Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lancer Evolution Evo 5 RS doinwestowany

30-06-2014, 19:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 119 000 zł     
Użytkownik GC8PL
numer aukcji: 4340291884
Miejscowość Świdnica
Wyświetleń: 1296   
Koniec: 30-06-2014 19:39:11

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika (cm3): 2300
Moc silnika (KM): 458
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Alufelgi, Immobilizer, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Do sprzedania wystawiam samochód  dość unikatowy jeśli chodzi o stan, model oraz zakres modyfikacji.

 

Auto baza to Mitsubishi Lancer Evo 5 RS, oryginał LHD, nie przekładany, posiadam  dokumenty zakupowe z Ralliart Germany. Samochód bezwypadkowy, cały w oryginalnym białym lakierze,  wszystkie szyby również oryginalne.

 

Stan samochodu Oceniam na bdb,  nie  jest pokorodowany jak wiele z tych samochodów ( RS fabrycznie jest najlżejszą dostępną wersją -  bez konserwacji).

 

Auto obecnie  legitymuje  się mocą  457 km i  632 Nm  momentu,  co jak na tak lekki samochód naprawdę robi spore wrażenie.  By taki wynik mógł się  pojawić auto przeszło szereg modyfikacji, ale idąc po kolei,

 

Przedewszystkim silnik  czyli:

- powiększona pojemność skokowa silnika na 2,3 l na elementach kutych wzmocnionych

- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami

- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP

- powiększona miska  olejowa względem serii

- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą 

- zmieniony kolektor  wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate,  turbo Garret GTX

- przerobiony system zapłonowy  na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.

- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa

- specjalna  powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi  wentylatorami

- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha

 

Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy  AST

 

Przeniesienie napędu-  dwutarczowe sprzęgło,  skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną,  wyświetlacz do zestawu w kabinie.

 

Hamulce -  przód  oraz tył zestaw hamulcowy  JBT,  hamulce 355mm pod felgi 18

 

Elektronika -  komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw  4 Turbo

 

Wnętrze - klatka skręcana Cusco, fotele kubełkowe z pasami szelkowymi,  dodatkowe wskaźniki  temperatury oleju, AFR oraz ciśnienia doładowania.

 

Zewnętrznie - w  pełni oryginał Evo 5 RS  poza maską -  wykonana z czystego kevlaru bardzo lekka,  oryginalne felgi  WORK 18 w matowym brązie z oponami semislick Federal'a.  Znawcy zapewne  zauważą iż na tylnych drzwiach brakuje naklejek Evoultion 5 - posiadam je nowe nigdy nie naklejone z fabryki.

 

 

Auto jest nietuzinkowe, mocno doinwestowane  i bardzo szybkie.  Więcej zdjęć samochodu dostępne jest pod tym linkiem:

 

#mce_temp_url#

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego - 603[zasłonięte]100.