Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lancia Lybra 1,9 jtd 2000

15-03-2015, 7:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 000 zł     
Użytkownik robertmaciej
numer aukcji: 5157779884
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 205   
Koniec: 15-03-2015 07:19:31

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 170000
Pojemność silnika (cm3): 1910
Moc silnika (KM): 105
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania wspaniała Lancia Lybra SW LX z silnikiem 1,9 JTD , bardzo dynamicznym i naprawdę niezawodnym. Jest to naprawdę fantastyczne auto, używałem go ponad cztery lata i nigdy mnie nie zawiodło. Obiegowe opinie o awaryjnych „włoskich wynalazkach” przynajmniej w przypadku Lancii można wsadzić między bajki, nie spotkałem też auta z takiego rocznika z tak bogatym wyposażeniem. Materiały użyte do wyprodukowania tego modelu to najwyższa półka. Auto jest dynamiczne i oszczędne, średnie zużycie paliwa kształtuje się w na poziomie 4,5-5,1 w trasie ( trzy osoby, dwa psy i full bagażu) i 5,6-6,5 litra w mieście przy rozsądnej jeździe. Nie bierze oleju. Jestem kierowcą z 30 letnim stażem więc styl mojej jazdy jest raczej dobry dla auta, bez zbędnych zrywów , gwałtownych hamowań i żyłowania silnika.  Jesteśmy niepalący, więc odpada zapach tytoniu. Postaram się opisać wszystkie zalety tego auta bez kolorowania i zbędnego upiększania, a ponieważ nie jestem handlarzem opiszę też mankamenty do usunięcia na które ja już nie mam czasu, więc sprzedaję auto tak jak stoi. Ponadto zakupiłem już inne auto ,zresztą też włoskie ale już typowo rodzinne.

Miarodajne opinie o tym samochodzie można poczytać w Internecie, auto ma bardzo wysokie notowania.

 Dla zainteresowanych mogę posłać na e-mail instrukcję obsługi w języku polskim w formacie PDF, można wtedy zapoznać się ze szczegółami które mogłem pominąć.

Auto posiada ważny przegląd techniczny do 29.01.2016, ubezpieczone 20.01.2015 , wszystko jest więc świeże. Oczywiście jest także karta pojazdu.

Auto można obejrzeć w Zielonej Górze po uprzednim umówieniu, cena do negocjacji.

Auto zostało opisane uczciwie do bólu, mógłbym wiele rzeczy zataić, bo w normalnej eksploatacji są niezauważalne, dlatego proszę to docenić.

Podstawowe informacje o samochodzie:

·         Pierwsza rejestracja w kraju 21.01.2011

·         Rok produkcji 2000

·         Model Lancia Lybra SW LX

·         Pojemność silnika 1910, 00 ccm

·         Moc 77kW (105km)

·         Poduszki powietrzne pasażera, kierowcy, dwie poduszki boczne

·         Komputer pokładowy wraz z nawigacją (ICS)  w standardzie( brak mapy Polski)

·         Godzina i data pobierane są z satelity- nie ma potrzeby ustawiania

·         Klimatronik dwustrefowy z indywidualną regulacją strefy

·         Tempo mat

·         Telefon  pokładowy bez blokad zintegrowany z ICS automatycznie przełącza na system głośnomówiący ,działa z każdą kartą SIM

·         System audio Bose z czterokanałowym wzmacniaczem 4X80 wat, plus subwoofer z tubą rezonansową zabudowaną w prawym tylnym błotniku-jakość wysadza z butów

·         Możliwość podłączenia zmieni arki CD Becker BE 2660 na 6 CD , tylko ten model, radio nie współpracuje z innym

·         Alufelgi

·         Szyberdach

·         Szyby elektryka x4

·         Czujniki deszczu w przedniej szybie

·         Zamontowane światła dzienne LED z homologacją

·         Podgrzewane fotele

·         Składane i podgrzewane lusterka, sterowane elektrycznie

·         Siedzenia wykończenie skóra alcantara

·         Użytkowane przez osoby niepalące

·         Brak ognisk korozji, nie licząc progów

·         Auto sprowadzone 4 lata temu z Niemiec

·         Trzyletni akumulator regularnie sprawdzany (paragon plus gwarancja już nieważna)

Co było robione:

·         Wymiana wszystkich tarcz i klocków ok. 2 lata temu-jeszcze nie wymagają wymiany

·         Wahacze przód plus drążki stabilizatora, gumy stabilizatora, końcówki skrętu-listopad 2013

·         Rozrząd kompletny marzec 2012 ma najechane około 30 tys. Km (paragon z warsztatu)

·         Przeguby około 2 lata temu, do wymiany guma na prawym-daję gumę gratis

·         Filtry powietrza (silnik i kabina) grudzień 2014

·         Wymienione kompletne sprzęgło wraz z  dwumasą w październiku 2014

·         oleje i filtr wedle przebiegu i wskazań

 

Mankamenty:

·         Progi wymagają reperacji- rdza zrobiła swoje,  w prawym dziura, w lewym pryszczyca, jest to wynik zaciekania wody z klimatyzacji, niestety zbyt późno to  zauważyłem , jest to dość często spotykane w tym modelu

·         Nie trzymają teleskopy tylnej klapy-koszt 2x20 złotych na Allegro

·         Kilka wgniotów typowo parkingowych

·         Do usunięcia zerwany kapturek ( nie gwint) po świecy żarowej- w listopadzie 2014 wymieniałem świece żarowe, jedna z nich jest niewymieniona z powodu tegoż kapturka, świecę oczywiście daję gratis, ja jeździłem z tym kapturkiem gdyż mechanik połamał na nim wszystkie narzędzia , więc raczej sam nie wyleci

·         Świeci się kontrolka poduszki-częsta przypadłość w tym modelu-gdzieś pod fotelem nie łączy kabel

·         Posiadam dwa oryginalne kluczyki, ale nie działa w nich elektronika, z tym że na pewno obydwa kluczyki działały. Proponuję dać do jakiegoś elektronika-na sto procent przynajmniej złoży jeden działający. Kluczyk jednym przyciskiem otwierał auto, a oddzielnym przyciskiem bagażnik. Nie da rady skopiować sygnału z kluczyka na samouczący pilot- system szyfrowania sygnału Crypto-2, próbowałem kiedy jeszcze kluczyk działał, ale bez skutku.

·         Zerwany jeden gwint w piaście tylnego lewego koła, tak już kupiłem, bez stresu jeździłem na trzech śrubach, można to przegwintować  co zresztą doradzam

·         Silnik „poci się” przy uszczelce pokrywy zaworów, koszt uszczelki 25-45zł, nie jest problemem wymiana, ale trzykrotnie sprzedano mi uszczelkę od innego modelu więc założyłem starą  i popękaną na silikon

·         Może wymagać ustawienia zbieżności (ostatnia regulacja grudzień 2014-paragon) , ale w styczniu wymieniano stukający łącznik  stabilizatora po prawej stronie, mechanik „rozpinał” zawieszenie w celu kontroli gum drążka stabilizatora

 

·         Do naprawy podnośnik szyby pasażera- proszę się nie przerażać-dam wszystkie materiały do naprawy, wymaga średnio zaawansowanego majsterkowicza. Już raz był naprawiany po zerwaniu linki w czasie zimy (przymarzła szyba), nie jest to nic nadzwyczajnego.