Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kycia Powstanie i ustanie prawa do firmy i prawa

12-02-2015, 8:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4988891642
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 12-02-2015 08:05:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Kycia Powstanie i ustanie prawa do firmy i prawa
ISBN: 838[zasłonięte]0609
Wymiar: 145 x 205 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 245
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,31 kg
Indeks: 0165/39/0027
Rok wydania: 1999
Wydawca: Dom Wydawniczy Ostoja
Autor: Kycia Grzegorz
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana

Opis książki


„Każda spółka handlowa funkcjonuje pod określoną firmą stanowiącą jej nazwę oraz posługuje się znakiem towarowym, co odróżnią ją od innych podmiotów gospodarczych i sytuuje w określonej pozycji ekonomicznej na rynku. Zarówno firma jak i znak towarowy stanowią dobra niematerialne będące przedmiotami własności przemysłowej podlegającej specjalnej ochronie prawnej. Opracowanie przedstawia skomplikowaną problematykę zarówno powstania prawa do firmy i do znaku towarowego jak i dotyczące ich ustania oraz kwestie ochronne niezarejestrowanych znaków towarowych. Czytelnik znajdzie tu rozwiązanie wielu problemów budzących wątpliwości w praktyce gospodarczej takich jak na przykład: określenie mylącego charakteru firmy czy znaku towarowego, przesłanek utraty przez znak towarowy dostatecznych znamion odróżniających czy też określenie form używania znaku towarowego.
Opracowanie oparto na szerokim materialne źródłowym obejmującym orzecznictwo Komisji Odwoławczej przy Urzędzie Patentowym, orzecznictwo sądowe oraz bogatą literaturę przedmiotu i uwzględnia nie tylko aktualny stan prawny ale również projekty ustaw o spółkach handlowych i prawa własności przemysłowej oraz prawo Unii Europejskiej.”
Prof. Dr hab. Ireneusz Weiss.

Uwagi:


Brzegi stron lekko zakurzone. Książka pobiblioteczna - zawiera adnotacje i pieczątki. Oprawa delikatnie zabrudzona.
Zobacz także...