Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lancer Evolution Evo 5 RS doinwestowany

04-05-2015, 0:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99 000 zł     
Użytkownik GC8PL
numer aukcji: 5283296116
Miejscowość Świdnica
Wyświetleń: 1407   
Koniec: 04-05-2015 00:32:11

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 1
Pojemność silnika (cm3): 2300
Moc silnika (KM): 458
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Immobilizer, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Do sprzedania wystawiam samochód dość unikatowy jeśli chodzi o stan, model oraz zakres modyfikacji.

 

Auto baza to Mitsubishi Lancer Evo 5 RS, oryginał LHD, nie przekładany, posiadam dokumenty zakupowe z Ralliart Germany. Samochód bezwypadkowy, cały w oryginalnym białym lakierze, wszystkie szyby również oryginalne.

 

Stan samochodu Oceniam na bdb, nie jest pokorodowany jak wiele z tych samochodów ( RS fabrycznie jest najlżejszą dostępną wersją - bez konserwacji).

 

Auto obecnie legitymuje się mocą 457 km i 632 Nm momentu, co jak na tak lekki samochód naprawdę robi spore wrażenie. By taki wynik mógł się pojawić auto przeszło szereg modyfikacji, ale idąc po kolei,

 

Przedewszystkim silnik czyli:

- powiększona pojemność skokowa silnika na 2,3 l na elementach kutych wzmocnionych

- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami

- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP

- powiększona miska olejowa względem serii

- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą

- zmieniony kolektor wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate, turbo Garret GTX

- przerobiony system zapłonowy na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.

- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa

- specjalna powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi wentylatorami

- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha

 

Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy AST

 

Przeniesienie napędu- dwutarczowe sprzęgło, skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną, wyświetlacz do zestawu w kabinie.

 

Hamulce - przód oraz tył zestaw hamulcowy JBT, hamulce 355mm pod felgi 18

 

Elektronika - komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw 4 Turbo

 

Wnętrze - klatka skręcana Cusco, fotele kubełkowe z pasami szelkowymi, dodatkowe wskaźniki temperatury oleju, AFR oraz ciśnienia doładowania.

 

Zewnętrznie - w pełni oryginał Evo 5 RS poza maską - wykonana z czystego kevlaru bardzo lekka, oryginalne felgi WORK 18 w matowym brązie z oponami semislick Federal'a. Znawcy zapewne zauważą iż na tylnych drzwiach brakuje naklejek Evoultion 5 - posiadam je nowe nigdy nie naklejone z fabryki.

 

 

Auto jest nietuzinkowe, mocno doinwestowane i bardzo szybkie. Więcej zdjęć samochodu dostępne jest pod tym linkiem:

 

#mce_temp_url#

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego - 603[zasłonięte]100.