Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Word 2010 esencja

24-03-2015, 12:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 5116898601
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Word 2010 to najnowsza wersja najpopularniejszego edytora tekstów. Ten doskonały program łączy w sobie intuicyjną obsługę z potężnymi możliwościami. Korzystając z Worda możesz szybko i wygodnie stworzyć dowolny dokument tekstowy. Najnowsza wersja wprowadza jeszcze więcej przydatnych narzędzi i jest jeszcze bardziej intuicyjna w obsłudze.

Korzystając z naszego kursu poznasz nie tylko nowości w wersji 2010, ale również wszystkie istotne narzędzia obecne w wersjach wcześniejszych. Kurs możesz więc również wykorzystać do nauki poprzednich wersji np. Word 2007. Całość zawiera47 rozdziałów w formie filmów wideo, które pozwolą Ci szybko opanować zarówno podstawowe jak i bardziej zaawansowanefunkcje programu. Dla początkujących użytkowników Worda przygotowaliśmy rozdziały omawiające m.in. wprowadzanie tekstu, podstawy formatowania czy tworzenie tabel. Bardziej zaawansowani użytkownicy z pewnością docenią rozdziały omawiające rejestrowanie makra, zaawansowane formatowanie czy przenoszenie danych z programu Excel. W kursie znajdziesz też wiele skrótów i podpowiedzi, które znacznie przyspieszą Twoją codzienną pracę w Wordzie.

Aby ułatwić Ci naukę na płycie zamieściliśmy dokumenty programu Word wykorzystane w kursie. Dzięki temu możesz na bieżąco powtarzać wszystkie czynności pokazane na ekranie.

Zobacz czego się nauczysz:
  • Dowiesz się jak wprowadzać tekst do dokumentu.
  • Opanujesz różne metody efektywnego zaznaczania i formatowania fragmentów tekstu.
  • Dowiesz się jak nadać swoim dokumentom atrakcyjny wygląd za pomocą stylów.
  • Nauczysz się wstawiać obrazki oraz rysować dowolne kształty.
  • Nauczysz się tworzyć listy punktowane i numerowane.
  • Opanujesz tworzenie i edycję nawet najbardziej złożonych tabel.
  • Dowiesz się jak zdefiniować marginesy i jak podzielić tekst na kolumny.
  • Dowiesz się jak wstawiać dodatkowe elementy np. nagłówki czy numerację stron.
  • Nauczysz się tworzyć spis treści, indeks oraz przypisy.
  • Opanujesz przenoszenie tabel i wykresów z programu Excel.
  • Poznasz opcje związane z wydrukiem dokumentów.
  • Dowiesz się jak sprawdzić poprawność pisowni w swoich dokumentach.
  • Dowiesz się jak ułatwić sobie pracę za pomocą tzw. makra.

Oczywiście to tylko niewielka część zagadnień poruszanych w naszym kursie. Całość zawiera 47 rozdziałów!

RozdziałyCzasPodstawy
1. Wstęp
00:55
2. Interfejs
03:45
3. Okno Plik
07:30
4. Zarządzanie dokumentami
07:34
5. Dostosowywanie interfejsu
05:49Podstawy edycji
6. Zaznaczanie tekstu
05:19
7. Przenoszenie i kopiowanie
06:03
8. Wyszukiwanie i zamiana
04:26Formatowanie
9. Podstawy formatowania
04:09
10. Zaawansowane formatowanie
06:20
11. Efekty tekstowe
04:22Formatowanie akapitów
12. Wyrównanie i odstępy
05:38
13. Tworzenie i edycja list
07:12
14. Wcięcia i tabulatory
07:37Style
15. Stosowanie stylu i motywu
05:06
16. Tworzenie własnego stylu
05:09Grafika
17. Wstawianie obrazków
04:15
18. Rysowanie kształtów
04:00
19. Zawijanie tekstu
05:01
20. Style i efekty grafiki
04:17
21. Smart Art
03:41Tabele
22. Wstawianie tabeli
07:58
23. Edycja struktury tabel
07:58
24. Formatowanie komórek
06:23
25. Zamiana tekstu na tabelę
05:13
26. Sortowanie danych
04:02Układ strony
27. Marginesy, rozmiar i orientacja papieru
04:42
28. Podział tekstu na kolumny
04:36
29. Podział na sekcje
06:11Dodatkowe elementy
30. Nagłówki, stopki i numeracja
06:45
31. Tworzenie własnego nagłówka
05:30
32. Wstawianie stron
06:34
33. Tworzenie pola tekstowego
04:02
34. Zapis szybkich części
05:00
35. Tworzenie spisu treści
06:21
36. Edycja tła strony
03:41
37. Odsyłacze
05:38
38. Tworzenie indeksu
05:20
39. Przypisy dolne i końcowe
05:16
40. Korespondencja seryjna
07:31Współpraca z programem Excel
41. Przenoszenie wykresu z Excela
07:00
42. Przenoszenie danych z Excela
10:10Różne zagadnienia
43. Rejestrowanie makra
06:01
44. Sprawdzanie pisowni
05:16
45. Ochrona dokumentu
04:48
46. Śledzenie zmian
05:26
47. Wydruk dokumentu
04:51