Ze względów bezpieczeństwa, wszystkie przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Paczki zawierające lampy są oznaczone "uwaga szkło".
Koszty przesyłki:
przesyłka kurierska: - paczka do 5 kg - 19,90 zł
- paczka od 5 do 10 kg - 24,90 zł
- paczka od 10 do 20 kg - 29,90 zł.
- paczka od 20 do 30 kg - 39,90 zł.
Paczki o większym ciężarze - do uzgodnienia.
UWAGA! Koszt przesyłki zależy od wagi wylicytowanego przedmiotu (podanej w opisie). Przy zakupach kilku przedmiotów, zwłaszcza o różnych gabarytach, czasem istnieje konieczność wysłania ich w osobnych paczkach - do indywidualnego uzgodnienia.
Ceny przesyłki dotyczą wyłącznie zakupu z wpłatą na konto - przy zakupie "za pobraniem" należy dodatkowo doliczyć 15,00zł.
Pakowanie:
Wszystkie przesyłki pakujemy tak, aby wytrzymały ciężkie warunki transportu.
Listy są zabezpieczone wytrzymałą taśmą i pakowane w grubą kopertę bąbelkową.
Paczki są zawsze solidnie zapakowane, opisane i oklejone "ostrożnie szkło". W środku blokujemy produkt tak, żeby nie mógł ulec uszkodzeniu.
Wysyłka:
Paczki staramy się wysłać w terminie 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, zazwyczaj już następnego dnia. Z przyczyn losowych zastrzegamy sobie jednak termin wysyłki do 7 dni roboczych. Zwracamy również uwagę na to, iż dzień dokonania wpłaty przez Państwa, nie jest dniem wpływu tych pieniędzy na nasze konto - najczęściej są to 1-2 dni, przekazem pocztowym nawet 7 dni.
Firma kurierska GLS gwarantuje dostawę w ciągu 48 godzin (dotyczy dni roboczych) od nadania.
W przypadku przedłużającego się czasu oczekiwania na przesyłkę prosimy o kontakt, na podstawie listu przewozowego ustalimy, co się dzieje z przesyłką.
BARDZO WAŻNE!
Prosimy o dokładne sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Wszystkie towary przed wysłaniem są przez nas dokładnie sprawdzane i wychodzą zawsze w pełni sprawne. Bezpieczeństwo jest nasza wspólna sprawa, dlatego wszystkie przesyłki dodatkowo ubezpieczamy.
W momencie odbioru przesyłki kurierskiej należy sprawdzić czy opakowanie z towarem jest oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z nami - telefonicznie lub mailowo.
Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i dokładnie sprawdzić czy towary nie są uszkodzone oraz czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem. W razie konieczności należy spisać protokół i natychmiast skontaktować się z nami. Protokół reklamacji spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji. Odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej.
UWAGA - bez oryginału protokołu szkody, nie będziemy mogli uznać Państwa reklamacji - prosimy nie ryzykować nie sprawdzając przesyłki przy kurierze!
Paragon lub kserokopia faktury, który Państwo otrzymają (jako dowód zakupu) wraz z zakupionym u nas przedmiotem jest dokumentem, na podstawie, którego w naszej firmie realizowana jest reklamacja. Bez niego ew. reklamacja może nie zostać przyjęta.
|