WITAMMAM DO ZAOFEROWANIA STARE SKUTERY LAMBRETTA 150 LD Z 1958 ROKU .
150 LD 57" JEST TO FLAGOWY MODEL Z OSTATNIEJ SERJI LD ,CZYLI NAJBARDZIEJ DOPRACOWANA KONSTRUKCJA Z TEJ LINI, POPRAWIONO TU WSZYSTKIE WADY POPRZEDNICH MODELI Z LAT 54-56.
SKUTER TEN PRZEZ WIELU KOLEKCJONEROW I MILOSNIKOW LAMBRETTY NIE TYLKO Z POLSKI CZESTO UWAZANY JEST ZA NAJLADNIEJSZY SKUTER JAKI KIEDYKOLWIEK BYL PRODUKOWANY NA SWIECIE,
ICH CENY POWOLI ALE CIAGLE ROSNA A ZA IDEALNIE ZROBIONY ZGODNIE Z ORYGINALEM EGZEMPLARZ TRZEBA JUZ DZIS ZAPLACIC NAPRAWDE DUZO PIENIEDZY .
MAM DO SPRZEDANIA
DWIE LAMBRETTY 150 LD
PIERWSZY WIDOCZNY NA ZDJECIACH EGZEMPLARZ JEST ZROBIONY JEZDZACY I KOMPLETNY WYMAGA TYLKO NIEWIELKICH POPRAWEK NP. POCHROMOWANIA KILKU ELEMENTOW.
SKUTER JEST POMALOWANY ZGODNIE Z ORYGINALEM CO NAPRAWDE ZADKO SIE ZDARZA,
TU LAKIER BYL DORABIANY NIE NA PODSTAWIE NUMEROW LAKIERU Z PALETY LEHLERA JAK TO ROBI WIEKSZOSC LUDZI A NA PODSTAWIE AUTENTYCZNYCH DOBRZE ZACHOWANYCH ELEMENTOW NADWOZIA Z FABRYCZNYM LAKIEREM DO KTORYCH DORABIANY BYL LAKIER STANDOXA .
ZAPEWNIAM WAS JESLI POROWNACIE FABRYCZNIE POMALOWANY ELEMENT
Z TYM CO LEHLER SPRZEDAJE JAKO ORYGINAL TO TE LAKIERY NAWET NIE SA DO SIEBIE PODOBNE .
SKUTER TEN BYL ROBIONY Z NAPRAWDE LADNEGO EGZEMPLARZA ,
SAMO TO ZE SILNIK NIE WYMAGAL REMONTU A JEDYNIE TYLKO WYMIANY NA NOWE WSZYSTKICH SIMMERINGOW ,DWOCH LOZYSK NA WALE (NOWE RIV AUTENTYCZNE ZE STARYCH ZAPASOW) ORAZ ZOSTALA WYMIENIONA BRAZOWA TULEJKA SWOZNIA TLOKOWEGO TYLE!!!
NIE BYLO SENSU ROBIC NIC WIECEJ PONIEWAZ LAMBRETTA MIALA NIEWIELKI PRZEBIEG ,
LUZU NA WALE ANI PROGU NA CYLINDZE NIE BYLO JEST TO WIEC CALKOWICIE NOMINALNY SILNIK NIE WYMAGAJACY ZDANYCH PRAC CO JEST ZECZA NIEBYWALE ZADKO SPOTYKANA.
SKUTER POSIADA STARA ORYGINALNA DWU LITEROWA TABLICE REJESTRACYNA NATOMIAST BRAK JEST DOWODU REJESTRACYJNEGO.
Cena
"Kup teraz"
10 500 zl
Za egzemplarz zrobiony.
Zanim nacisniesz "Kup teraz" skontaktuj sie ze mna
a najlepiej obejzyj skuter,sprawdz go , przejedz sie nim.
DRUGI WIDOCZNY NA ZDJECIACH EGZEMPLARZ JEST NA CHODZIE, PO POBIEZNYM PRZEGLADZIE ODPALILEM GO I KILKA RAZY SIE PRZEJECHALEM ,ZAPRASZAM NA JAZDE PROBNA.
W ZASADZIE SKUTER JEST KOMPLETNY Z TEGO CO ZAOWAZYLEM BRAKUJE TYLKO KILKU DROBIAZGOW KTORE W WIEKSZOSCI I TAK PRZY ODBUDOWIE ZAWSZE SIE WYMIENIA
BRAKUJE: STOJAK ,PLASTIKOWY ZNACZEK,ZAMKI,
I POKRYWKA PRZELACZNIKA SWIATEL.
NIESTETY BRAK TEZ DOWODU REJESTRACYJNEGO KTORY ZAGINAL ALE TO NIE JEST JUZ PROBLEM BO TAKI POJAZD MOZNA OBECNIE ZAREJESTROWAC.
JEST NATOMIAST ORYGINALNA Z EPOKI DWOLITEROWA TABLICZKA REJESTRACYJNA Z NUMEREM TAKIM SAMYM JAK NA PRZEDNIM BLOTNIKU.OCZYWISCIE SKUTER WYMAGA ODNOWIENIA-REMONTU I JAKO TAKI GO SPRZEDAJE . PRZEDE WSZYSTKIM TRZEBA GO POZADNIE WYMALOWAC BO FARBA ZLAZI CALYMI PLATAMI ,SILNIK TEZ ZAPEWNE WYMAGA SOLIDNEGO PRZEGLADU WYMIANY OLEJOW PORZADNEGO ZROBIENIA INSTALACJI ITP. Cena
5500 zl
Za egzemplaz do remontu.
Skuter chce sprzedac a nie sprzedawac wiec jestem otwarty na propozycje.
Odbior osobisty ale jesli ktos pokryje koszty wysylki to moge skuter wyslac.
W RAZIE PYTAN SMIALO PISZ:
[zasłonięte]@w.pl
LUB DZWON POD NR.
dom:12 [zasłonięte] 38kom: 508 [zasłonięte] 779