Aromatyczne kompozycje , zniewalające pachnidła – działają na zmysły jak
tajemniczy afrodyzjak.
Kuszą niepowtarzalną nutą zapachową i
drogocenną koncepcją flakonu.
Dzięki nim kobiety czują się zmysłowe i piękne, panom zaś dodają charyzmy i pewności siebie.
Serdecznie witamy na stronach nowej perfumerii ! W przestawionej na Allegro ofercie znajdą Państwo poszukiwany przez siebie zapach, ulubiony kosmetyk
- w 100% oryginalny i w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
Na naszych aukcjach proponujemy luksusowe kosmetyki do makijażu oraz markowe kosmetyki pielęgnacyjne,
które trudno nabyć w perfumeriach stacjonarnych i które nie wszędzie są dostępne.
W naszej ofercie znajdują się zawsze najbardziej
atrakcyjne cenowo propozycje.
Przedmiotem aukcji jest
LACOSTE CHALLENGE - to nowy inspirujący zapach dla mężczyzn od firmy Lacoste; pobudza pozytywną energię i oddaje młodzieńczy dynamizm współczesnych, pewnych siebie mężczyzn, żyjących w mieście. Ten nowy, energetyzujący zapach, odzwierciedlający determinację i naturalną werwę założyciela marki i legendy tenisa – René Lacoste’a.
Ta wyjątkowa kompozycja zapachowa subtelnie łącząca w sobie tradycyjne i nowoczesne składniki stanowi wyrafinowaną metaforę wyjątkowego stylu gry, z którego znany był René Lacoste. Opanowany, skupiony i zawsze trzeźwo myślący Lacoste w swojej grze odznaczał się wyjątkową determinacją przy linii końcowej, zaprawioną energicznymi zrywami i zadziwiającą lekkością uderzenia.
Precyzyjny i zdecydowany Lacoste nigdy nie biegał niepotrzebnie za piłką, co zmyślnie podkreśla ducha sportowej elegancji, będącej istotą marki. To właśnie dzięki swojej wyjątkowej determinacji i konsekwencji na korcie, René Lacoste zyskał sobie sławny przydomek „Krokodyla”, który „nigdy nie odpuszcza”. Przydomek ten stanowił z kolei inspirację dla kultowego już logo, które stało się synonimem marki i jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli graficznych na świecie.
Solidna, szklana buteleczka imitująca trzon rakiety tenisowej pokryta jest miękkim w dotyku – niczym rączka rakiety – tworzywem w kolorze lśniącej czerni, ozdobionym symbolicznym logo firmy Lacoste w kształcie krokodyla. Sama mieszanka zapachowa ma natomiast atrakcyjną jasnożółtą barwę. Kolorystyka jest także bezpośrednim nawiązaniem do świata gry w tenisa, gdzie królują jasnożółte piłki i czarne trzony rakiet.
Wygląd zewnętrznego opakowania jest spójny z projektem flakonu. Prosty design oparty na dwóch kolorach został uatrakcyjniony dzięki zastosowaniu luksusowych materiałów, między innymi lśniącego żółtego zakończenia kontrastującego z efektem matowej, miękkiej w dotyku czerni, elegancko ozdobionej wypukłym białym logo w kształcie krokodyla, ze srebrnymi napisami tłoczonymi folią na gorąco.
Nuta zapachowa:
Nuta głowy – SERWIS
Zapach otwiera intensywny aromat świeżych i energetycznych nut pomarańczy i cytryny, wzmocnionych eksplozją aromatycznej lawendy – jednego z najbardziej tradycyjnych składników męskich perfum – która razem z pikantnym imbirem wspomaga cytrusowy wigor nut głowy, sprawiając, że wydobywa on samo wnętrze zapachu.
Nuta serca – WOLEJ
Nuta serca kryje w sobie cenny palisander – zazwyczaj stosowany w zapachach dla kobiet – nadający kompozycji nowoczesny wymiar i oddający subtelność dropshot’ów i lob’ów, którymi René Lacoste wykańczał swoich przeciwników.
Nuta bazy – LINIA KOŃCOWA
Podobnie jak legendarny gracz znany był ze swej wytrzymałości przy linii końcowej, nuty bazy są mocne, stabilne i trwałe. Zapach lasów tique ma już prawie historyczną wartość i podkreśla wyrafinowaną tradycję marki. Czerń hebanu nawiązuje zaś do udanego nowoczesnego designu flakonu. Solidna drzewna baza stanowi mocny fundament zapachu.
ZAŁĄCZONE ZDJĘCIA SĄ ZDJĘCIAMI "REAL PHOTO"
OFEROWANE KOSMETYKI SĄ NOWE i ORYGINALNE, FABRYCZNIE ZAPAKOWANE
Flakony na zdjęciach ilustrują wygląd wody - są to w większosci testery i nie są przedmiotem aukcji