LACERTA Gra Onirim (edycja polska)
Jesteś śniącym, zagubionym w mistycznym labiryncie swoich sennych marzeń i musisz odnaleźć oniryczne drzwi zanim Twój sen dobiegnie końca, albo zostaniesz w nim uwięzony na zawsze!
Onirim jest grą dla jednego, bądź dwóch graczy, w której staramy się odnaleźć drzwi, aby uciec z labyryntu naszych koszmarów.
Gra zawiera także trzy rozszerzenia: "Wielka Księga Kroków Zagubionych i Odnalezionych", "Wieże" oraz "Mroczne przeczucia i radosne sny".
Karty Drzwi - to podstawowe elementy twojej wyprawy. Zdobycie wszystkich ośmiu kart Drzwi jest warunkiem zwycięstwa. W grze dostępne są po dwie karty Drzwi w każdym kolorze (czerwone, niebieskie, zielone i brązowe).
Karty Labiryntu - przedstawiają różne magiczne miejsca, które będziesz odwiedzać. To właśnie te karty będziesz trzymać w ręce. W trakcie gry będziesz je zagrywać lub odrzucać. W podstawowym wariancie gry wykorzystujesz tylko jeden rodzaj kart Labiryntu: Komnaty. W grze dostępne są Komnaty w czterech kolorach (czerwone, niebieskie, zielone i brązowe) oznaczone symbolami: Księżyc, Słońce oraz Klucz.
Karty Snu - przedstawiają istoty nawiedzające korytarze labiryntu. Gdy pociągniesz taką kartę natychmiast przeprowadź związane z nią działanie, a następnie odrzuć ją. W podstawowym wariancie gry będziesz wykorzystywać tylko jeden rodzaj kart Snu: Koszmar.
Karty Relikwii - reprezentują bardzo potężne przedmioty, dostępne w grze od samego początku – na dobre lub na złe! Nie wykorzystuj tych kart w podstawowym wariancie gry. Dołączysz je do talii grając z rozszerzeniami. Dostępnych jest kilka mini rozszerzeń, które można ze sobą łączyć. Aż trzy spośród tych nich dołączyliśmy do pudełka! Gdy już dobrze opanujesz grę w wariancie podstawowym, możesz spróbować swoich sił grając w warianty rozszerzone: każde z osobna lub łącząc je w dowolnych kombinacjach.
LICZBA GRACZY 1-2
WIEK od 6 lat
CZAS GRY około 20 minut
WAGA 0.20 kg