Witam
Samochód oferuję jako osoba prywatna. Przejeździłem nią ok 30 000 km, zaczynając od sierpnia 2012 roku. Dbam o swoje samochody i staram się żeby były sprawne technicznie i atrakcyjne wizualnie. W minionych latach włożyłem w Lagunę sporo serca i jeszcze więcej pieniędzy (lista obejmująca większość wykonanych napraw znajduje się na końcu oferty), w sierpniu 2014 laguna przeszła kompleksowy remont silnika i w tym momencie pozostaje już tylko jeździć - oczywiście dopuszczam sprawdzenie samochodu w dowolnym serwisie, jestem przekonany że nie zostanie wskazane nic co by wymagało wkładu finansowego / wykonania prac. Jak sądzę większość osób patrząc na ofertę może sobie zadawać pytanie 'dlaczego sprzedaję tak zrobiony i wyremontowany samochód'? Ostatnio dwóch mechaników stwierdziło, że zmiana samochodu w tym momencie to zła decyzja i być może to prawda. Fakty są takie: w lipcu na trasie w wyniku awarii kompresora klimatyzacji zdarzyła się awaria - elektromagnes kompresora się rozpadł, uszkadzając pasek klinowy. Ten się zablokował i zatrzymał rozrząd, pękła głowica silnika. Naprawa wymagała czasu, potrzebowałem samochodu, miałem dostępne środki i i tak planowałem wkrótce zakup nowszego samochodu - pod koniec lipca kupiłem lagunę III, a po odebraniu laguny II z serwisu przygotowuję niniejszą ofertę.
1) INFORMACJE OGÓLNE: - wersja nadwozia: kombi, - kolor: ciężko zdefiniować - coś między srebrnym, błękitnym, a fioletowym - wersja wyposażenia: Initiale Paris (najbogatsza) - rok produkcji 2002, pierwsza rejestracja 30 08 2012 - pojemność silnika 1783 cm3, moc 85kW, 114km - przebieg: 220 000 km (świeżo wykonany kompleksowy remont silnika + naprawy zgodnie z listą poniżej, wszystkie udokumentowane) - skrzynia biegów: automatyczna 4-biegowa - paliwo: benzyna + gaz (instalacja sekwencyjna zamontowana w roku 2010), wlew gazu przy wlewie benzyny, instalacja w kole zapasowym - przegląd do sierpnia 2015 - OC - aktualne, oczekuje się jednak wypowiedzenia umowy przez nabywcę
2) WYPOSAŻENIE
Dodatkowe, nie wynikające z wersji: - 2 komplety kół: - zimowe 16" na felgach stalowych z czujnikami ciśnienia + kołpaki - letnie 16" na felgach aluminiowych z czujnikami ciśnienia - z przodu bardzo dobre continental contisportcontact z dość świeżego rocznika z głębokim bieżnikiem
- światła led philips do jazdy dziennej - wnętrze podświetlone zimnymi ledami - 2 komplety dywaników - tekstylne szyte na zamówienie i gumowe na zimę - koło dojazdowe 16" w pokrowcu - hak holowniczy Wyposażenie fabryczne: KOMFORT - klimatyzacja automatyczna z niezależną kontrolą po lewej i po prawej stronie, z czujnikiem nasłonecznienia i toksyczności + szyba przednia odblaskowa + żaluzje przeciwsłoneczne na bocznych szybach; nowy kompresor + pełny serwis klimatyzacji zrobione w sierpniu 2014 - 2 karty Renault ze zdalnym sterowaniem falami radiowymi, jedna karta hands free - 'wolne ręce' - samochód otwiera się automatycznie po włożeniu ręki pod klamkę, kiedy kierowca z kartą jest blisko pojazdu, samochód zamyka się automatycznie kiedy kierowca z kartą się od niego oddala. Karta hands free jest nowa i jest to oryginalna karta renault -komputer pokładowy -fotel kierowcy z regulacją wysokości, podgrzewany - elektrycznie sterowane siedzenia przednie z pamięcią ustawień (po stronie kierowcy) -felgi ze stopów lekkich Argos 16″ -tapicerka skórzana -radio 4×40 Mono CD + zmieniacz CD na 6 płyt (zmieniarka Alpina, w bagażniku) - lusterka boczne elektrycznie składane z pamięcią ustawień + podgrzewane -czujnik deszczu -regulator, ogranicznik prędkości (tempomat) -system wspomagania przy parkowaniu (czujniki cofania) -system nawigacji Carminat - mapy aktualizowane ok. roku 2012 - lampy ksenonowe - klimatyzowany schowek -wspomaganie układu kierowniczego -szyby przednie i tylne opuszczane elektrycznie z włącznikiem impulsowym ze strony kierowcy -kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-ISOFIX do montowania fotelików dla dzieci na tylnych bocznych siedzeniach - 3 zagłówki tylne z regulacją wysokości -szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrującej - nowa szyba przednia z czujnikami i filtrem UV montowana w 2012 roku (stara była rozwarstwiona) -fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego -fotel pasażera z regulacją wysokości, podgrzewany -skórzana gałka dźwigni zmiany biegów -skórzana kierownica -centralny podłokietnik ze schowkiem -lakier metaliczny
BEZPIECZEŃSTWO -samoprzystosowujące się czołowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera -boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową -kurtynowe poduszki powietrzne chroniące głowę, na przednich i tylnich miejscach -ABS + EBV -układ wspomagania nagłego hamowania -3 tylne pasy bezpieczeństwa 3-punktowe -przednie pasy bezpieczeństwa z ogranicznikami napięcia -układ blokady zapłonu (immobiliser) uruchamiany przez transponder -reflektory przeciwmgielne -ESP + system kontroli podsterowności -system kontroli ciśnienia w oponach -szyby tylne i od strony pasażera z wyłącznikiem impulsowym i systemem zapobiegającym przycięciu palców
3) SERWIS (jeśli nie napisano inaczej - naprawy udokumentowane) - 2014, sierpień: wymiana lewej końcówki układu kierowniczego kompleksowy remont silnika wymieniony pasek micro wymieniony rozrząd wraz z pompą wymieniony fitr oleju + olej wymieniony kompresor klimatyzacji (zamontowany regenerowany z gwarancją) + wykonany jej serwis zakodowana nowa, oryginalna karta HandsFree - 2014, maj wymiana przepustnicy (zamontowana regenerowana z gwarancją) - 2014, nieudokumentowane wyczyszczony mechanicznie sterownik komputera
- 2013, sierpień wymiana sworznia prawego - 2013 (dokumentacja zaginęła) zamontowane nowe, twardsze sprężyny amortyzatorów z tyłu - na standardowych tył "siadał" pod ciężarem zbiornika z gazem - 2012, sierpień (195 000 km) serwis z naprawą skrzyni biegów wymiana tarcz i klocków wymiana zacisku hamulcowego (wstawiony regenerowany) wymienione tuleje belki tylnej wymienione drążki kierownicze wymieniony lewy łącznik stabilizatora + wymienione drobiazgi we wnętrzu i na zewnątrz w celu poprawy wyglądu (m. in. przednie prawe nadkole było lekko pęknięte, nie dało się spawać, więc wymienione na nowe, wymieniona obudowa prawego lusterka, niektóre przełączniki w środku, porysowane elementy wnętrza wymieniono na nowe
Generalnie samochód bardzo zadbany i niezwykle wygodny, traktowany "z sercem" i solidnie doinwestowany, serwisowany na bieżąco. Wymienione jest prawdopodobnie wszystko, co mogło się zepsuć lub się zużyć, nabywcy pozostaje więc tylko cieszyć się tanią jazdą na gazie. Sentyment do samochodu potwierdza fakt, że mając przypływ gotówki na jej miejsce kupiłem lagunę III z automatyczną skrzynią biegów.
Samochód można obejrzeć w Opolu po wcześniejszym umówieniu terminu, tel. 515 [zasłonięte] 890.
Możliwa jest nieznaczna negocjacja ceny.
Nie interesuje mnie zamiana, ani oferty komisów i handlarzy (chyba że oferent planuje zapłacić bezwarunkowo proponowaną przeze mnie cenę).