Zaufało mi już prawie 900 osób,
dołącz do nich!
Dziś wystawiam nietuzinkowy samochód
Lancia Thesis Emblema 3.2aut po lifcie. Pojazd jest w doskonałym stanie technicznym i wizualnym. Jestem jego dumnym właścicielem czwarty rok. Pojazd posiada niemal wszystko, co było w opcji dla tego pojazdu - brakuje tylko radaru i solar dachu. Lancia nie wymaga żadnej inwestycji, wystarczy wsiąść, zapalić motor i cieszyć się jazdą. Konkurencja sprzedaje gołe wersje reklamując je jako 'full opcja'. Pełną listę wyposażenia pozwoliłem sobie zamieścić poniżej opisu.
Włoszka ma niesamowitą sylwetkę oraz doskonałe wykończenie wnętrza w drewnie oraz skórze Poltona Frau. Prowadzi się ją bardzo pewnie i stabilnie, wyprzedzanie na polskich, jednopasmowych drogach nie sprawia problemów dzięki dość dynamicznej, dwustu trzydziestu konnej jednostce 3,2 Litra V6, która zadowala się nieznaczną ilością paliwa: ~8-9 litrów na 100 km w trasie, w mieście Warszawa ~12-15 litrów. Pojazd użytkowany jest przez cały okres eksploatacji niemal wyłącznie na trasie, dzięki czemu silnik nie jest wyeksploatowany. Samochód stworzony jest do dłuższych podróży - przy spokojnej jeździe 120 km/h na tempomacie, na piątym biegu, silnik leniwie kręci się w okolicach 2000 obrotów na minutę dając o sobie znać tylko podczas wyprzedzania, dyskretnie zdradzając swoje walory. Thesis'em mogą podróżować bardzo wygodnie cztery dorosłe osoby (samochód posiada homologację na pięć osób). Wszystkim pasażerom podróż umili ciche wnętrze, ładne wykończenie, przyjemny zapach wnętrza i doskonały system audio BOSE. We wrześniu 2010 roku zainstalowałem sekwencyjną instalację gazową BRC (koszt 4.800 zł) i największą butlę, jaką udało się zmieścić - dzięki temu pozbyłem się największej wady LPG - niewielkiego zasięgu. Wlew gazu jest ukryty pod klapką wlewu paliwa. Oczywiście instalacja była regularnie serwisowana (regulacja raz w roku oraz wymiana filtrów co 12.000 km). Z dodatkowych modyfikacji zamontowałem Automapę EU w wersji 6.12 (mapy Europy urządzenia fabrycznego niestety kończą się na lewym brzegu Odry) oraz zmieniarkę na karty SD o pojemności 8 GB (na karcie mieści się ~150 godzin muzyki MP3). Przednie opony mają ~4.000km przebiegu. Lancia nie wymaga absolutnie żadnych inwestycji. Wszsytkie czynności serwisowe wykonywane regularnie i na czas, do następnej wymiany oleju pozostaje około 7.000 km. Wszelkie usterki naprawiane były w ASO w Warszawie (udokumentowane). Przebieg naturalnie orginalny, co można zweryfikować w dowolnym, wybranym porzez Państwa serwisie. Nowy właściciel otrzymuje samochód z dwoma kompletami aluminiowych kół (lato oraz zima), pełną dokumentację w języku polskim, dwa komplety orginalnych kluczy, pilota do radia i TV oraz dokumenty niezbędne do rejestracji. Badania techniczne ważne są do maja 2014, polisa OC do października 2014. Gorąco zachęcam na oględziny i jazdę próbną. Wyrażam rónież zgodę na ocenę stanu techniczego pojazdu w wybranym przez Państwa warsztacie. Osoby zainteresowane mogą poprosić o przyjazd Thesis'em pod wcześniej uzgodniony adres na terenie całego kraju. Kwota, na jaką wyceniono pojazd jest adekwatna do jego stanu i przebiegu. Mogę udostępnić numer nadwozia celem weryfikacji braku wad prawnych.
Lista wyposażenia pojazdu:
- Lakier metalic
- Lampy BiXenon ze spryskiwaczami, żarówki Philips ColorMatch
- Spryskiwacze reflektorów
- Światła przeciwmgielne
- Lusterka asferyczne, podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie, indeksowane (możliwa osobna pozycja obu lusterek dla biegu wstecznego)
- Lusterka fotochromatyczne
- Centralny zamek sterowany pilotem, z możliwością otwierania/zamykania wszystkich szyb
- Amortyzatory Sky-Hook, sterowane elekrtycznie
- Autoalarm z immobilizerem
- Aluminiowe felgi lato (17 cali) i zima (16 cali) - fabryczne
- Otwieranie klapy bagażnika z pilota
- Elektryczne domykanie bagażnika
- Czujniki parkowania przód i tył
- Funkcja Easy Entry - kierownica i fotel kierowcy przesuwają się po wyjęciu kluczyka celem łatwiejszego wejścia/wyjścia do/z pojazdu
- Otwieranie/zamykanie szyb zdalnie z pilota
- Szyby przyciemniane fabrycznie, fotochromatyczne
- Doświetlanie samochodu z zewnątrz po zmierzchu
- automatyczna, pięciostopniowa skrzynia biegów z możliwością wybierania biegów sekwencyjnie
- Bezpieczeństwo aktywne: ABS, EBD, ASP, ASR
- Osiem poduszek powietrznych (w tym kurtyny boczne)
- Elektroniczny, automatyczny hamulec ręczny
- Skórzana tapicerka Poltona Frau
- Komputer pokładowy
- Nawigacja GPS (fabryczna oraz Automapa)
- Telewizor
- Telefon GSM z numerem Orange (możliwa inna sieć)
- Sterowanie głosem
- Radio oraz zmieniarka na karty SD
- Pilot do CD/TV
- Nagłośnienie BOSE
- Zmienne wspomaganie kierownicy Variosteer
- Elektryczne szyby - przód i tył, automatycznie domykane
- Elektrycznie sterowana wielopłaszczyznowa kierownica
- Kierownica wielofunkcyjna
- Elektrycznie chowane zagłówki tylnej kanapy
- Fotele podgrzewane elektrycznie
- Fotele sterowane elektrycznie, z pamięcią
- Możlwiość sterowania siedzeniem pasażera z tylnej kanapy
- Elektryczna regulacja odcinka lędzwiowego foteli kierowcy i pasażera
- Elektryczna roleta tylniej szyby (z możliwością sterowania z tylniej kanapy)
- Automatyczna klimatyzacja 3-strefowa
- liczne nawiewy z przodu i z tyłu
- Czujnik deszczu
- Czujnik zmierzchu
- Podgrzewana przednia szyba
- Podłokietniki (przedni klimatyzowany)
- Trzy gniazda zapalniczki (dodatkowe w tylnej kanapie i w bagażniku
- Worek na narty
- Dwa komplety kluczy
- Pełna dokumentacja
Jeżeli wciąż są Państwo ze mną i przebrnęli przez całą litanię wyposażenia, dodam jeszcze tylko, że jako właściciel i entuzjasta Lancii Thesis (a nie komisant czy pośrednik) znam ten model i chętnie poopowiadam o nim, sprzedając nowemu właścicielowi cenną wiedzę. Auto do obejrzenia jest zazwyczaj w Warszawie. Gorąco zapraszam!
Zdjęcia przedstawiają licytowany towar. Na życzenie mogę wysłać ich więcej. Proszę kliknąc na zdjęciu, żeby zobaczyć większe.