Land Rover Defender 90 z cenionym silnikiem 300tdi – żadna luksusowa terenówka ale wierny przyjaciel w pracy i podróży.
Autko idealne dla miłośnika marki lub kogoś , kto wie „ z czym to się je” lub dla myśliwego
Jeden z ostatnich wypustów z tym silnikiem 1997, I rejestracja 1998
Samochód w moim posiadaniu od wiosny i przez ten czas bezawaryjnie eksploatowany i przystosowywany do wypraw.
Po kolei – dostałem telefon od znajomego leśniczego ,ze jest pewny Def do sprzedania – samochód należał do znanego w środowisku Leśnika, myśliwego i miłośnika LR Defender z Bieszczad . Po oględzinach wiedziałem ,ze pomimo kilku nie domagań (głownie kosmetyka i tył ramy) samochód to dobra baza do budowy wymarzonej wyprawówki. Poprzedni właściciel sprzedawał z powodu zakupu takiego samego 300tdi lecz w wersji 110. Samochód trafił do polski i był przygotowywany przez znany MOLI serwis (posiada nawet grawerowana tabliczkę MOLI J) – w Polsce cały czas jeden użytkownik. Samochód znany z licznych imprez Land Roverowych i jako wielokrotny bywalec LR ONLY.
Zaraz po zakupie została naprawiony tył ramy, wymiana wszystkich płynów ustrojowych, poprawki zawieszenia, dużo innych drobiazgów i wreszcie przyszedł czas na przeróbki. Z wyposażenie OFF-road samochód posiada: - solidny zderzak przedni przystosowany do wyciągarki - wygląd specyficzny ale zderzak sprawdzony oraz posiada dodatkową kratę składaną (dla myśliwych), na zdjęciach bez kraty
- nowy snorkel
- nowy bagażnik dachowy
- osłony gruszek mostów
- osłony drążków
- solidne progi z MOLI SERWIS
- zawieszenie HD +2” OME
- zawieszenie na Polibuszach
- CB radio + radio z CD
- nowe opony BFG MT 33”
- błotniki w blasze ryflowanej
- uchwyt na HI-lift’a
- halogeny + światła robocze tył
- osłony świateł tylnych
Ostatnio tez wymieniłem fotele na wersję łatwiejszą do zmywania oraz zamontowałem dodatkową ławeczkę z tylu.
Od Maja samochód odbył ze mną kilka podróży bezawaryjnie. W czerwcu 2014 dostał fabrycznie nowe opony BFG MT MK2 w rozmiarze 33” (255mm szerokości), które uważam za optymalne. Na tych oponach samochód ma przejechane jedynie 2000km . Silnik dynamiczny, a wyniki w spalaniu zaskoczyły mnie pozytywnie. Po zapaleniu charakterystyczna chmurka potem już nie kopci, a prędkość przelotowa 120-130 nie stanowa dla silnika problemu. Odpala od „pół obrotu”. Mosty zdrowe, podszybie zdrowe, skrzynia jak i reduktor ciche. Szyber dach uszczelniony.
Sprzedaje z powodu …….. ,ze trafiłem 300dti w wersji również 3d ale 110,a nasze wyjazdy to cała rodzinka 2+2 + Duży pies . Lakier oryginalny, wgniotki i rysy z racji używania auta w terenie. Dla laika może wydawać się to dziwne i jak się ktoś bardzo uprze to można go pomalować. Samochód w ciągłej eksploatacji.
W razie pytań proszę o telefon 600[zasłonięte] 404 – z emailem gorzej (jestem mało internetowy).