| | |
Kylie Minogue Couture Woda toaletowa 75ml spray - TESTER
cena rynkowa: 239,00 nasza cena: 85,00
kategoria: zapachy dla kobiet
>>> kliknij na zdjęcie aby uzyskać powiększenie <<<
All products are original, authentic name brands. We do not sell knockoffs or imitations. Wszystkie produkty są oryginalne, nie sprzedajemy podróbek i imitacji
Ceny na aukcjach są aktualne i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
Kupujesz od Firmy, na każdy zakup otrzymają Państwo paragon fiskalny, lub FV.
Wysyłka towaru w 24 godziny od zamówienia.
Produkty pakujemy w sztywne kartonowe opakowania, owijając je wcześniej folią ochronną, co chroni produkt w 100% w trakcie transportu
Różnice miedzy testerem a klasycznym opakowaniem polega na tym, że tester jest zazwyczaj pakowany w skromne tekturowe pudełko. Flakon jest taki sam, przy czym zazwyczaj posiada napis bądź naklejkę "tester", a w przypadku niektórych marek perfum flakon nie jest wyposażony w korek. Co więcej tester posiada wyższą koncentrację zapachu, przez co pachnie silniej. Jeśli kupują Państwo perfumy dla siebie, zakup testera opłaci się, jeśli perfumy są prezentem - lepiej jest kupić zapach w klasycznym opakowaniu. Testery, to pełnowartościowe produkty. Ich zadaniem jest zachęcenie klienta do kupna zapachu, który miał możliwość przetestować w perfumerii. Testery są pakowane w białe-szare pudełeczka, występują również bez pudełek. Pozbawione są najczęściej zatyczki nakładanej na główkę sprayu. Głównym atrybutem testerów jest niższa cena..
Kylie Minogue Couture - kwiatowo-owocowy aromat został stworzony przez słynną piosenkarkę na podstawie inspiracji światem mody.
Podobnie jak ubrania, Couture powinien być odzwierciedleniem naszego stylu i osobowości. Kylie o zapachu mówi: "...Chciałam stworzyć nowoczesny i wyszukany zapach, idealny dla każdej kobiety, która posiada wyczucie stylu. A sama nazwa Couture jest esencją i duchem mody."
Nuta głowy: wiśnia, kwiat cytryny, fiołek. Nuta serca: ylang-ylang, jaśmin, kwiat passiflory. Nuta podstawowa: piżmo, wanilia, drzewo cedrowe.
| | | |