Witam wszystkich zainteresowanych. Sprzedaje swoje auto które dzielnie mi służyło przez ostatnie lata. Sprzedaje bo mój status w firmie nie pozwala mi posiadać tak „nie reprezentatywnego auta” ;//Auto pierwotnie pochodzi z Włoch, jestem jego 4 właścicielem. Jest to wersja najmocniejsza 220KM, dodatkowo wyposażona w zawieszenie aktywne (przycisk AUTO/SPORT), ukł. hamulcowy Brembo, regulowane i podgrzewane el. przednie fotele z pamięcią ustawień, szyberdach, tapicerkę z prawdziwej skóry PoltronaFrau. Auto w tej konfiguracji kosztowało nowe ok 200 tys zł. Auto nabyłem z przebiegiem 201 000 km. Auta używałem głównie do dojeżdżania do biura (3 km od miejsca zamieszkania), sporadycznie jakieś dłuższe trasy po 100 – 300km, z tego powodu auto zrobiło taki śmieszny przebieg przez 2,5 roku. Wydaje mi się że przebieg auta jest autentyczny, można to wnioskować po kondycji skóry, kierownicy i innych elementów. Auto było przed zakupem mierzone całe miernikiem grubości lakieru, były robione tylko oba przednie nadkola, i tylne prawe drzwi (jak by po kopniaku). Cała pozostała powierzchnia nie była bita. Auta nie odpicowałem ani do zdjęć, ani do sprzedaży, cały czas nim jeżdżę.
Przez ostanie dwa lata wymieniłem następujące podzespoły:
-regeneracja turbiny 2000zł(kilka dni temu)
-wymiana przewodów wspomagania + płyn ASO ok 800 zł
-wymiana całego stabilizatora + drążków ASO ok 1600zł
-wymiana wszystkich elementów zawieszenia przedniego(motyle, gumy itd.) 700 zł
-wymiana tylnich stabilizatorów
-pasek mediów + 2 rolki prowadzące + rolka napinacza (450zł)
-czyszczenie układu chłodzenia + napełnianie
-wymiana tarcz przód + klocki + przewody + regeneracja zacisków+malowanie 2200zł
-wymiana oleju skrzyni (dwa razy co 10 000km, dla pewności)
-wymiana osuszacza klimy + nabicie (rok temu, ale chyba trochę uszło czynnika bo słabiej chłodzi)
-planowanie głowicy + dotarcie zaworów(nowe uszczelniacze) + wymian świec (na dwóch cylindrach było mniejsze ciśnienie przed planowaniem, po naprawie jest idealnie)
-planowanie pokrywy zaworów + sprawdzenie wałków i szklanek(ok)
- sprawdzanie łożysk klimy i alternatora (ok)
-wymiana poduszek górnych amortyzatorów przód (900 zł)
-wymiana wszystkich poduszek silnika i skrzyni ASO (ok 1200zł)
-wymieniona końcówka tłumika IMSAF 1400 zł
-piaskowanie + prostowanie + toczenie rantów + malowanie proszkowe felg 1400zł
-czyszczenie reflektorów w środku + żarówki BOSHA (199zł)
-przewody z czujnikami ABS 2x przód
-zakupione 4 org.dekielki do felg (dwa są w stanie na 4-)
-sprawdzanie amorów od 72 do 80% sprawności
-ostanio olej + filtr
-jeden zamek
-dwa podnośniki w szybach
-siłowniki bagażnika
-demontowalny Hak holowniczy cena ok1500 zł
-radio Clarion 700zł
Co będzie trzeba zrobić:
-wymienić filtr powietrza (za 5-10 tys)
-naprawić centralkę zdalnego otwierania auta(od początku nie działa, nie naprawiałem zresztą)
-znaleźć przyczynę lekkiego stukania w zawieszeniu(tak jestem pedantem)
-przedmuchać lub wymienić spryskiwacz przedniej szyby, krzywo pryska
-wymienić tylne tarcze + klocki
-dla upierdliwych można wyprostować dwie większe wgniotki i zrobić zaprawkę + pomalować zderzaki w miejscach gdzie jest przetarcie
-rozrząd chyba przy 230 tys trzeba będzie zrobić (mam zapisane kiedy)
-przełącznik kierunków, bo nie wracają czasem
- nie mam pojęcia czy coś jeszcze, może popielniczkę dokupić bo nie ma ;)
Do auta są dwa komplety opon: zimowe i letnie. Oba w b. dobrym stanie. Auto ubezpieczone i po świeżym przeglądzie. Samochód zazwyczaj spędza czas w garażu w pracy albo w garażu w bloku.
Jestem uczciwą osobą, i szanuje czas innych oraz swój, dlatego nie ukrywam żadnych wad czy uszkodzeń o których wiem, mój zawód zresztą tego bez względnie zabrania. Jednocześnie nie chce wysłuchiwać uwag, "Panie a tu rysa jest, to opuść Pan z dwieście". Zachęcam do kontaktu telefonicznego i oglądania auta w Warszawie osoby które są poważne i wiedza że te auto nie jest i idealnym stanie, tylko naprawdę dobrym. Jeżeli będę miał do czynienia z konkretną osobą to sam chętnie opuszczę trochę cenę.
TEL 501-[zasłonięte]-166 Kuba