Witam na mojej aukcji, której oferta dotyczy w pełni odrestaurowanego (jak na powyższym zdjęciu) najbardziej kultowego skutera Lambretta 150 Ld'57, pochodzącego z mojej kolekcji zabytków.
Licytujesz pojazd (3 pierwsze fotki) w kolorze biało-błękitnym (gołąbkowym), dokładnie takim w jakim przyszła partia jednakowych egzemplarzy do Polski w roku 1958 do centali Motozbytu.
Stan pojazdu:
wizualnie: KONKURSOWY - do postawienia w salonie,
technicznie: WZOROWY - gotowy do jazdy.
Skuter aktualnie w trakcie renowacji. Postęp prac: pojazd rozebrany, po weryfikacji, w trakcie blacharki przed lakierowaniem. Planowany zakończenie i wstępny odbiór pojazdu na 4 kwartał 2012 (do uzgodnienia).
Prace wykonane będą zgodnie z poniższym opisem i doprowadzone do widocznego efekteku finalnego na zdjęciach. Zaznaczam, iż wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, moich prac i reprezentujące mój poziom umiejętności.
Krótko parę słów o mnie. Mam na imię Grzegorz, pochodzę ze Śląska i jestem kolekcjonerem zabytkowych skuterów z okresu lat 50-70 tych. Mam ich około 40 sztuk, a wraz z moim kolegą, który douzupełnia zbiory, liczba ta sięga prawie 80 egzemplarzy.
Od 19 lat związany jestem czynnie z marką Lambretta i z rekonstrukcją tych pojazdów. Dzięki temu uzyskałem prawo do reprezentowania firmy CasaLambretta na Polskę i używania tego znaku.
To mnie zobligowało do wykonywania rekonstrukcji na najwyższym światowym poziomie, dzięki czemu skutery z mojej "stajni" zdobywały i zdobywają nie tylko uznanie i podziw, ale również nagrody i pierwsze lokaty w konkursach elegancji w swoich klasach na polskich, ale i także europejskich, zlotach i konkursach.
Posiadam wiedzę i dokumentację techniczną niedostępną obecnie już na rynku, a wszystko po to, by te pojazdy wyróżniały się wsród pozostałych doskonałością w każdych szczegółach.
Moje pojazdy aktualnie wypełniają garaże zaprzyjaźnionych mi osób, zarówno tych mniej, jak też tych bardzo znanych, jak chociażby prezentowany tutaj na przykładzie zdjęć jeden z moich skuterów w trakcie rekonstrukcji, stanowi już obecnie ozdobę domu u Pana Zbigniewa Niemczyckiego (można zasięgać opinii).
Każdy mój pojazd jest odbudowywany ściśle wg orygnalnej specyfikacji. Nie wykonuję odstępstw od oryginału i nie poprawiam fabryki, nawet na czyjeś życzenie. Nie ma sensu rozpisywanie się tutaj o szczegółach technicznych renowacji, ale zapewniam iż użyte środki i materiały są najwyższej jakości. Z resztą zdjęcia mówią same za siebie. Posiadam bogaty zapas gromadzonych przez lata części ze "starych zapasów" (w większości z byłej centrali Motozbytu z podpoznańskiego Antoninka), każda część i podzespół jest poddana weryfikacji i cały pojazd składa się z pełnowartościowych, niezużytych i niewypracowanych elementów. Nie ma tu mowy o ratowaniu elementów uszkodzonych, czy stosowania pseudoregeneracji części, jak to ma miejsce w większości warsztatów czy też zbieraczy. Elementy aluminowe silnika i nie tylko, są odnowione specjalną technologią, której nie zdradzę, dzięki temu mają blask jakby wczoraj były dopiero wykonane.
