2012 TOYOTA LAND CRUISER J150 4.0L V6
SILNIK 1GR-FE, 4.0L V6, SKRZYNIA AUTOMATYCZNA AISIN A750F
TOYOTA TRUCKS - gotowe na wszystko
Niezależny importer nowych i używanych samochodów terenowych 4x4 marki Toyota / Lexus. Oferujemy serwis, części standardowe i profesjonalne modyfikacje z użyciem części z pierwszej ligi sportu wyczynowego. Wypożyczalnia samochodów terenowych TOYOTA 4x4.
Czym dokładnie się zajmujemy ?
Kod pojazdu: 150-1, CENA 199 900 Pln, - 5% za płatność w
Nie zarejestrowany, opłacone cło i VAT. Do opłacenia akcyza, odbiór natychmiastowy
Co kupujesz ?
2012 TOYOTA LAND CRUISER J150 V6 w luksusowej, bardzo rzadkiej w Europie, najmocniejszej wersji z silnikiem benzynowym 4.0L o mocy 281KM, z przebiegiem ok. 53 000 km (powoli rośnie). Wóz w specyfikacji 7 osobowej, ze beżową skórzaną, perforowaną tapicerką, z 4 kamerami (przód, tył, boki pojazdu) z zapisem obrazu na karcie SD w DVR), z 2 bakami paliwa (jeden można zastąpić butlą przy instalacji LPG) i kołem zapasowym na klapie bagażnika. Wóz sprowadzony z najbogatszego państwa świata, Kataru (Półwysep Arabski) ponieważ taka specyfikacja jest niedostępna w Europie. Porównywalna specyfikacja europejska (nowy samochód - ale bez 2 baków paliwa, bez 4 kamer z DVR, bez koła zapasowego na klapie, bez opon AT BF Goodrich, ect) w Polsce to wydatek ok. 320 000 Pln.
Utrzymanie / Serwis
- kupiony i serwisowany w Toyota Doha, Qatar - książka serwisowa z całą historią pojazdu
- bezpośrednio po bieżącym serwisie w Polsce
- samochód bezwypadkowy, zgadzam się na badanie miernikiem lakieru oraz stanu technicznego w dowolnej stacji Toyota
- 2 drobne otarcia parkingowe w dolnych częściach przedniego i tylniego zderzaka (prawie nie widoczne, foto na życzenie)
- puszeczka (nie otwierana) z oryginalnym lakierem od Toyoty, na ew. zaprawki lakiernicze - w zestawie:)
Wyposażenie jest bardziej niż kompletne, tu główne elementy:
Mechanika / Elektryka
- silnik 1GR-FE, 4.0L V6, 281HP, benzynowy
- 5-speed automatyczna skrzynia biegów z Sequential Shift i-ECT
- konstrukcja na ramie
- stały napęd 4x4
- 2 tryby skrzyni biegów (High/Low)
- DAC - Downhill Assist Control
- blokada centralnego mechanizmu różnicowego
- ABS
- VSC on/off mode
- Traction Control on/off mode
Wnętrze
- konfiguracja 7 osobowa
- pełna skórzana perforowana tapicerka
- 2 fotele w bagażniku chowane w podłogę
- drewniano-skórzana kierownica i drążek zmiany biegów
- 8” touch screen Navi-Media system z GPS, radio, DVD, DivX, CD, Mp3, SD card, USB, iPod, AUX
(polskie oprogramowanie AutoMapa Europa na karcie SD, 2014)
- obraz z kamer z przodu, tyłu lub boków pojazdu, np. w trakcie manewrów w terenie czy na ciasnym parkingu z zapisem na SD w DVR
- 2 strefowa klimatyzacja z chłodzeniem/ogrzewaniem rozprowadzonym przez deskę rozdzielczą, podłogę i dach pojazdu
- przycisk Start-Stop Engine
- przyciski sterujące mediami w kierownicy
- przesuwana tylna kanapa
- składana tylna kanapa
- oświetlenie LED wnętrza pojazdu
- bez kluczykowe otwieranie
Z zewnątrz
- kolor srebrny
- reflektory przednie z projektorami w technologii Xenon
- pełne oświetlenie LED w lampach tylnich i wszystkich kierunkowskazach
