-
Menu w języku polskim
-
Panasonic KX-NT400 to nowoczesny telefon IP, wyróżniający się przede wszystkim dużym, podświetlanym dotykowym ekranem LCD o przekątnej 5,7 cala z paletą 65 tys. kolorów. Dzięki integracji zaawansowanych rozwiązań technologii IP i wsparcia systemu operacyjnego Windows CE, telefon otwiera nowe możliwości w dziedzinie wymiany danych i komunikacji z innymi użytkownikami.
Prosta i intuicyjna obsługa, prowadzenie rozmów przy zachowaniu wysokiej jakości dźwięku, system głośnomówiący działający w trybie pełnego duplexu oraz możliwość podłączenia zewnętrznego systemu nagłownego to w dzisiejszych czasach podstawowe elementy sprawnej łączności.
-
Telefon Panasonic KX-NT400 to połączenie wszystkich nowoczesnych technologii wraz z podstawowymi rozwiązaniami telefonicznymi. KX-NT400 wybiega jeszcze bardziej na przód - to już nie tylko prowadzenie rozmów telefonicznych w sposób konwencjonalny ale również integracja zewnętrznych aplikacji, obsługa kamer internetowych, wideo domofonów, czy też prowadzenia rozmów tekstowych (Czat).
-
Wszelkie te aplikacje mają wspomóc i ułatwić codzienną pracę z telefonem. W wolnych chwilach, telefon można wykorzystać do przeglądania witryn internetowych - telefon obsługuje obecnie wykorzystywane standardy internetowe, takie jak: HTML, HTML 4.01 (wraz z obsługą tabeli, formularzy i ramek) oraz Java Script 5.5 (ECMA-262).
-
Dzięki integracji obecnie używanych standardów, istnieje możliwość połączenia systemu z korporacyjną witryną internetową lub systemem bazodanowym, w celu jeszcze lepszej wymiany informacji i integracji danych.
-
Dodatkową zaletą telefonu KX-NT400 jest możliwość jego integracji z dowolnymi rozwiązaniami: ekran dotykowy może zostać w pełni dostosowany do własnych potrzeb, np. dla hotelarstwa. Jest to idealne rozwiązanie które umożliwi wyświetlanie informacji zawartej w karcie menu, informacji o hotelu, ważnych numerach telefonu lub innych dowolnych informacji. Istnieje również pełna interakcja pomiędzy użytkownikiem a aparatem telefonicznym - jeżeli Klient zechce dokonać rezerwacji, może to uczynić bezpośrednio z aparatu telefonicznego wciskając odpowiedni przycisk na ekranie dotykowym.
-
Obszerna książka telefoniczna do 300 wpisów, zapamiętywanie do 100 odebranych i nieodebranych połączeń, dostęp do zaawansowanych funkcji central PBX, które pozwalają w łatwy i szybki sposób uruchomić najbardziej potrzebne funkcje takie jak zestawianie konferencji, parkowanie oraz transferowanie połączeń, czy też nagrywanie prowadzonych rozmów, na pewno zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających użytkowników
-
Dodatkowo dzięki graficznemu ekranowi LCD możemy w łatwy i szybki sposób podglądnąć przychodzące, wychodzące oraz nieodebrane połączenia.
-
Zintegrowana obsługa kamer internetowych udostępnia szereg zaawansowanych opcji takich jak cyfrowy zoom, nagrywanie i podgląd obrazu z kamer, zarządzanie nagraniami, zarządzanie kamerami, a nawet integracja z wideo domofonami.
TELEFON JEST FABRYCZNIE NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY.
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.
Dane kontaktowe:
Centrum Teleinformatyki Sp. z o.o.
ul. Gizów 6
01-249 Warszawa
tel/fax. /022/[zasłonięte]314-44
e-mail: [zasłonięte]@cti.waw.pl
GG[zasłonięte]30801
nr konta:
Bank Pekao S.A.,
86 1240 [zasłonięte] 6[zasłonięte]2921100 [zasłonięte] 501432
ZAPEWNIAMY:
POMOC
I
OPIEKĘ SERWISOWĄ
( POSIADAMY CERTYFIKATY AUTORYZOWANYCH INSTALATORÓW)
-
profesjonalny montaż i pomoc w instalacji u Klienta ( dodatkowa opłata)
-
sprzedaż, instalację, uruchomienie i programowanie central telefonicznych
-
sprzedaż komputerów i sprzętu biurowego
-
obsługa systemów taryfikacji oraz nagrywania rozmów,
-
serwis i naprawa central telefonicznych Panasonic, Ericsson LG,
-
serwis i naprawa telefonów, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych
-
systemy dozoru wizyjnego, sprzedaż, montaż,uruchomienie, serwis
-
systemy taryfikacji i nagrywarki rozmów,
-
monitoring wizyjny,
-
telewizja przemysłowa,
-
wiele innych , w tym nietypowych rozwiązań telekomunikacyjnych