montować dodatkowe odpływy, jak już kilka osób na różnych forach to opisywało. Disco poci się gdzieniegdzie, lecz oczywiście bez tragedii.
W przypadku pytań - mail ( [zasłonięte] @wp.pl ) lub tel. 502 [zasłonięte] 748.
Podana cena 15500 nie zawiera BAGAŻNIKA DACHOWEGO, widocznego na zdjęciach!!!
Samochód do obejrzenia w Warszawie, Jankach, Pruszkowie, Nadarzynie - po wcześniejszych ustaleniach tel.