Czas trwania |
22 godziny |
Użyte programy |
Zbrush 4R6, Postprodukcja - Photoshop |
Pliki |
Filmy, Plik Zbrusha z postacią |
Autor |
Mateusz Baran - w branży gier pracuję od ponad 3 lata. Informatyk z wykształcenia, grafik z pasji i zawodu. Pracował przy grach (Deadfall Adventures, Get Even) jak i przy prezentacjach multimedialnych (Żołnierz Tytan i Czołg PL-01 Concept dla OBRUM). |
Kurs pokazuje jak krok po kroku można wykonać HighPoly model postaci w programie Zbrush. Skierowany jest on do osób, które dopiero zaczynają przygodę z Zbrushem jak i do osób średnio zaawansowanych. Szkolenie zostało podzielone na szcześć etapów: Podstawy programu, tworzenie ciała, tworzenie wyposażenia, detalizowanie wyposażenia, ostateczne poprawki oraz finalny render. Materiał zostal przygotowany przez Mateusza Barana, który od ponad 3 lat pracuje w branży gier.
SPIS WSZYSTKICH FILMÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W KURSIE
1. Podstawy
1.1 - Podstawy - Omowienie interfejsu |
6 min |
1.2 - Podstawy - Zasada dzialania pedzli |
13 min |
1.3 - Podstawy - Wlasciwosci pedzli |
6 min |
1.4 - Podstawy - Omowienie masek i subtooli |
20 min |
1.5 - Podstawy - Geometry |
37 min |
1.6 - Podstawy - Layers, Fiber, Surface |
12 min |
1.7 - Podstawy - Deformation, Polygroups, Masking |
25 min |
2. Twrorzenie ciała
2.1 - Tworzenie ciala - Ogolny zarasy postaci |
1h 06 min |
2.2 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie zarysu |
1h 06 min |
2.3 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie zarysu |
1h 01 min |
2.4 - Tworzenie ciala - Glowa - Zremesh |
7 min |
2.5 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie doloni |
57 min |
2.6 - Tworzenie ciala - Dopracowywanie glowy |
40 min |
2.7 - Tworzenie ciala - Paznokcie u stop |
11 min |
3. Tworzenie wyposażenia
3.1 - Wyposazenie - Insert curve brush |
13 min |
3.2 - Wyposazenie - Przedramienie, bandaze |
45 min |
3.3 - Wyposazenie - Biceps, Piszczel |
48 min |
3.4 - Wyposazenie - Pasek, Skorzane szmatki |
50 min |
3.5 - Wyposazenie - Uda |
52 min |
3.6 - Wyposazenie - Zbroja |
1h 33 min |
3.7 - Wyposazenie - Naramiennik |
44 min |
3.8 - Wyposazenie - Piszczel prawy |
25 min |
4. Detalizowanie wyposażenia
4.1 - Detalizowanie wyposazenia - Piszczel - lewy |
46 min |
4.2 - Detalizowanie wyposazenia - Uda, Biceps |
29 min |
4.3 - Detalizowanie wyposazenia - Prawy piszczel |
47 min |
4.4 - Detalizowanie wyposazenia - Skorzane szmatki |
24 min |
4.5 - Detalizowanie wyposazenia - Pasek |
1h 00 min |
4.6 - Detalizowanie wyposazenia - Zbroja |
35 min |
4.7 - Detalizowanie wyposazenia - Bandaze |
7 min |
4.8 - Detalizowanie wyposazenia - Pasek naramiennika |
1h 14 min |
4.9 - Detalizowanie wyposazenia - Naramienniki |
42 min |
4.10 - Detalizowanie wyposazenia - Przedramie |
21 min |
4.11 - Wyposazenie - Tarcza |
24 min |
4.12 - Wyposazenie - Topor |
24 min |
5. Finalne poprawki
5.1 - Poprawki - Cialo |
20 min |
5.2 - Poprawki - Glowa |
12 min |
6. Renderowanie
6.1 - Ustawienie postaci |
31 min |
6.2 - Renderowanie |
9 min |
6.3 - Postprodukcja - Photoshop |
5 min |
Przed dokonaniem zakupu przoszę zapoznać się z regulaminem dostępnym w zakładce "O nas".
- W przeciągu 24h od momentu zaksięgowania zapłaty, zostanie założone konto na stronie www cgwisdom pl na dane użytkownika allegro oraz wysłany email z loginem i hasłem do konta. Dokonywanie płatności inną metodą niż poprzez PayU, wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Aby pobrać dany kurs należy wejć na stronę www cgwisdom pl. Następnie przejść do "Panelu Klienta" i zalogować się przy użyciu otrzymanego loginu i hasła. Przejść do zakładki "Twoje zamówienia" i wejść w dane zamówienie klikając "numer zamówienia". Dostępne będą tam linki do wszystkich plików, które wchodzą w skład kursu.
- Kurs będzie można pobierać przez 7 dni od momentu utworzenia konta.
- Kurs dostępny jest tylko w formie elektronicznej.