Witam na mojej aukcji, której oferta dotyczy w pełni odrestaurowanego (z powyższego zdjęcia) najbardziej pożądanego na świecie skutera Lambretta SX200 z 1966 roku, pochodzącego z mojej kolekcji zabytków.
Dla informacji, model X200 Special (w skrócie SX200) pochodzi z serii Lambretty o stosunkowo niskiej liczbie wyprodukowanych egzemplarzy, których to przetrwało niewiele do dziś. W Polsce jest tylko kilka sztuk tego modelu.
Licytujesz dokładnie ten egzemplarz przedstawiony na zdjęciach.
Stan pojazdu:
wizualnie: KONKURSOWY - do postawienia w salonie,
technicznie: WZOROWY - gotowy do jazdy.
Skuter aktualnie w trakcie kończenia renowacji (jej przebieg jest udokumentowany zdjęciowo). Do wykończenia zostało już całkiem niewiele . Pojazd mimo drobnych braków zdołał uczestniczyć już w pokazach na zlocie Lambretty w czerwcu 2011 roku, gdzie wzbudzał ogólny zachwyt.
Z uwagi na rzadkość tego modelu dość długo trwało skompletowanie brakująch elementów. Na 5-ciu zdjęciach widać tylko część NOWYCH elementów, na kwotę ponad 2000 euro, które zostały użyte przy odbudowie tego egzemplarza. Obecnie jest wszystko i trwają prace nad ukończeniem.
Planowane zakończenie i wstępny odbiór pojazdu na przełom 1/2 kwartał 2012 (do uzgodnienia).
Zaznaczam, iż wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, moich prac i reprezentujące mój poziom umiejętności.
Krótko parę słów o mnie. Mam na imię Grzegorz, pochodzę ze Śląska i jestem kolekcjonerem zabytkowych skuterów z okresu lat 50-70 tych. Mam ich około 40 sztuk, a wraz z moim kolegą, który douzupełnia te zbiory w motocykle, liczba ta sięga prawie 80 egzemplarzy.
Od 19 lat związany jestem czynnie z marką Lambretta i z rekonstrukcją tych pojazdów. Dzięki temu uzyskałem prawo do reprezentowania firmy CasaLambretta na Polskę i używania tego znaku. To mnie zobligowało do wykonywania rekonstrukcji na najwyższym światowym poziomie, dzięki czemu skutery z mojej "stajni" zdobywały i zdobywają nie tylko uznanie i podziw, ale również nagrody i pierwsze lokaty w konkursach elegancji w swoich klasach na polskich, ale i także europejskich, zlotach i konkursach.
Posiadam wiedzę i dokumentację techniczną niedostępną obecnie już na rynku, a wszystko po to, by te pojazdy wyróżniały się wsród pozostałych doskonałością w każdych szczegółach.
Moje pojazdy aktualnie wypełniają garaże zaprzyjaźnionych mi osób, zarówno tych mniej, jak też tych bardzo znanych, jak chociażby prezentowany na innej aukcji na przykładzie zdjęć jeden z moich skuterów w trakcie rekonstrukcji, stanowi już obecnie ozdobę domu u Pana Zbigniewa Niemczyckiego (można zasięgać rekomendacji).
Każdy pojazd jest odbudowywany ściśle wg orygnalnej specyfikacji. Nie wykonuję odstępstw od oryginału i nie poprawiam fabryki, nawet na czyjeś życzenie. Nie ma sensu rozpisywanie się tutaj o szczegółach technicznych renowacji, ale zapewniam iż użyte środki i materiały są najwyższej jakości. Z resztą zdjęcia mówią same za siebie. Posiadam bogaty zapas gromadzonych przez lata części ze "starych zapasów" (w większości z byłej centrali Motozbytu z podpoznańskiego Antoninka), każda część i podzespół jest poddana weryfikacji i cały pojazd składa się z pełnowartościowych, niezużytych i niewypracowanych elementów. Nie ma tu mowy o ratowaniu elementów uszkodzonych, czy stosowania pseudoregeneracji części, jak to ma miejsce w większości warsztatów czy zbieraczy. Elementy aluminowe silnika i nie tylko, są odnowione specjalną technologią, której nie zdradzę, dzięki temu mają blask jakby wczoraj były dopiero wykonane.
