Regulamin aukcji Allegro
Regulamin aukcji przedmiotów wystawianych przez LED FLASH na portalu alle
§1 – Wstęp
Sklep Internetowy LED FLASH działający w serwisie www.alle, prowadzony jest przez firmę LED FLASH Remigiusz Szefliński wpisaną do Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej o nr NIP 611[zasłonięte]4288 i nr REGON 021[zasłonięte]175
FIRMA JEST ZAREJESTROWANA JAKO PODATNIK VAT UNII EUROPEJSKIEJ.
§2 – Realizacja zamówień
1. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
• w przypadku płatności „za pobraniem” – max 1 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia kupna (w
przypadku aukcji typu „kup teraz”) lub potwierdzenia wygrania aukcji (w przypadku „aukcji licytacyjnych”)
• w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – max 2 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej
kwoty na konto Firmy.
•NA WPŁATĘ CZEKAMY MAKSYM. 14 DNI,PO TYM CZASIE WYSTĘPUJEMY O ZWROT PROWIZJI Z ALLEGRO.
2. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
3. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, zastrzeżeń
zawartych w dokumencie jak i warunków dostawy.
4.Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych a zwłaszcza numeru telefonu.
§3 – Ceny towarów
1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym
towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
2. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych
towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania aukcji Kup Teraz na stronach sklepu bądź
wprowadzania w nich zmian.
3. Jako że nie jesteśmy VAT-owcami nie wystawiamy faktur VAT tylko Rachunki.
§4 – Transport
1. Koszty transportu podane przy aukcji dotyczą zazwyczaj jednej sztuki-jeżeli jest inaczej jest to podane w opisie.
2. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
• za pobraniem przy odbiorze – należność pobiera kurier, lub poczta
• przelewem bankowym na konto Firmy :
LED FLASH Remigiusz Szefliński ul.Tischnera 1A 58-570 Jelenia Góra Nr Konta BZWBK : 11 1090 2633 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 7900
•Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać swój login Allegro (nazwa użytkownika)
oraz numer aukcji.
•Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez sprzedawcę.
• Gotówką lub odbiorze osobistym towaru w siedzibie LED FLASH- przed odbiorem osobistym prosimy o
kontakt z biurem tel: 609 828 910
2. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
Cena wysyłki zawarta jest w opisie każdego wystawionego artykułu.
3. Do ceny wysyłki nie jest już doliczana żadna kwota kosztów operacyjnych,opakowania itp.
§5 – Reklamacje i zwroty
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien odesłać go przesyłką pocztową
na adres Firmy.
2. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć rachunek bądź potwierdzenie zakupu oraz opis przyczyny reklamacji.
4. Towar uszkodzony
zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu
wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne
dostępne w sklepie towary.
5. Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem
towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.Szczególnie dotyczy to sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera i sporządzeniu protokołu szkody.Bez protokołu reklamacja nie jest rozpatrywana.
6.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,uszkodzeń powstałych wyniku złej eksploatacji sprzętu lub innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy.
§6-Postanowienia końcowe
1. Bardzo poważnie podchodzimy do swojej pracy.Jeżeli nie jesteś zdecydowany-nie kupuj!
2. Równie poważnie podchodzimy do systemu komentarzy-zawsze dążymy do zadowolenia klienta,jeśli wystepuje spór-dążymy do tego by klient czuł się zadowolony.
3.Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby
pozwanego