1. Sklep umożliwia zwrot zakupionego towaru i odstąpenie od umowy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu. Zgodnie z art. 27 Prawa konsumenckiego ustawy z dnia 30 maja 2014 r. „O prawach konsumenta”.
2. Towar musi zostać odesłany tą samą firmą kurierską, którą został wysłany do Klienta. Przesyłka musi zostać ubezpieczona na właściwą wartość.
3. Klient powinien odesłać zwracany towar do Sklepu w terminie 14 dni od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem zwrotu towaru i dołączonym paragonem lub fakturą za dany towar. Towar nie może nosić znamion używania, zniszczenia, musi być czysty, kompletny i, o ile to możliwe, opakowanie oryginalne. Oświadczenie zwrotu towaru powinno zawierać dane Klienta, określenie zwracanego towaru, numer rachunku bankowego Klienta niezbędny do dokonania zwrotu pieniędzy.
4. Zwrotowi podlegają koszty dostawy towaru poniesione wcześniej przez Klienta. Natomiast koszt odesłania towaru do Sklepu ponosi Klient i nie podlega on zwrotowi, zgodnie z art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
5. Sklep dokona zwrotu ceny zwracanego towaru i zwrotu kosztu dostawy, jeżeli taki koszt klient poniósł, na podane w formularzu konto bankowe Klienta w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu. Za dzień zwrotu powyższych kwot uważa się dzień obciążenia konta bankowego Sklepu.
6. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do Sklepu.