- kierunkowskazy w lusterkach bocznych, zarówno w obudowie jak i w szkle lusterka od strony wewnętrznej
- 2 zbiornikowa konfiguracja (150L), umożliwia demontaż 1 zbiornika benzyny i zastąpienie go bakiem gazu LPG, (zasięg ponad 1000 km)
- relingi dachowe
- 17” koła aluminiowe
- opony 265/70/R17 BF Goodrich AT
- koło zapasowe w osłonie, zamocowane na tylnych drzwiach pojazdu
- progi zewnętrzne
- tylni spoiler ze światłem LED
- kamera i czujniki cofania
- 4 kamery (w przednim grillu, w osłonie koła zapasowego i w lusterkach bocznych)
- lampy przeciwmgielne
- osłona silnika i skrzyni biegów
Utrzymanie / Serwis
- serwis w Toyota Doha, Qatar - książka serwisowa z całą historią pojazdu
- bezpośrednio po bieżącym serwisie w Polsce
- samochód bezwypadkowy, zgadzam się badanie miernikiem lakieru oraz stanu technicznego w dowolnej stacji Toyota
- 2 drobne otarcia parkingowe w dolnych częściach przedniego i tylniego zderzaka (prawie nie widoczne, foto na życzenie)
- puszeczka (nie otwierana) z oryginalnym lakierem od Toyoty, na ew. zaprawki lakiernicze - w zestawie:)
i wiele innych...
TOYOTA TRUCKS - gotowe na wszystko
Specyfikacja seryjna:
Pojazd klasy TRUCK 4x4, silnik 1GR-FE Dual VVTi, V6, 4.0L, benzyna, skrzynia automatyczna z możliwością ręcznej zmiany biegu w czasie jazdy, rama nośna, zawieszenie przód wahacze podwójne, tył sztywny most, napęd 4x4 - wszystkie możliwe blokady i kombinacje napędów - 4wd, 4wd z reduktorem, blokada LSD, ect., wykrzyż - mega, luksusowe wykończenie wnętrza i tapicerki siedzeń, moc seryjna silnika 281 KM, moment 380 Nm.
Stan i serwis:
Pojazd obecnie ma przebieg ok. 53 000km (powili rośnie), w Katarze był serwisowany w Toyota Qatar w Doha (jest książka serwisowa z całą historią), bieżący stan jest zbliżony do nowego pojazdu, wóz jest bezwypadkowy. W Polsce przeszedł podstawową obsługę eksploatacyjną i serwisową, zawierającej wymianę olej i filtry w silniku, wymianę akumulatora, wymianę klocków hamulcowych na sportowe EBC. W dolnych częściach przedniego i tylnego zderzaka ma 2 drobne otarcia parkingowe (prawie nie widoczne, foto na życzenie). Puszeczka (nie otwierana) z oryginalnym lakierem od Toyoty, na ew. zaprawki lakiernicze - w zestawie.
Modyfikacje:
Na Twoje życzenie pojazd może zostać poddany dowolnym modyfikacjom wg. uznania, czyli mogą one objąć silnik, zawieszenie, układy hamulcowy, kierowniczy, chłodzenia silnika, chłodzenia skrzyni biegów, dolotu, wydechu, zasilania, paliwa, wspomagania, oświetlenia, zmiany koloru nadwozie przez lakierowanie lub oklejanie specjalną folią, konserwacje podwozia i zmiany we wnętrzu, np. przez dowolną zabudowę. Jeśli chcesz zobaczyć co można, sprawdź cośmy popełnili na innych sprzedanych bądź oferowanych teraz TOYOTACH 4x4.
Historia:
Link do mojego pierwszego 4Runnera z silnikiem 3.4L V6 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym
Link do 3 identycznych 4R'ów gen 3 z silnikiem 3.4L V6 na LPG
Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.0L V6 na LPG
Link do pierwszego 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8 na LPG, doładowanego kompresorem mechanicznym
Link do 4R gen. 4 z silnikiem 4.7L V8
Link do pierwszej Tacomy gen. 1 z silnikiem 3.4L V6