Wszystkie elementy gumowe, dekoracyjne i ozdobne są wymienione na nowe z CasaLambretta. Każda śrubka, podkładka, każdy kabelek jest takiego kształtu i wymiaru i tak poprowadzony, jak w fabryce INNOCENTI 1957 roku. Podobnie się rzecz ma jeśli chodzi o lakierowanie i zabezpieczenie antykorozyjne. Każdy element pojazdu jest na gotowo obustronnie polakierowany na gładko z połyskiem (a cały skuter liczy po rozebraniu aż 36 elementów do lakierowania !!! )
Skuter (zdj nr 1) wyposażony jest luzem w koło zapasowe i torbę z narzędziami. Nie posiada bagażnika.
Nie oferuję tu usługi renowacji. Sprzedaję tylko perfekcyjnie odbudowany pojazd, którego jestem jego właścicielem i sprzedaż odbędzie się na umowę kupna-sprzedaży.
Pojazd zarejestrowany na białej tablicy, nie wymaga ciągłości OC (historyczny)
Może ktoś zada pytanie: Dlaczego teraz sprzedaję i w taki sposób? Uważam, że takie akcje jakimi są finały WOŚP ale i cała działalność WOŚP-u dla ludzi, a zwłaszcza dzieci są i powinny być wspierane przez nas. Niestety nie stać ma na tak chojne dary na ich rzecz, ale mogę się też z nimi podzielić. Tak jak każdy też jestem w potrzebie. Sam również potrzebuję funduszy dla ratowania kolejnych egzemplarzy kolekcji, jak również dla zapewnienia im "dachu na głową". Od kilku lat staram się i zabiegam o publiczny lokal na stworzenie muzeum lecz z mizernym skutkiem. Zatem aby całość kolekcji nie zmarniała trzeba jej część oddać w dobre ręce i dlatego pewne egzemplarze idą na sprzedaż.
Ale powód jest jeszcze jeden. Otóż zetknąłem się poprzez właśnie taką Lambrettę z rodziną Agnieszczak z Warszawy. Za pośrednictwem Kasi Agnieszczak 6 lat temu zakupiłem od jej wuja i stałem sie posiadaczem jednej z najładniej zachowanych w pełni oryginalnej Lambretty 150 Ld w Polsce i stanowi ozdobę mojej kolekcji do dziś. Los tak zdecydował, że teraz Kasia prosi o pomoc dla swej córki MARTY, a ja dzięki temu skuterowi chciałbym jakoś im pomóc. Przeczytajcie proszę APEL !!!
WARUNKI ZAPŁATY:
Skuter na gotowo wyceniam na kwotę 32000 PLN. Końcówkę tej kwoty, czyli w tej chwili 2000 PLN, jak również wszelkie wynikłe przyrosty w przypadku wystąpienia licytacji, chciałbym a raczej zobowiązuję kupującego do przekazania w całości na publiczne konto MARTY Agnieszczak zaraz po wygraniu licytacji i do udokumentowania tej wpłaty.
Zatem w uproszczeniu: 30000 PLN dla mnie oraz 2000 PLN i ewentualnie inne sumy na powyższy cel charytatywny.
Pozostałe warunki odbioru i wpłaty za skuter do uzgodnienia indywidulanie z potencjalnym nabywcą.
Wartość skutera jest oszacowana na podstawie znajomości rynku europejskiego, a dzięki marce CasaLambretta stanowi świetną lokatę kapitału na przyszłość, oczywiście przy zachowaniu pojazdu w takim nienagannym stanie.
Na innej aukcji znajdziesz też pojazd z częściową wpłatą na cele WOŚP, zaś na typowych aukcjach Allegro-WOŚP - kilka gadżetów związanych z Lambrettą, przeznaczonych na cele charytatywne.
KONTAKT:
tel. 503-[zasłonięte]-443
[zasłonięte]@poczta.onet.pl
GG:[zasłonięte]12791
lokalizacja: ŚLĄSK - MYSŁOWICE
GALERIA:
Każdy silnik przed zamontowaniem, przechodzi próbę i regulacje na stanowisku roboczym.