Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Land Rover Discovery 300tdi wyprawowy faktura VAT

14-03-2015, 13:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 000 zł     
Użytkownik zukkk
numer aukcji: 5135572108
Miejscowość Łańcut
Wyświetleń: 1336   
Koniec: 14-03-2015 12:47:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 320000
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 113
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Radio+CD, Hak, Elektryczne lusterka, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Na wstępie dodam, że nie jest mi łatwo tworzyć tą aukcję.

 

Na początku parę faktów które mogą sprawić, że nie kupisz tego samochodu.

  • Jest to przełożony Anglik, jeśli uważasz, że samochody po przekładkach są niebezpieczne i awaryjne -> szukaj innej oferty
  • Jeśli szukasz bezawaryjnej wyprawówki -> odłóż kilkurotność ceny mojego disco i poszukaj toyoty, najlepiej nowej HZJ, np z Dubaju czy Tunezji, za trochę ponad 30 tyś zielonych
  • Jeśli szukasz auta do upalania w błocie -> szukaj Patrola
  • Jeśli szukasz taniego auta do offroadowych przygód -> kup Nivę czy innego Samuraja
  • Jeśli masz dwie lewe ręce, a wymiana klocków, alternatora, krzyżaka, gumy na wale czy łożyska w kole to dla Ciebie czarna magia -> nie kupuj Land Rovera
  • Jeśli szukasz "białego kruka" , "dla znawcy" , "idealny" , "jedyny taki", "rodzynek" -> zamknij moje ogłoszenie i odszukaj aukcje jednego ze sprzedawców marzeń
  • Jeśli zależy ci na "niejeżdzonym w terenie" -> szukaj innego auta

Jeśli natomiast szukasz ogarniętej mechanicznie terenówki, w dodatku uzbrojonej i o konstrukcji prostej jak budowa cepa -> zapraszam Cię do zapoznania z moim samochodem. 

 

Wady/do zrobienia:

  • zniszczona karoseria, z licznymi rysami i wgnieceniami, podłoga i nadkola były wstawiane nowe w 2010 roku, jednak po kilku atach ruda rozpoczęła próby kontrataku, rdza w okolicach świetlików

  • podsufitka do poprawy

  • pęknięcie przedniej szyby
  • zamek tylnej klapy się czasem wiesza
  • nie działa spryskiwacz tylnej szyby
  • poluzowany przewód od sygnału obrotomierza
  • ułamana antena CB

Jest to moje piąte disco, kupiłem je w Anglii w 2009. W 2010 roku przełożyłem i zarejestrowałem. 

Pierwsza rejestracja: 11.03.1997

Rejestracja w Polsce: 03.08.2010

Przegląd ważny do: 31.07.2015

OC ważne do: 24.08.2015

Przebieg w momencie zakupu: 249 550KM

Przebieg obecnie: 318 160 KM

Na wyposażeniu ma centralny zamek, elektryczne szyby, elektryczne lusterka oraz hak (3,5t).

 

LISTA MODYFIKACJI: 

  • reduktor z któtszymi przełożeniami z Defendera
  • blokada Ashcroft ATB w przednim moście
  • blokada Detroit Truetrac w tylnym moście
  • zabieraki Terrafirma HD
  • osłona przednich drążków Paddock
  • osłona tylnego drążka/amortyzatora skętu Mpors
  • osłony mostów Terrafirma
  • amortyzatory Terrafirma ProSport
  • sprężyny Terrafirma +2cale medium
  • przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodrige
  • wieżyczki amortyzatorów Mpors
  • dyslokatory Mpors
  • polibusze Deuter
  • opony Gt Radial Adventuro MT 235/85r16
  • felgi 4mud et-25
  • rurowe zderzaki
  • poszerzenia nadkoli FlatDog
  • snorkel Southdown
  • silikonowe łączniki dolotu
  • wodoodporne pokrowce na przednich siedzeniach Paddock
  • zapinki maski
  • halogeny dalekosiężne Wasem
  • akumulator żelowy Optima 75Ah
  • alternator 100A
  • przetwornica napięcia 12/220V 300W
  • dodatkowe podwójne gniazdo zapalniczki
  • radio Kenwood KDC 3054U + nowe głośnikie Pioneer z przodu
  • CB Radio Albrecht 4200 + antena President WA-27
  • wskaznik ładowania alternatora
  • wskaznik doładowania

