Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KURS- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM- ZAŚW.MEN

11-07-2014, 12:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 240 zł     
Użytkownik videocomputer
numer aukcji: 4324095483
Miejscowość Brzeg
Wyświetleń: 17   
Koniec: 11-07-2014 11:29:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT
tel. kom.
503 [zasłonięte] 100

email:
PŁATNOŚCI
Przelew bankowy
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581145 [zasłonięte] 677076


PayU

GWARANCJA 100%
100 % ZADOWOLENIA
LUB
100 % ZAWROTU KOSZTÓW

(do 14 dni od zakupu - później zwrot niemożliwy z powodu rejestracji w Kuratorium w systemie SIO)

WYSYŁKA
Nasze przesyłki dostarcza





Przesyłka materiałów zawsze 0 zł !!!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST KURS:

KURS ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM

UWAGA DLA FIRM!!!

NA ZAKUPIONE SZKOLENIA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT ZE STAWKĄ 23%!!!

ODLICZ VAT OD ZAKUPIONEGO SZKOLENIA!!!

PROGRAM SZKOLENIA:
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności zarządzania zespołem handlowym w kierunku uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników. Szkolenie zawiera zestaw sprawdzonych metod i technik menedżerskich wykorzystywanych przez doświadczonych szefów sprzedaży. Prezentowane metody i techniki to praktyczne rozwiązania, które z łatwością mogą zostać zaimplementowane w Państwa firmie.

Program szkolenia

I. PLANOWANIE STRATEGICZNE

  • Qvo vadis handlowcu?! - czyli korzyści z dobrze skonstruowanej strategii handlowej.
  • Cele krótko i długoterminowe - świadomość priorytetów i kryteriów ich realizacji.
  • Kto ponosi odpowiedzialność za ustalane cele handlowe?
  • Zasoby zewnętrzne i wewnętrzne w kontekście ustalonych celów, czyli analiza SWOT zespołu handlowego.
  • 3 filary sprzedaży:
  • Efektywne generowanie bieżącej sprzedaży,
  • Jak poszerzać krąg nowych klientów?
  • Impregnowanie obecnych klientów przed wpływem konkurencji, czyli jak budować lojalność klientów?
  • Tego się nie da, bo... - hamulce wewnętrzne handlowców.

II. WDRAŻANIE W CZYN

  • Najpierw rzecz najważniejsza!!! - Określenie docelowych grup klientów.
  • W tym jesteśmy mistrzami świata, czyli zdefiniowanie obszarów przewagi konkurencyjnej.
  • Marketing edukacyjny, czyli jak nauczać klienta i poszerzać perspektywy dostrzeganych przez niego możliwości.
  • Jak nadać tempo strategii? - Twoja wizja, nasza strategia, ich oddziaływanie na klientów.
  • 20% twoich decyzji wpływa na 80% twoich przychodów. Tylko które 20%?, czyli efektywne organizowanie czasu i zasobów.
  • Analiza aktywności sprzedażowej handlowców - co i kiedy analizować?

III. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU HANDLOWCÓW

  • Masz dwoje uszu i tylko jedne usta, więc tak z nich korzystaj - jak poznać indywidualny system wartości handlowca?
  • Jak generować zmianę w postawach handlowców?
  • Możesz wydawać polecenia, możesz też stawiać wyzwania i inspirować handlowców, czyli na jakim poziomie neurologicznego funkcjonowania ludzi można na nich oddziaływać?
  • Konsekwencja - najmocniejsze narzędzie wywierania wpływu na handlowców.
  • Komunikacja z zespołem i jej wpływ na efektywność w handlu.

IV. JA LIDER

  • Kim jesteś i po co to robisz? Tożsamość i misja lidera - jej wpływ na zaangażowanie pozostałych członków zespołu.
  • Handlowcy są różni, czyli jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju podwładnego?
  • Bądź tym kogo potrzebuje twój handlowiec - model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
  • Jak nagradzać handlowców?
  • Znasz 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników? - Wyniki badań Instytutu Gallupa.
  • Relacje ze swoim bezpośrednim przełożonym, czyli metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.
  • Co decyduje o sile motywacji handlowca? - odkrycie Victora Vrooma.
  • Jesteś tak dobry, jak dobry jest twój zespół, czyli samoświadomość lidera.

V. COACHING HANDLOWCÓW

  • Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający w pracy handlowców.
  • Lider obserwuje, wyciąga wnioski i komunikuje czego oczekuje w przyszłości, czyli rola i znaczenie informacji zwrotnej.
  • To koniec? - wypalenie zawodowe, jak wesprzeć człowieka i zaangażować w to zespół?
  • Postaw na orły! - czyli jak dopingować najlepszych i stawiać im wyzwania?
  • Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów.
  • Jestem fighterem? Model sukcesu - budowanie pewności siebie handlowca.
  • Nie muszę niczego udowadniać - skąd czerpać siłę i energię?


WYMAGANIA DLA KURSANTA:


  • ukończona szkoła podstawowa/gimnazjalna
  • ukończone 18 lat
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • odpowiedzialność
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

  • DODATKOWE UWAGI DO SZKOLENIA:
    ZALETY:
    Dokument w 24 H wraz z materiałami!!!
    Kurs korespondencyjny - online !!!
    Pełna legalność dokumentów i uprawnień !!!
    Dokument według wytycznych MEN.
    Wpis do rejestru firmy !!
    NA INNYCH AUKCJACH DOKUPISZ DO TEGO KURSU:
    - CERTYFIKAT ECDU
    - ZAŚWIADCZENIE PRZETŁUMACZONE NA DOWOLNY JĘZYK UNII EUROPEJSKIEJ
    - KURSY JĘZYKOWE: NIEMIECKI, ANGIELSKI, NIDERLANDZKI, HISZPAŃSKI I INNE DLA WYJEŻDŻAJĄCYCH DO
    PRACY ZA GRANICĘ
    PRZEBIEG TRANSAKCJI:

    1. LICYTUJESZ WYBRANE SZKOLENIE

    2. DECYDUJESZ SIĘ NA SPOSÓB ZAPŁATY: PAYU LUB PRZELEW TRADYCYJNY

    3. E-MEILEM WYSYŁAMY DALSZE INSTRUKCJE:

    - POTRZEBNE OŚWIADCZENIA

    - POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMOGÓW FORMALNYCH

    ZALETY KURSU:
    Uzyskane umiejętności:

    Dzięki udziałowi w szkoleniu zarządzanie zespołem handlowym uczestnik:

    • będzie potrafił stworzyć strategię zarządzania zespołem handlowym,
    • będzie umiał świadomie zarządzać zespołem handlowym,
    • zrozumie zasadność wyznaczania celów krótko i długoterminowych,
    • będzie umiał wspierać handlowca w rozwoju,
    • pozna sposoby wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,
    • będzie umiał efektywnie organizować swój czas,
    • będzie miał świadomość mechanizmów motywacyjnych, którymi może oddziaływać na podwładnych,
    • zrozumie od czego zależy siła motywacji,
    • zrozumie wagę i przydatność informacji zwrotnej w procesie motywowania ludzi,
    • będzie potrafił udzielać wspierającej i rzeczowej informacji zwrotnej handlowcowi.
    WYBRANE OPINIE KLIENTÓW:

    KURSANT, KTÓRY NA BAZIE NASZEGO KURSU OTRZYMAŁ DUŃSKĄ LICENCJĘ!!!
    "Witam, w zeszłym tygodniu otrzymałem duńska licencje na podstawie zaświadczenia które od was otrzymałem, na początku policja kręciła głowa ze musza sprawdzic itp...ale wszystko wyszło ok.
    Dziekuję bardzo

    Wysłane z iPhone'a"


    Wszystko przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Pracuję teraz w Niemcach i nie sądziłam, że opiekowanie się staruszką jest tak wymagającym zajęciem! Pomogłam za to córce bo zarabiam 4 tys euro miesięcznie a wikt mam tutaj zapewniony. Fajne są te kursy językowe no i super, że zaświadczenie miałam przetłumaczone na język niemiecki.

    Paulina Więckowska

    NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ! PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ!

    1.DOKUMENTY REJESTRACYJNE, REFERENCJE - nasze SĄ W ZAKŁADCE "O NAS"

    2. PRZED ZAKUPEM W KONKURENCJI SPRAWDŹ:

    - WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

    - WPIS DO REJESTRU INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH (PROWADZONY PRZEZ WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY)

    - WPIS DO KURATORIUM (TYLKO WTEDY MOŻESZ OTRZYMAĆ ZAŚWIADCZENIE NA DRUKU MEN!)

    3. NIE BEZ ZNACZENIA JEST CZAS DZIAŁALNOŚCI FIRMY SZKOLENIOWEJ NA RYNKU

    4. SPRAWDŹ KOMENTARZE!!!