Zamówienia proszę potwierdzać mailowo na adres:
[zasłonięte]@onet.pl
Realizacja zamówień odbywa się od 24 do 48 godzin* po zaksięgowaniu na naszym koncie w przypadku wyboru formy płatności przelewem lub do 24 godzin* w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem.
Nasze produkty są przed wysyłką sprawdzane,pakowane i odpowiednio zabezpieczane przed uszkodzeniem. Zakupione u nas towary wysyłamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS POLAND gwarantującej najszybszą dostawę.Proszę sprawdzać towar przy kurierze - reklamacje powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych bez spisanego protokołu nie będą rozpatrywane.
W chwili wysłania towaru powiadamiamy odbiorcę droga mailową o przewidywanym czasie doręczenia paczki oraz jej numerze.
Status przesyłki można sprawdzić na stronie GLS:
http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html
Towar można również odebrać osobiście, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, w siedzibie firmy.
Na życzenie klienta wystawiamy również faktury VAT.
*w przypadku chwilowego braku produktu w magazynie wysyłka może się opóźnić do 7 dni.
REKLAMACJE
Realizujemy gwarancję w systemie door-to-door. Jeśli sprzęt przestanie funkcjonować wysyłamy kuriera, który na nasz koszt odbiera go od klienta po czym dowozi do naszego serwisu i po naprawie dostarcza z powrotem do klienta.
Okres gwarancji: 2 lata
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 3-14 dni od momentu dotarcia do naszego serwisu.