Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KURS- REZYDENT BIUR PODRÓŻY- ZAŚW. MEN

11-07-2014, 12:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł     
Użytkownik videocomputer
numer aukcji: 4324287545
Miejscowość Brzeg
Wyświetleń: 21   
Koniec: 11-07-2014 12:30:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT
tel. kom.
503 [zasłonięte] 100

email:
PŁATNOŚCI
Przelew bankowy
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581145 [zasłonięte] 677076


PayU

GWARANCJA 100%
100 % ZADOWOLENIA
LUB
100 % ZAWROTU KOSZTÓW

(do 14 dni od zakupu - później zwrot niemożliwy z powodu rejestracji w Kuratorium w systemie SIO)

WYSYŁKA
Nasze przesyłki dostarcza





Przesyłka materiałów zawsze 0 zł !!!

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST KURS:

KURS REZYDENT BIUR PODRÓŻY

UWAGA DLA FIRM!!!

NA ZAKUPIONE SZKOLENIA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT ZE STAWKĄ 23%!!!

ODLICZ VAT OD ZAKUPIONEGO SZKOLENIA!!!

PROGRAM SZKOLENIA:
Cel szkolenia

Kurs rezydent biura podroży z językiem angielskim przygotuje do profesjonalnej pracy z turystami i udzielenia im podstawowych informacji o organizacji pobytu. Dodatkowo pokażemy na kursie jak zaproponować wycieczki lokalne, które również czasami prowadzi rezydent oraz nauczymy jak opiekować się nad turystami w sytuacjach, gdy jej potrzebują.
Szkolenie na rezydenta biura podróżny skierowane jest do osób posiadających legitymację pilota wycieczek, chcących poszerzyć swoje kwalifikacje, jak również do osób nie posiadających żadnego doświadczenia w tym kierunku wiążących swoją przyszłość z branżą turystyczną.

Program szkolenia

Rezydent podróży z językiem angielskim – informacje podstawowe

  1. Specyfika pracy
  2. Zatrudnienie - Jak szukać pracy? Współpraca z biurem podróży czy z hotelem?
  3. Zadania i zakres działania
  4. Psychospołeczne umiejętności pożądane w pracy rezydent
  5. Prawa i obowiązki rezydenta
  6. Jak powinien wyglądać i zachowywać się idealny rezydent:
  • Zachowanie
  • Wygląd zewnętrzny
  • Aparycja
  • Strój
  • Wygląd zewnętrzny

Profesjonalny rezydent – standardy obsługi klienta

1. Organizacja wyjazdu i odbiór turystów z lotniska
  • Odprawa (przyloty/odloty)
  • Niezbędne dokumenty (listy wylotowe, transfery
  • Transfer do hotelu (przydział do odpowiedniego autokaru, powitanie turystów i rozdanie kart informacyjnych)
  • Sytuacje awaryjne: opóźnienia lotów, braki na liście, zaginięcie/zniszczenie bagażu, overbooking
2. Opieka w hotelu:
  • Zakwaterowanie
  • Spotkania informacyjne i dyżury hotelowe (opieka nad tablicami informacyjnymi i książkami hotelowymi)
  • Wycieczki fakultatywne, atrakcje lokalne.
  • Sprawy bieżące: najczęściej zgłaszane przez turystów problemy, wynajem samochodów, raport.
  • Kontakt Rezydent – Turysta – co leży w kompetencjach organizatora wycieczki, a co w kompetencjach hotelu.

