Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LANCIA STRATOS GR.4 RTR Auto RC 2,4 GHz + RABAT

31-01-2014, 22:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 799.99 zł     
Użytkownik rc_sklep
numer aukcji: 3894605244
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 26   
Koniec: 31-01-2014 22:32:54

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Złożony
Rodzaj napędu: elektryczny
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka

Wszystkie nasze paczki wysyłamy kurierem DPD (lub GLS).
Paczki wysyłamy nawet tego samego dnia!

- przedpłata: 15 zł
- za pobraniem: 20 zł
- odbiór osobisty
(Wymaga kontaktu przed kupnem produktu.)

Zwrot i gwarancja

Każdy zakupiony u nas produkt jest objęty gwarancją. Każdy produkt można również zwrócić w stanie nienaruszonym w ciągu 10 dni od daty zakupu.

Szybki kontakt

tel: (+48) 791 [zasłonięte] 71 71

e-mail: [zasłonięte]@rc-sklep.pl

Pon. - Pt. 8-16

Przedmiot aukcji:

Unikatowy samochód zdalnie sterowany, Lancia Stratos gr.4 RTR 1:10, The Rally Legends

PROMOCJA!!! Przecena z 1000!!!


Dlaczego warto kupować w RC-sklep.pl

Opis produktu

Lancia Stratos jest jedną z ikon rajdowego świata. Pierwsze zwycięstwo auto odniosło na Rajdzie Firestone w Hiszpanii w 1973 roku. Kolejne sukcesy przyszły w kolejnym roku, gdy Stratos odniósł trzy kolejne zwycięstwa w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Lancia Stratos była następcą modelu Fulvii. W 1796 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zakupił dwia takie pojazdy. Jeden zakończył karierę po wypadku na Rajdzie Hiszpanii w 1976 roku,drugi zaś podczas Rajdu Polski w 1977 roku. Z części rozbitej na Rajdzie Polski Lancii powstał Stratopolonez.
Pod maską znajdował się silnik Ferrari V6, DOHC o pojemności 2418 cm³. Generował on moc 280 KM.Lancia Stratos dużo zawdzięczała swojej budowie. Miała centralną, stalową konstrukcję klatkową z tylną ramą, na której osadzono silnik i tylne zawieszenie na kolumnach. Z przodu zastosowano wahacze, waga auta gotowego do rajdu wynosiła 980 kg.


Aparatura (2,4 GHz):
1. Wyłącznik
2. Ekran LCD- wyświetlają się na nim wszystkie informacje. Są to m.in. napięcie baterii/akumulatora nadajnika, ustawienia
3. Trymer gazu- służy do ustawienia pozycji „zerowej” gazu.
4. Antena
5. Kierownica
6. Trymer skrętu- służy do ustawiania pozycji „zerowej” serwomechanizmu skrętu.
7. Przyciski nawigacyjne- służą do poruszania się w menu, ustawieniach nadajnika
8. Przełącznik trzeciego kanału- służy do przełączania trzeciego kanału. Można go wykorzystać np. do zdalnego załączania oświetlenia w modelu. Wystarczy zakupić np. takie oświetlenie podwozia i wpiąć je do trzeciego kanału w odbiorniku.
9. Spust gazu- służy do dodawania gazu, hamowania.
10. Rączka
11. Gniazdo ładowania- przy zastosowaniu akumulatorów w nadajniku można je ładować bez ich wyjmowania poprzez zastosowanie odpowiedniej ładowarki.
12. Miejsce na baterie- koszyczek na baterie/akumulatorki.
13. Ustawianie drogi wychylenia serwa- ustawianie procentu pracy serwomechanizmu. Wykorzystuje się je np. przy szybkiej jeździe na wprost, by nie stracić kontroli nad autem przez wykonanie gwałtownego skrętu przy dużej prędkości.


Model Rally Legends Lancia Stratos gr.4 posiada leksanową karoserię, która perfekcyjnie odwzorowuje prawdziwe auto. Każdy detal wykonano z chirurgiczną wręcz precyzją. Podwozie modelu to klasyczna wanienka, która dobrze chroni elektronikę przed dostaniem się do niej brudu. Wszystkie elementy są solidne i wytrzymałe. Zawieszenie można regulować. Opony z bieżnikiem typu Rally Block dają dobrą przyczepność na rajdowych OS-ach.

Elektronika jest wysokiej jakości, zestaw napędowy zapewnia dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną, a serwomechanizm dobry skręt. Model wyposażony został w szczotkowy silnik klasy 540 (23 T), wysokoprądowy pakiet Ni-MH typu stick-pack o pojemności 3000 mAh. Pozwala to na naprawdę długi czas jazdy. Do ładowania dołączono małą, inteligentną ładowarkę o prądzie ładowania do 2 A. Posiada ona 3 diody, które informują nas o tym, czy ładowarka posiada zasilanie oraz czy pakiet jest lub został już naładowany. Auto posiada napęd na 4 koła, co w połączeniu z w/w oponami daje wręcz doskonałą przyczepność.
Napęd przenoszony jest za pomocą aluminiowego wału napędowego, do wysokiej jakości dyferencjałów. Zapewniamy pełną dostępność części zamiennych, dodatkowe akcesoria tj. akumulatory, ładowarki oraz polskojęzyczną instrukcję obsługi i największy wybór karoserii.

Dane Techniczne:

1. Skala 1:10
2. Długość 410mm
3. Szerokość 205 mm
4. Rozstaw osi 259mm
5. Waga 1500g
6. Mocny pakiet 7,2v stick 3000mAh
7. Aparatura 2,4 GHZ z wyświetlaczem LCD
8. Napęd 4WD
9. Regulowane zawieszenie

Zobacz Film

Zobacz film! Klik.

Galeria

FUNKCJE:

1. Aparatura posiada pamięć do 15 modeli. W praktyce oznacza to, że jeżeli zbindujemy kilka odbiorników (modeli) z jednym nadajnikiem, to dla każdego z nich będziemy mogli zapisać indywidualne ustawienia. Mogą to być np. ustawienia trymerów, siła ABS, EXP i rewersy.
2. Regulacja EPA- ustawienie maksymalnych wartości wychyleń gazu i skrętu. Wykorzystuje się je np. podczas nauki jazdy, by ograniczyć prędkość maksymalną i nie zniszczyć modelu.
3. Regulacja EXP- pozwala na ustawienie nieliniowej drogi serwa, gazu. Można go zastosować by np. środek ruchu kierownicy był precyzyjny dla dokładnego prowadzenia na prostej , ale krańce wychyleń były szybkie i gwałtowne dla agresywnego zakręcania.
4. Rewers serwomechanizmu- służy do odwracania pracy serwa.
5. Aparatura posiada wbudowaną funkcję Fail Safe. Oznacza to, że nawet jeżeli stracimy sygnał to model się zatrzyma, a nie pojedzie dalej bez naszej kontroli.
Podsumowując model jest świetną propozycją dla każdego modelarza. Jest porządnie wykonany i na pewno zdoła wygrać nie jeden rajd.

Zobacz również inne samochody RC

Zobacz więcej >