Wszystkie elementy gumowe, dekoracyjne i ozdobne są wymienione na nowe z CasaLambretta. Każda śrubka, podkładka, każdy kabelek jest takiego kształtu i wymiaru i tak poprowadzony, jak w fabryce INNOCENTI 1966 roku, a wszsytko dzięki temu iż mam dostęp do ezgemlparzy zachowanych w stanie takim, jakim opuściły fabrykę. Podobnie się rzecz ma jeśli chodzi o lakierowanie i zabezpieczenie antykorozyjne (widoczne w zakamarkach przebarwienia to właśnie nieusunięty jeszcze wosk). Każdy element pojazdu jest na gotowo obustronnie polakierowany na gładko z połyskiem (a cały skuter liczy po rozebraniu aż 36 elementów do lakierowania !!! )
Skuter wyposażony jest w torbę z narzędziami i ozdobny mini-bagażnik.
Nie oferuję tu usługi renowacji. Sprzedaję tylko perfekcyjnie odbudowany pojazd, którego jestem jego właścicielem od 6 lat i sprzedaż odbędzie się na umowę kupna-sprzedaży.
Pojazd nie jest zarejestrowany. Został zakupiony w stanie do renowacji i uratowany przed zniszczeniem. Nie posiada dokumentacji i wymaga zarejestrowania od "zera", najprawdopodobniej jako zabytek. W razie potrzeby bez dopłaty mogę założyć kupującemu tzw "białą kartę" pojazdu zabytkowego potrzebna do rejestracji.
Może ktoś zada pytanie: Dlaczego teraz sprzedaję i w taki sposób? Uważam, że takie akcje jakimi są finały WOŚP ale i cała działalność WOŚP-u dla ludzi, a zwłaszcza dzieci są i powinny być wspierane przez nas. Niestety nie stać mnie na tak chojne dary na ich rzecz, ale mogę się też z nimi podzielić. Tak jak każdy też jestem w potrzebie. Sam również potrzebuję funduszy dla ratowania kolejnych egzemplarzy kolekcji, jak również dla zapewnienia im "dachu na głową". Od kilku lat staram się i zabiegam o publiczny lokal na stworzenie muzeum lecz z mizernym skutkiem. Zatem aby całość kolekcji nie zmarniała trzeba jej część oddać w dobre ręce i dlatego pewne egzemplarze idą na sprzedaż.
Ale powód jest jeszcze jeden. Otóż zetknąłem się poprzez Lambrettę z rodziną Agnieszczak z Warszawy. Za pośrednictwem Kasi Agnieszczak 6 lat temu zakupiłem od jej wuja i stałem sie posiadaczem jednej z najładniej zachowanych w pełni oryginalnej Lambretty 150 Ld w Polsce i stanowi ozdobę mojej kolekcji do dziś. Los tak zdecydował, że teraz Kasia prosi o pomoc dla swej córki MARTY, a ja chciałbym jakoś im pomóc. Przeczytajcie proszę APEL !!! WARUNKI ZAPŁATY:
Skuter na gotowo wyceniam na kwotę 42000 PLN. Końcówkę tej kwoty, czyli w tej chwili 2000 PLN, jak również wszelkie wynikłe przysrosty w przypadku wystąpienia licytacji, chciałbym a raczej zobowiązuję kupującego do przekazania w całości na konto publiczne WOŚP podane na oficjalnej stronie, bądź też jak kto woli, na bezpośrednie konto MARTY Agnieszczak zaraz po wygraniu licytacji i do udokumentowania tej wpłaty.
Zatem w uproszczeniu: 40000 PLN dla mnie oraz 2000 PLN i ewentualne inee sumy na jeden z powyższych celów charytatywnych.
Pozostałe warunki odbioru i wpłaty za skuter do uzgodnienia indywidulanie z potencjalnym nabywcą.
Wartość skutera jest oszacowana na podstawie znajomości rynku europejskiego, a dzięki marce CasaLambretta stanowi świetną lokatę kapitału na przyszłość, oczywiście przy zachowaniu pojazdu w takim nienagannym stanie.
Na innej aukcji znajdziesz też pojazd z częściową wpłatą tylko na rzecz MARTY, zaś na odrębnych aukcjach Allegro-WOŚP - kilka gadżetów związanych z Lambrettą, przeznaczonych na rzecz akcji Jurka Owsiaka.
KONTAKT:
tel. 503-[zasłonięte]-443
[zasłonięte]@poczta.onet.pl
GG:[zasłonięte]12791
lokalizacja: ŚLĄSK - MYSŁOWICE
GALERIA: