Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KX-NT400 telefon Panasonic ekran dotykowy LCD

12-05-2015, 12:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 500 zł     
Użytkownik centrum01
numer aukcji: 5327785735
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 12-05-2015 11:50:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
Informacje dodatkowe: Identyfikacja numeru przychodzącego, Podświetlenie klawiatury, Tryb głośnomówiący
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH !!!


PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY JEST TELEFON KX-NT400

 


 

  • Dotykowy ekran LCD (5,7 cala 65 tys. kolorów)

  • Możliwość integracji rozwiązań hotelowych

  • Zintegrowana obsługa kamer internetowych i wideodomofonów

  • Możliwość przeglądania witryn internetowych

  • 48 elektronicznie programowalnych etykiet szybkiego dostępu

  • Klawisz do prostej nawigacji, edycji i dostępu do zaawansowanych funkcji

  • Dwukolorowa lampka wiadomości / połączeń przychodzących

  • System głośnomówiący działający w trybie pełnego duplexu

  • Książka telefoniczna na 300 wpisów i nazw

  • Zapamiętywanie do 100 odebranych i nieodebranych połączeń

  • Menu w języku polskim

  • Panasonic KX-NT400 to nowoczesny telefon IP, wyróżniający się przede wszystkim dużym, podświetlanym dotykowym ekranem LCD o przekątnej 5,7 cala z paletą 65 tys. kolorów. Dzięki integracji zaawansowanych rozwiązań technologii IP i wsparcia systemu operacyjnego Windows CE, telefon otwiera nowe możliwości w dziedzinie wymiany danych i komunikacji z innymi użytkownikami.
    Prosta i intuicyjna obsługa, prowadzenie rozmów przy zachowaniu wysokiej jakości dźwięku, system głośnomówiący działający w trybie pełnego duplexu oraz możliwość podłączenia zewnętrznego systemu nagłownego to w dzisiejszych czasach podstawowe elementy sprawnej łączności.

  • Telefon Panasonic KX-NT400 to połączenie wszystkich nowoczesnych technologii wraz z podstawowymi rozwiązaniami telefonicznymi. KX-NT400 wybiega jeszcze bardziej na przód - to już nie tylko prowadzenie rozmów telefonicznych w sposób konwencjonalny ale również integracja zewnętrznych aplikacji, obsługa kamer internetowych, wideo domofonów, czy też prowadzenia rozmów tekstowych (Czat).

  • Wszelkie te aplikacje mają wspomóc i ułatwić codzienną pracę z telefonem. W wolnych chwilach, telefon można wykorzystać do przeglądania witryn internetowych - telefon obsługuje obecnie wykorzystywane standardy internetowe, takie jak: HTML, HTML 4.01 (wraz z obsługą tabeli, formularzy i ramek) oraz Java Script 5.5 (ECMA-262).

  • Dzięki integracji obecnie używanych standardów, istnieje możliwość połączenia systemu z korporacyjną witryną internetową lub systemem bazodanowym, w celu jeszcze lepszej wymiany informacji i integracji danych.

  • Dodatkową zaletą telefonu KX-NT400 jest możliwość jego integracji z dowolnymi rozwiązaniami: ekran dotykowy może zostać w pełni dostosowany do własnych potrzeb, np. dla hotelarstwa. Jest to idealne rozwiązanie które umożliwi wyświetlanie informacji zawartej w karcie menu, informacji o hotelu, ważnych numerach telefonu lub innych dowolnych informacji. Istnieje również pełna interakcja pomiędzy użytkownikiem a aparatem telefonicznym - jeżeli Klient zechce dokonać rezerwacji, może to uczynić bezpośrednio z aparatu telefonicznego wciskając odpowiedni przycisk na ekranie dotykowym.

  • Obszerna książka telefoniczna do 300 wpisów, zapamiętywanie do 100 odebranych i nieodebranych połączeń, dostęp do zaawansowanych funkcji central PBX, które pozwalają w łatwy i szybki sposób uruchomić najbardziej potrzebne funkcje takie jak zestawianie konferencji, parkowanie oraz transferowanie połączeń, czy też nagrywanie prowadzonych rozmów, na pewno zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających użytkowników

  • Dodatkowo dzięki graficznemu ekranowi LCD możemy w łatwy i szybki sposób podglądnąć przychodzące, wychodzące oraz nieodebrane połączenia.

  • Zintegrowana obsługa kamer internetowych udostępnia szereg zaawansowanych opcji takich jak cyfrowy zoom, nagrywanie i podgląd obrazu z kamer, zarządzanie nagraniami, zarządzanie kamerami, a nawet integracja z wideo domofonami.


    TELEFON JEST FABRYCZNIE NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY.


    WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.


    Dane kontaktowe:

    Centrum Teleinformatyki Sp. z o.o.

    ul. Gizów 6

    01-249 Warszawa

    tel/fax. /022/[zasłonięte]314-44

    e-mail: [zasłonięte]@cti.waw.pl

    GG[zasłonięte]30801

    nr konta:

    Bank Pekao S.A.,

    86 1240 [zasłonięte] 6[zasłonięte]2921100 [zasłonięte] 501432

    ZAPEWNIAMY:

    POMOC

    I

    OPIEKĘ SERWISOWĄ

    ( POSIADAMY CERTYFIKATY AUTORYZOWANYCH INSTALATORÓW)

 

  • profesjonalny montaż i pomoc w instalacji u Klienta ( dodatkowa opłata)

  • sprzedaż, instalację, uruchomienie i programowanie central telefonicznych

  • sprzedaż komputerów i sprzętu biurowego

  • obsługa systemów taryfikacji oraz nagrywania rozmów,

  • serwis i naprawa central telefonicznych Panasonic, Ericsson LG,

  • serwis i naprawa telefonów, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych

  • systemy dozoru wizyjnego, sprzedaż, montaż,uruchomienie, serwis

  • systemy taryfikacji i nagrywarki rozmów,

  • monitoring wizyjny,

  • telewizja przemysłowa,

  • wiele innych , w tym nietypowych rozwiązań telekomunikacyjnych



 

    SATYSFAKCJA GWARANTOWANA



 

    ZAPRASZAMY DO KONTAKTU



 

    22 [zasłonięte]314 44 lub 601[zasłonięte]108

    [zasłonięte]@cti.waw.pl

    www.centrum-teleinformatyki.pl

  •