Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Laguna III, 2.0dci, prywatnie, krajowy, 23% VAT

05-07-2014, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31 900 zł     
Użytkownik ywek
numer aukcji: 4354173627
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 647   
Koniec: 05-07-2014 13:31:32

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 184000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie zdjęcia: https://www.dropbox.com/sh/bkt0io3v0en740l/AADirTCKpf2X-I_W45g6GMGza
 
Zdrowy i uczciwy samochód od bezpośredniego właściciela (czyli ode mnie:). Najważniejsze informacje i historia samochodu:
* kupiony w polskim salonie
* kupiłem i sprzedaję na fakturę VAT 23% - nadaje się do leasingu oraz zwolniony z pcc
* auto kupiłem na jesieni 2010 przy salonie Volvo na warszawskim Mokotowie. Miało wtedy ok 120 tys. przebiegu
* samochód sprawdziłem przed zakupem w Renault i byłem pozytywnie zaskoczony. Z poważniejszych napraw jaki mi podano w autoryzowanym salonie: zaraz po zakupie wymiana zbiornika paliwa (pewnie coś ciekło) oraz przednia szyba (bez napraw blacharskich, więc sądzę, że kamień) i lusterko (uszkodzone przy parkowaniu). Wszystko wymienione na oryginalne części, więc mogłem śmiało kupować!
 
Od roku 2010 auto należy do mnie, już prawie 4 lata. Nakręciłem w tym czasie 65 tys. kilometrów, więc nie za wiele…
* auto serwisowałem częściowo w Renault w Warszawie na Puławskiej lub w warsztacie Rosołowscy na Biżuńskiej (polecam Panów, znają się na rzeczy i ceny 50-70% mniejsze niż w Renault). Zazwyczaj auto poddawałem testowi w Renault a naprawiałem u Rosołowskich.
* z tego co przez ten czas było robione to najważniejsze (podając od najnowszych):
- wymiana oleju przy 184 tys. km
- wymiana poduszki górnej silnika przy 174 tys. km
- tarcze i klocki przód przy 174 tys. km
- uszczelnienie i wymiana dekla rozrządu przy 174 tys. km
- wymiana mechanizmu wlewu paliwa przy 174 tys. km
- napinacz, rolka i akcesoria rozrządu (spokój na kolejne 160 tys.km) przy 171 tys. km
- czyszczenie klimatyzacji, wszystkie filtry przy 166 tys. km
- klocki hamulcowe tył przy 135 tys. km
* gdybym nie sprzedawał to z pewnością do zmiany nadają się dywaniki (120zł), które nadgryzł ząb czasu:)
 
Nadmienie, że użytkując auto dbam o dobre praktyki związane z turbodislem: daję mu się rozgrzać po starcie i wystygnąć przed wyłączeniem, dbam o wypalanie się dpf, systematycznie użytkując poza miastem.
 
Z rzeczy umilających jazdę wymienię:
* automatyczna skrzynia biegów. To mój pierwszy automat i z pewnością kolejne auto będzie również takie same.
* zestaw głośnomówiący do telefonu (bluetooth) zintegrowany z radiem
* przyciski przy kierownicy - sterujesz cd i radiem
* przyzwoita jakość dźwięku z fabrycznego odtwarzacza
* dwustrefowa klimatyzacja - mam z żoną różne zdanie co do optymalnej temperatury w samochodzie
* dynamiczny ale oszczędny w zużyciu. Jeżdżę ok 70% miasto / 30% teren i spalanie średnie wynosi 8,3 l. 150KM daje możliwość przyjemnego kopa przy wyprzedzaniu
* nieźle zadbane. Wiadomo, że 7 lat to nie prosto z salonu, ale jak oglądam samochody kolegów w tym roczniku to nie ma porównania
Reszta w liście powyżej.
 
Auto stoi na letnich oponach Firestone, spokojnie wystarczą na kilka sezonów (zdjęcie).
Dla zainteresowanych, przy negocjacjach, mogę dołożyć/sprzedać zimowe opony Nokian (również na zdjęciu).
W komplecie oddaję również gumowe dywaniki na zimę.
 
Auto do obejrzenia na warszawskim Ursynowie, praktycznie codziennie o dowolnej godzinie. Informacje również pod telefonem 784 [zasłonięte] 353.

Zgadzam się na sprawdzenie (na koszt kupującego) samochodu w warsztacie przed zakupem.