|
WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wybrać:
1) przesyłkę "za pobraniem"
lub
2) wysłać skan przelewu
ostatecznie
3) wpłacić za pośrednictwem "PayU"
[zasłonięte]@hirudina.pl
tel. 32[zasłonięte]352-04
lub 513 [zasłonięte] 833
GG:[zasłonięte]40558
LABORATORIUM Z NAPĘDÓW MECHATRONICZNYCH
Jan Kosmol, Krzysztof Lis
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 224
Okładka: miękka
Format: B5
Nakład: 448 egz.
Opis :
Książka „Laboratorium z napędów mechatronicznych” jest uzupełnieniem podręcznika pt. „Napędy mechatroniczne”. Głównym celem tej publikacji było opracowanie pomocy dydaktycznej dla studentów, przede wszystkim kierunku mechatronika, ale także automatyka i robotyka oraz mechanika i budowa maszyn Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej, którzy wykonują ćwiczenia laboratoryjne.
W książce zamieszczono opisy piętnastu ćwiczeń laboratoryjnych z szeroko rozumianych napędów mechatronicznych. Jedenaście z nich dotyczy silników i układów napędowych, a cztery mechanizmów.
Wspólną cechą ćwiczeń opisanych w książce jest jednolitość strukturalna. Wszystkie ćwiczenia mają taką samą strukturę, mianowicie: wprowadzenie, cel ćwiczenia, schemat stanowiska badawczego, przebieg ćwiczenia oraz sprawozdanie z ćwiczenia. Taka struktura powinna ułatwić studentowi przygotowanie się do ćwiczeń oraz do ich samodzielnego wykonania. Książka umożliwi studentom bliższe, praktyczne zapoznanie się z najczęściej stosowanymi napędami, aby w przyszłości byli wystarczająco kompetentni do projektowania napędów w urządzeniach mechatronicznych.
Spis treści:
WPROWADZENIE.
1. CHARAKTERYSTYKA MECHANICZNA SILNIKA PRĄDU PRZEMIENNEGO, TRÓJFAZOWEGO. ASYNCHRONICZNEGO
2. CHARAKTERYSTYKI ROZRUCHU I HAMOWANIA SILNIKA PRĄDU PRZEMIENNEGO, TRÓJFAZOWEGO, ASYNCHRONICZNEGO
3. CHARAKTERYSTYKI STATYCZNE TYRYSTOROWEGO UKŁADU NAPĘDOWEGO TUN
4. IMPLEMENTACJA REGULATORA POZYCJI PID Z SILNIKIEM DC DO ŚRODOWISKA LabView.
5. CHARAKTERYSTYKI SILNIKA PRĄDU PRZEMIENNEGO DWUFAZOWEGO
6. CHARAKTERYSTYKI STEROWANIA SILNIKÓW SKOKOWYCH UNIPOLARNEGO, BIPOLARNEGO I Z M1KROSKOKIEM
7. CHARAKTERYSTYKI STEROWANIA SILNIKIEM PRĄDU STAŁEGO
Z KOMUTACJĄ ELEKTRONICZNĄ..
8. CHARAKTERYSTYKI SERWONAPĘDU PRĄDU STAŁEGO..
9. CHARAKTERYSTYKI SILNIKA PIEZOELEKTRYCZNEGO
10. CHARAKTERYSTYKI SILNIKA LINIOWEGO.
11. CHARAKTERYSTYKI SILNIKA HIRUDINA SOLENOIDALNEGO LINIOWEGO SMAC LCA25-025—..
12. MECHANIZM KOŁO ZĘBATE - LISTWA ZĘBATA..
13. MECHANIZM FALOWY - PRZEKŁADNIA HARMONIC DRIVE.
14. MECHANIZM KOLO PASKOWE ZĘBATE - PASEK ZĘBATY.
15. MECHANIZM MALTAŃSKI..
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!
|
Zobacz nasze pozostałe oferty:
Strona "o mnie"
Wszystkie aukcje
|
|