Witam, Mam na sprzedaż Land Rover Discovery I 2.0 mpi ‘93. Silnik raczej rzadko spotykany i niedoceniany, jak dla mnie nie potrzebnie. Land posiada instalację LPG firmy Landirenzo jedną z prostszych (do dziś sprawuję się znakomicie zwłaszcza po wymianie reduktora latem 2013). Od kiedy kupiłem landa wymieniłem: -amory przód -krzyżaki na przednim wale -klocki przód + regeneracja tłoczków -tarcze, klocki + reperaturki tłoczków + łożysko obie strony -kula lewa + smar w kulach + łożyska -smar w kulach rekomendowany przez Landa -łącznik + gumy w stabilizatorze (przód, tył) -pompę wody -płyn hamulcowy -płyn w układzie wysprzęglającym -nowy olej w mostach (przód, tył) -nowy olej w skrzyni -uszczelnienie pokrywy zaworów -nowy akumulator -nowa elektryka -nowe amory i sprężyny tył(początek lipca) -obecnie cieszę się jazdą !!
Tak w razie co podaję vin SALLJGBY8KA058716 dat. rej 01.01.1993 Land posiada stały napęd na 4 koła, blokadę mostów, blokadę dyferencjału, elektryczne szyby, wspomaganie, hak, centralny zamek, elektryczne lusterka(podgrzewane), Obecnie przejechane ma 248000 (coś tam, codziennie dodaje kilka km do całości) cały czas eksploatowany. Rama samochodu bez rdzy, nigdy nie była wycinana, łatana, itp. Reszta blach w stanie dobrym (poza drzwiami pasażera poprzedni właściciel nie zmieścił się w bramę) Samochód stoi na gumach Good Year Wrangler Ultra Grip 245/70/16 bieżnik ok 7-8mm. Auto nie było katowane w terenie(chociaż parę razy przytrafiło mu się pobrudzić błotem), ciężko w to uwierzyć ze względu na markę. Cena do negocjacji. Chętnie bym zamienił na podobny tylko 4 drzwiowy, ale brakuje mi funduszy. W razie pytań proszę o kontakt Dodam, że podczas ostatniego przeglądu, gdy wczytałem się w dokumenty gazowe okazało się, że w butli mieści się 54l(a nie 67l jak byłem przekonany do tej pory) gazu co znacznie zmniejsza moje wyobrażenie o spalaniu na 100 km. I tak w trasie wynosi ok 13L/100km (jadac z prędkością miedzy 90-110km/h) a po mieście ok 15l/100km. Zwłaszcza, że Saabem miałem podobne wyniki :)