Na wstępie dodam, że nie jest mi łatwo tworzyć tą aukcję.
Na początku parę faktów które mogą sprawić, że nie kupisz tego samochodu.
Jest to przełożony Anglik, jeśli uważasz, że samochody po przekładkach są niebezpieczne i awaryjne -> szukaj innej oferty
Jeśli szukasz bezawaryjnej wyprawówki -> odłóż kilkurotność ceny mojego disco i poszukaj toyoty, najlepiej nowej HZJ, np z Dubaju czy Tunezji, za trochę ponad 30 tyś zielonych
Jeśli szukasz auta do upalania w błocie -> szukaj Patrola
Jeśli szukasz taniego auta do offroadowych przygód -> kup Nivę czy innego Samuraja
Jeśli masz dwie lewe ręce, a wymiana klocków, alternatora, krzyżaka, gumy na wale czy łożyska w kole to dla Ciebie czarna magia -> nie kupuj Land Rovera
Jeśli szukasz "białego kruka" , "dla znawcy" , "idealny" , "jedyny taki", "rodzynek" -> zamknij moje ogłoszenie i odszukaj aukcje jednego ze sprzedawców marzeń
Jeśli zależy ci na "niejeżdzonym w terenie" -> szukaj innego auta
Jeśli natomiast szukasz ogarniętej mechanicznie terenówki, w dodatku uzbrojonej i o konstrukcji prostej jak budowa cepa -> zapraszam Cię do zapoznania z moim samochodem.
Wady/do zrobienia:
zniszczona karoseria, z licznymi rysami i wgnieceniami, podłoga i nadkola były wstawiane nowe w 2010 roku, jednak po kilku atach ruda rozpoczęła próby kontrataku, rdza w okolicach świetlików
pęknięcie przedniej szyby
zamek tylnej klapy się czasem wiesza
nie działa spryskiwacz tylnej szyby
poluzowany przewód od sygnału obrotomierza
ułamana antena CB
Jest to moje piąte disco, kupiłem je w Anglii w 2009. W 2010 roku przełożyłem i zarejestrowałem.
Pierwsza rejestracja: 11.03.1997
Rejestracja w Polsce: 03.08.2010
Przegląd ważny do: 31.07.2015
OC ważne do: 24.08.2015
Przebieg w momencie zakupu: 249 550KM
Przebieg obecnie: 318 160 KM
Na wyposażeniu ma centralny zamek, elektryczne szyby, elektryczne lusterka oraz hak (3,5t).
LISTA MODYFIKACJI:
reduktor z któtszymi przełożeniami z Defendera
blokada Ashcroft ATB w przednim moście
blokada Detroit Truetrac w tylnym moście
zabieraki Terrafirma HD
osłona przednich drążków Paddock
osłona tylnego drążka/amortyzatora skętu Mpors
osłony mostów Terrafirma
amortyzatory Terrafirma ProSport
sprężyny Terrafirma +2cale medium
przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodrige
wieżyczki amortyzatorów Mpors
dyslokatory Mpors
polibusze Deuter
opony Gt Radial Adventuro MT 235/85r16
felgi 4mud et-25
rurowe zderzaki
poszerzenia nadkoli FlatDog
snorkel Southdown
silikonowe łączniki dolotu
wodoodporne pokrowce na przednich siedzeniach Paddock
zapinki maski
halogeny dalekosiężne Wasem
akumulator żelowy Optima 75Ah
alternator 100A
przetwornica napięcia 12/220V 300W
dodatkowe podwójne gniazdo zapalniczki
radio Kenwood KDC 3054U + nowe głośnikie Pioneer z przodu
CB Radio Albrecht 4200 + antena President WA-27
wskaznik ładowania alternatora
wskaznik doładowania
Naprawy:
Z jednej strony disco służyło do urlopowych wyjazdów, zarówno tych bliskich jak i dalekich, z drugiej natomiast pełniło funkcję awaryjnego pojazdu do zadań specjalnych na rozrzuconych po całej Polsce budowach na których pracowałem. W związku z tym musiało być stale w idealnym stanie mechanicznym, a wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco, zazwyczaj u Land Roverowych znawców - w zależności od tego do którego miałem bliżej. Na częściach również starałem się nie oszczędzać - zazwyczaj w aucie lądowały te z literką "G".
W wielkim skrócie co zostało zrobione:
oleje, filtry, paski (kilkukrotnie)
łożyska, simeringi, krzyżaki, guma wału (kilkukrotnie)
tarcze, regenracja zacisków + klocki (kilkukrotnie)
osie piast, przeguby, zabieraki hd
termostat
pompa wody
linka ręcznego
linka maski
regeneracja turbo
regeneracja przekładni kierowniczej
drążki i końcówki drążkow
wszystkie gumy w zawieszeniu zastąpione poliuretanami
amortyzatory i sprężyny
amortyzator skrętu
kompletny remont skrzyni
kompletny remont reduktora
blokady mostów z nowymi łożyskami
regeneracja alternatora i rozrusznika
sworzeń centralnego wahacza
sprzęgło
vacupompa
pompa paliwa
pompa wspomagania
rozrząd
świece żarowe
Do samochodu dorzucam wielką skrzynię z częściami zapasowymi oraz seryjną wkładkę mostu .
Widoczna na zdjęciach wyciągarka została zdemontowana i nie jest przedmiotem sprzedaży.
Istnieje możliwość sprzedaży auta tylko z jedną blokadą, bez snorkela, przetwornicy, radia, cb-radia, pokrowców oraz osłon - wtedy cena podlega negocjacjom.
Dla zainteresowanych istnieje możliwość wystawienia faktury Vat, wtedy powyższa cena jest ceną netto.
KILKA ZDJĘĆ ukazujących możliwości dyskoteki na zachętę:
Karpacki Kordon, maj 2011, więcej zdjęc: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/560[zasłonięte] 817899[zasłonięte] 5793?authkey=CIbl7tGK5J_9Bg
Krym 2011, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/564[zasłonięte] 079698[zasłonięte] 0753?authkey=CMXw69_C-c2XBg
Ukraina maj 2012, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/573[zasłonięte] 454495[zasłonięte] 7633
Bałkany, sierpień 2012, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/578[zasłonięte] 163860[zasłonięte] 3073?authkey=CI7Y4JTi28-ZqAE
Maroko, sylwester 2012/2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/582[zasłonięte] 680190[zasłonięte] 2449?authkey=CIGi-aHt34jwywE
Ukraina, maj 2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/587[zasłonięte] 057560[zasłonięte] 8321?authkey=CPLqwaK15rLECw
Ukraina, lipiec 2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/590[zasłonięte] 018943[zasłonięte] 6545
Gruzja 2013, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/591[zasłonięte] 182481[zasłonięte] 5505
Rumunia, maj 2014, więcej zdjęć:
LR Only 2014, więcej zdjęć: https://plus.google.com/u/0/photos/117[zasłonięte] 983917[zasłonięte] 918268/albums/603[zasłonięte] 574828[zasłonięte] 4513
i jeszcze dychoteka na facebookowym profilu Land Rover Polska z okazji 25 lecia discovery: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.663[zasłonięte] 65[zasłonięte] 39.107[zasłonięte] 1876.105[zasłonięte] 61[zasłonięte] 48&type=3