Do sprzedania wystawiam samochód dość unikatowy jeśli chodzi o stan, model oraz zakres modyfikacji.
Auto baza to Mitsubishi Lancer Evo 5 RS, oryginał LHD, nie przekładany, posiadam dokumenty zakupowe z Ralliart Germany. Samochód bezwypadkowy, cały w oryginalnym białym lakierze, wszystkie szyby również oryginalne.
Stan samochodu Oceniam na bdb, nie jest pokorodowany jak wiele z tych samochodów ( RS fabrycznie jest najlżejszą dostępną wersją - bez konserwacji).
Auto obecnie legitymuje się mocą 457 km i 632 Nm momentu, co jak na tak lekki samochód naprawdę robi spore wrażenie. By taki wynik mógł się pojawić auto przeszło szereg modyfikacji, ale idąc po kolei,
Przedewszystkim silnik czyli:
- powiększona pojemność skokowa silnika na 2,3 l na elementach kutych wzmocnionych
- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami
- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP
- powiększona miska olejowa względem serii
- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą
- zmieniony kolektor wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate, turbo Garret GTX
- przerobiony system zapłonowy na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.
- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa
- specjalna powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi wentylatorami
- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha
Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy AST
Przeniesienie napędu - dwutarczowe sprzęgło, skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną, wyświetlacz do zestawu w kabinie.
Hamulce - przód oraz tył zestaw hamulcowy JBT, hamulce 355mm pod felgi 18
Elektronika - komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw 4 Turbo
Wnętrze - klatka skręcana Cusco, fotele kubełkowe z pasami szelkowymi, dodatkowe wskaźniki temperatury oleju, AFR oraz ciśnienia doładowania.
Zewnętrznie - w pełni oryginał Evo 5 RS poza maską - wykonana z czystego kevlaru bardzo lekka, oryginalne felgi WORK 18 w matowym brązie z oponami semislick Federal'a. Znawcy zapewne zauważą iż na tylnych drzwiach brakuje naklejek Evoultion 5 - posiadam je nowe nigdy nie naklejone z fabryki.
Auto jest nietuzinkowe, mocno doinwestowane i bardzo szybkie. Więcej zdjęć samochodu dostępne jest pod tym linkiem:
#mce_temp_url#
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego - 603[zasłonięte] 100.