Skład:100% poliester - Materiał soft shell - Stretch perfomance - Wodoodporność 10 000 mm słupa wody - Oddychalność 8 000 gr/m2/24 - Klejone szwy - Wodoodporne zamki - Zamek dwukierunkowy - Dolny obwód regulowany wewnętrznym ściągaczem z blokadami - Mankiety rękawów regulowane rzepem - Dwie główne kieszenie zewnętrzne zapinane za zamek wodoodporny - Zintegrowany kaptur - Kaptur regulowany
Technologie:
CMP stworzyła kolekcję WIND PROTECT, specjalnej mikro-porowatej membrany, która zapewnia całkowitą ochronę przed wiatrem przy zachowaniu doskonałej oddychalności. CMP stosuje również DRY Funkcja technologiczna w świecie ubrań na zewnątrz, co ułatwia natychmiastowe odparowanie potu, pozostawiając ciało idealnie suche.
|
|
O firmie:
CMP F.lli Campagnolo to włoska firma, jednen z liderów branży wśród producentów "mody sportowej" sprzedający swoje kolekcje do ponad 3 000 specjalistycznych sklepów sportowych na terenie całej Europy. F.lli Campagnolo jest marką projektującą odzież "trendy" dla użytkowników poszukujących, unikalnego wzornictwa z perfekcyjnie dobranych materiałów, łatwych i komfortowych w użyciu. Oferta firmy obejmuje odzież całoroczną, od mody sportowej poprzez klasycznie sportowe produkty: narciarskie, snowboardowe, outdoorowe i fitness, po kurtki miejskie o charakterystycznym włoskim stylu.
O produkcie:
Kurtka męska CMP 3Z56447 jest rewelacyjnym rozwiązaniem łączącym w sobie jakość oraz innowacyjne rozwiązania. Membrana Wind Protect stanowi maksymalną ochronę przed deszczem, oraz gwarantuje wysoki stopień oddychalności. Wodoodporność stanowi szczelną barierę na wilgoć, natomiast oddychalność sprawdza się jako powłoka termoaktywna. Wodoodporny zamek dokładnie zabezpieczy kurtkę tak, aby nie dostała się do wewnątrz woda. Zamek dwukierunkowy idealnie sprawdza się gdy wymagane jest drugie odpięcie. Wewnętrzny ściągacz z blokadami skutecznie blokuje wiatr, jak również gwarantuje komfort, dzięki możliwości jego ściągnięcia. Kurtka CMP 3Z56447 to model gwarantujący niezawodne działanie oraz precyzyjne wykonanie.
|