Organizacja pracy Rezydenta w miejscu pobytu

1. Relacje z biurem podróży/touroperatorem – z kim się kontaktować i w jakich sprawach.
2. Relacje z hotelami i rozliczenia:
  • Zasady zakwaterowania i kontaktu z hotelem
  • Wyżywienie/klient all-inclusive
  • Relacje z obsługą hotelową
  • Ochrona medyczna
3. Ubezpieczenia:
  • Rodzaje umów, zakres ubezpieczenia
  • Schemat postępowania i współpraca z ubezpieczycielem
  • Centrala alarmowa
  • Druki
4. Współpraca z lokalnymi usługodawcami – hotelarze, lekarze, przewoźnicy, itp.
5. Sytuacje trudne/awaryjne – case study:
  • Typowy schemat działania w trudnych sytuacjach
  • Najczęstsze skargi klientów i ich rozwiązywanie
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Przekwaterowania
  • Zaginięcie bagażu
  • Zniszczenie bagażu
  • Brak osób na liście
  • Opóźnienia na lotnisku
  • Zaginięcia turystów
  • Choroby/uszczerbki na zdrowiu.
6. Podstawowa charakterystyka pracy na poszczególnych destynacjach.
7. Warsztaty z j. angielskiego – rozmowy i scenki.


WYMAGANIA DLA KURSANTA:


  • ukończyła 18 lat;
  • ukończyła szkołę średnią;
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH

DODATKOWE UWAGI DO SZKOLENIA:
ZALETY:
Dokument w 24 H wraz z materiałami!!!
Kurs korespondencyjny - online !!!
Pełna legalność dokumentów i uprawnień !!!
Dokument według wytycznych MEN.
Wpis do rejestru firmy !!
NA INNYCH AUKCJACH DOKUPISZ DO TEGO KURSU:
- CERTYFIKAT ECDU
- ZAŚWIADCZENIE PRZETŁUMACZONE NA DOWOLNY JĘZYK UNII EUROPEJSKIEJ
- KURSY JĘZYKOWE: NIEMIECKI, ANGIELSKI, NIDERLANDZKI, HISZPAŃSKI I INNE DLA WYJEŻDŻAJĄCYCH DO
PRACY ZA GRANICĘ
PRZEBIEG TRANSAKCJI:

1. LICYTUJESZ WYBRANE SZKOLENIE

2. DECYDUJESZ SIĘ NA SPOSÓB ZAPŁATY: PAYU LUB PRZELEW TRADYCYJNY

3. E-MEILEM WYSYŁAMY DALSZE INSTRUKCJE:

- POTRZEBNE OŚWIADCZENIA

- POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WYMOGÓW FORMALNYCH

ZALETY KURSU:
CIEKAWA DOBRZE PŁATNA CHOĆ BARDZO TRUDNA PRACA
WYBRANE OPINIE KLIENTÓW:

KURSANT, KTÓRY NA BAZIE NASZEGO KURSU OTRZYMAŁ DUŃSKĄ LICENCJĘ!!!
"Witam, w zeszłym tygodniu otrzymałem duńska licencje na podstawie zaświadczenia które od was otrzymałem, na początku policja kręciła głowa ze musza sprawdzic itp...ale wszystko wyszło ok.
Dziekuję bardzo

Wysłane z iPhone'a"


Wszystko przebiegło w bardzo miłej atmosferze. Pracuję teraz w Niemcach i nie sądziłam, że opiekowanie się staruszką jest tak wymagającym zajęciem! Pomogłam za to córce bo zarabiam 4 tys euro miesięcznie a wikt mam tutaj zapewniony. Fajne są te kursy językowe no i super, że zaświadczenie miałam przetłumaczone na język niemiecki.

Paulina Więckowska

NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ! PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ!

1.DOKUMENTY REJESTRACYJNE, REFERENCJE - nasze SĄ W ZAKŁADCE "O NAS"

2. PRZED ZAKUPEM W KONKURENCJI SPRAWDŹ:

- WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

- WPIS DO REJESTRU INSTYTUCJI SZKOLENIOWYCH (PROWADZONY PRZEZ WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY)

- WPIS DO KURATORIUM (TYLKO WTEDY MOŻESZ OTRZYMAĆ ZAŚWIADCZENIE NA DRUKU MEN!)

3. NIE BEZ ZNACZENIA JEST CZAS DZIAŁALNOŚCI FIRMY SZKOLENIOWEJ NA RYNKU

4. SPRAWDŹ KOMENTARZE!!!