warunki:
- jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
- jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
- jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
- jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
Kwestionariusze, Wywiady, Pomiary II - A.N.Openhaim [KSIĄŻKA]
autor: A.N.Openhaim
rok wydania: 2004
nośnik: KSIĄŻKA
okładka: broszurowa
ilość stron: 344
ISBN: 83-7298-621-5
wymiary: 145 x 205 mm
Opis
Nowe wydanie głośniej pracy Brama Oppenheima, podobnie jak pierwsze, jest praktycznym podręcznikiem metod sondażowych. Rozszerza ono tematykę poprzedniego o metody przeprowadzania zarówno wywiadów pogłębionych, jak i standaryzowanych. Tak jak uprzednio rozdziały poświęcone projektowaniu kwestionariuszy wsparte zostają omówieniem skalowania, oraz metod projekcyjnych. Autor krytycznie omawia takie kwestie jak niewłaściwe projektowanie kwestionariuszy, metody doboru prób, formułowanie pytań, stronniczość w przeprowadzaniu wywiadów, utratę danych oraz interpretacje skal postaw. Ilustruje on swe wywody licznymi pouczającymi przykładami badań rozmaitych obszarów - od sondaży marketingowych po polityczne uświadomienie dzieci. Ważne miejsce w pracy zajmują rozważania na temat rzetelności i trafności tekstów. Nieustannie podkreślane jest znaczenie badań pilotażowych. Książka jest niezbędną metodologiczną pomocą dla studentów i doktorantów w dziedzinie nauk społecznych. Zainteresować powinna jednak również wszystkich, którym wypada przeprowadzić i oceniać sondaże - nauczycieli, działaczy społecznych, lekarzy oraz badaczy opinii społecznej.
Na swych głośnych zajęciach seminaryjnych w London School of Economics, dr A.N. (Bram) Oppenheim przez dwadzieścia pięć lat wykładał zasady prowadzenia badań sondażowych kolejnym rocznikom studentów z wielu krajów. Podręcznik ten, podobnie jak jego pierwsze wydanie, opiera się na rozległym doświadczeniu Oppenheima jako nauczyciela i badacza psychologii społecznej. A.N. Oppenheim jest również współautorem (wraz z Hildą Himmelweit i Pamelą Vince) książki Television and the Child [Telewizja a dziecko], która szybko stał się klasyczną pozycją w socjologii. Znany też jest ze swych badań w dziedzinach medycyny społecznej (nad pielęgniarstwem, psychologią dzieci oraz nad alkoholizmem), socjalizacji politycznej w dziesięciu krajach, oraz nad konfliktem społecznym. Jest wybitnym specjalistą w badaniach nad postawami i wielokrotnym konsultantem WHO (Światowej Organizacji Zdrowia).
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
Dane kontaktowe
email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00
UWAGA!
Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|