Naprawy:

Z jednej strony disco służyło do urlopowych wyjazdów, zarówno tych bliskich jak i dalekich, z drugiej natomiast pełniło funkcję awaryjnego pojazdu do zadań specjalnych na rozrzuconych po całej Polsce budowach na których pracowałem. W związku z tym musiało być stale w idealnym stanie mechanicznym, a wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco, zazwyczaj u Land Roverowych znawców - w zależności od tego do którego miałem bliżej. Na częściach również starałem się nie oszczędzać - zazwyczaj w aucie lądowały te z literką "G". 

W wielkim skrócie co zostało zrobione:

  • oleje, filtry, paski (kilkukrotnie)
  • łożyska, simeringi, krzyżaki, guma wału (kilkukrotnie)
  • tarcze, regenracja zacisków + klocki (kilkukrotnie)
  • osie piast, przeguby, zabieraki hd
  • termostat
  • pompa wody
  • linka ręcznego
  • linka maski
  • regeneracja turbo
  • regeneracja przekładni kierowniczej
  • drążki i końcówki drążkow
  • wszystkie gumy w zawieszeniu zastąpione poliuretanami
  • amortyzatory i sprężyny
  • amortyzator skrętu
  • kompletny remont skrzyni
  • kompletny remont reduktora
  • blokady mostów z nowymi łożyskami
  • regeneracja alternatora i rozrusznika
  • sworzeń centralnego wahacza
  • sprzęgło
  • vacupompa 
  • pompa paliwa
  • pompa wspomagania
  • rozrząd
  • świece żarowe

Do samochodu dorzucam wielką skrzynię z częściami zapasowymi oraz seryjną wkładkę mostu

 

Widoczna na zdjęciach wyciągarka została zdemontowana i nie jest przedmiotem sprzedaży.

 

Istnieje możliwość sprzedaży auta tylko z jedną blokadą, bez snorkela, przetwornicy, radia, cb-radia, pokrowców oraz osłon - wtedy cena podlega negocjacjom. 

 

Dla zainteresowanych istnieje możliwość wystawienia faktury Vat, wtedy powyższa cena jest ceną netto.

 

KILKA ZDJĘĆ ukazujących możliwości dyskoteki na zachętę: 

 

Karpacki Kordon, maj 2011, więcej zdjęc: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/560[zasłonięte]817899[zasłonięte]5793?authkey=CIbl7tGK5J_9Bg

Krym 2011, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/564[zasłonięte]079698[zasłonięte]0753?authkey=CMXw69_C-c2XBg

 

Ukraina maj 2012, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/573[zasłonięte]454495[zasłonięte]7633

 

Bałkany, sierpień 2012, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/578[zasłonięte]163860[zasłonięte]3073?authkey=CI7Y4JTi28-ZqAE

 

Maroko, sylwester 2012/2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/582[zasłonięte]680190[zasłonięte]2449?authkey=CIGi-aHt34jwywE

 

Ukraina, maj 2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/587[zasłonięte]057560[zasłonięte]8321?authkey=CPLqwaK15rLECw

 

Ukraina, lipiec 2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/590[zasłonięte]018943[zasłonięte]6545

 

Gruzja 2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/591[zasłonięte]182481[zasłonięte]5505

 

Rumunia, maj 2014, więcej zdjęć:

 

LR Only 2014, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte]983917[zasłonięte]918268/albums/603[zasłonięte]574828[zasłonięte]4513

 

i jeszcze dychoteka na facebookowym profilu Land Rover Polska z okazji 25 lecia discovery: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.663[zasłonięte]65[zasłonięte]39.107[zasłonięte]1876.105[zasłonięte]61[zasłonięte]48&type=3