Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Land Rover Defender 90 300 TDI

20-10-2014, 7:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 300 zł     
Użytkownik pasjateam
numer aukcji: 4695063471
Miejscowość Stróża
Wyświetleń: 832   
Koniec: 20-10-2014 07:04:25

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 247700
Pojemność silnika (cm3): 2495
Moc silnika (KM): 113
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Radio+CD, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Land Rover Defender 90 z cenionym silnikiem 300tdi – żadna luksusowa terenówka ale wierny przyjaciel w pracy i podróży.

Autko idealne dla miłośnika marki lub kogoś , kto wie „ z czym to się je” lub dla myśliwego

Jeden z ostatnich wypustów z tym silnikiem 1997, I rejestracja 1998

Samochód w moim posiadaniu od wiosny i przez ten czas bezawaryjnie eksploatowany i przystosowywany do wypraw.

Po kolei – dostałem telefon od znajomego leśniczego ,ze jest pewny Def do sprzedania – samochód należał do znanego w środowisku Leśnika, myśliwego i miłośnika LR Defender z Bieszczad . Po oględzinach wiedziałem ,ze pomimo kilku nie domagań (głownie kosmetyka i tył ramy) samochód to dobra baza do budowy wymarzonej wyprawówki. Poprzedni właściciel sprzedawał z powodu zakupu takiego samego 300tdi lecz w wersji 110. Samochód trafił do polski i był przygotowywany przez znany MOLI serwis (posiada nawet grawerowana tabliczkę MOLI J) – w Polsce cały czas jeden użytkownik. Samochód znany z licznych imprez Land Roverowych i jako wielokrotny bywalec LR ONLY.

Zaraz po zakupie została naprawiony tył ramy, wymiana wszystkich płynów ustrojowych, poprawki zawieszenia, dużo innych drobiazgów i wreszcie przyszedł czas na przeróbki. Z wyposażenie OFF-road samochód posiada: - solidny zderzak przedni przystosowany do wyciągarki - wygląd specyficzny ale zderzak sprawdzony oraz posiada dodatkową kratę składaną (dla myśliwych), na zdjęciach bez kraty

- nowy snorkel

- nowy bagażnik dachowy

- osłony gruszek mostów

- osłony drążków

- solidne progi z MOLI SERWIS

- zawieszenie HD +2” OME

- zawieszenie na Polibuszach

- CB radio + radio z CD

- nowe opony BFG MT 33”

- błotniki w blasze ryflowanej

- uchwyt na HI-lift’a

- halogeny + światła robocze tył

- osłony świateł tylnych

Ostatnio tez wymieniłem fotele na wersję łatwiejszą do zmywania oraz zamontowałem dodatkową ławeczkę z tylu.

Od Maja samochód odbył ze mną kilka podróży bezawaryjnie. W czerwcu 2014 dostał fabrycznie nowe opony BFG MT MK2 w rozmiarze 33” (255mm szerokości), które uważam za optymalne. Na tych oponach samochód ma przejechane jedynie 2000km . Silnik dynamiczny, a wyniki w spalaniu zaskoczyły mnie pozytywnie. Po zapaleniu charakterystyczna chmurka potem już nie kopci, a prędkość przelotowa 120-130 nie stanowa dla silnika problemu. Odpala od „pół obrotu”. Mosty zdrowe, podszybie zdrowe, skrzynia jak i reduktor ciche. Szyber dach uszczelniony.

Sprzedaje z powodu …….. ,ze trafiłem 300dti w wersji również 3d ale 110,a nasze wyjazdy to cała rodzinka 2+2 + Duży pies . Lakier oryginalny, wgniotki i rysy z racji używania auta w terenie. Dla laika może wydawać się to dziwne i jak się ktoś bardzo uprze to można go pomalować. Samochód w ciągłej eksploatacji.

W razie pytań proszę o telefon 600[zasłonięte]404 – z emailem gorzej (jestem mało internetowy).