Szybko opanuj programowanie w języku JAVA.
- Chcesz poznać język, który od lat znajduje się w ścisłej czołówce pod względem popularności?
- Chcesz opanować język programowania, który jest niezależny od platformy a jego zastosowania są nieograniczone: od aplikacji mobilnych po złożone programy desktopowe?
- Szukasz kursu, który pozwoli ci poznać wszystkie istotne elementy języka JAVA?
- Szukasz kursu, który objaśni ci programowanie w JAVA z użyciem przejrzystych i łatwych do zrozumienia przykładów?
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs jest doskonałym wyborem dla początkujących osób, które chcą opanować programowanie w języku JAVA i rozpocząć pracę nad własnymi aplikacjami.
Czego się nauczę z tym kursem?
Zdobędziesz obszerną wiedzę na temat wszystkich istotnych aspektów tego języka. Opanujesz kluczowe koncepcje związane z programowaniem obiektowym. Będziesz w stanie rozpocząć tworzenie własnych programów i jednocześnie zdobędziesz bardzo solidne podstawy do dalszego rozwijania umiejętności.
Co znajduje się w kursie?
W kursie omawiamy wszystkie najistotniejsze elementy języka JAVA. Rozpoczniemy od wyjaśnienia podstawowych zagadnień: zainstalujemy oraz skonfigurujemy programy niezbędne do pracy. W kolejnych rozdziałach poznasz takie elementy jak zmienne, tablice, pętle oraz instrukcje sterujące wykonaniem programu. Spora ilość rozdziałów została poświęcona na omówienie obiektowych aspektów języka, które w JAVA są bardzo ważnym elementem. To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak używać klas, metod czy obiektów. Opanujesz także takie tematy jak interfejsy, klasy abstrakcyjne oraz pakiety
SPIS TREŚCI:
Wstęp 0m 48s
Omówienie niezbędnych komponentów 2m 13s
Edytor NetBeans 2m 37s
Tworzenie nowego projektu 4m 04s
Pierwszy program 6m 00s
Wstawianie komentarzy 3m 29s
Zmienne
Wprowadzenie do zmiennych 4m 40s
Reguły nazywania zmiennych 3m 55s
Typy danych 4m 31s
Operatory arytmetyczne 7m 07s
Operator przypisania 5m 36s
Inkrementacja i dekrementacja 5m 35s
Operator łączenia 5m 10s
Rzutowanie 7m 34s
Tablice
Deklaracja tablicy 5m 47s
Wprowadzanie wartości 5m 00s
Różne zagadnienia 4m 46s
Tablice wielowymiarowe 5m 11s
Instrukcje sterujące
Instrukcja IF 4m 53s
Instrukcja ELSE IF 5m 09s
Instrukcja SWITCH CASE 6m 56s
Operatory relacyjne 4m 59s
Operatory logiczne 7m 34s
Zmienne typu boolean 3m 41s
Pętle
Pętla FOR - wprowadzenie 6m 52s
Pętla FOR - rozszerzenie 8m 10s
Pętla FOR EACH 3m 49s
Pętla WHILE 7m 50s
Polecenia BREAK i CONTINUE 8m 10s
Klasy i obiekty
Wstępne zagadnienia 6m 53s
Tworzenie nowego obiektu 7m 29s
Metody 9m 36s
Metoda z parametrami 9m 37s
Słowo kluczowe THIS 9m 04s
Konstruktor 8m 10s
Przykład użycia konstruktorów 5m 56s
Klasy i obiekty - rozwinięcie
Metoda zwracająca wartości 8m 32s
Metody statyczne 7m 48s
Pola statyczne 6m 00s
Wywoływanie metod 3m 44s
Inicjalizacja 4m 07s
Dziedziczenie
Wstępne zagadnienia 6m 46s
Przeciążanie metod 4m 41s
Słowo kluczowe SUPER - metody 8m 33s
Słowo kluczowe SUPER - konstruktor 6m 52s
Przesłanianie pól 4m 09s
Modyfikatory dostępu 5m 29s
Rzutowanie obiektów 6m 26s
Klasa OBJECT 3m 52s
Metody klasy OBJECT 8m 08s
Abstrakcyjne klasy i metody
Klasa abstrakcyjna 6m 14s
Przykład metody abstrakcyjnej 8m 53s
Finalne klasy pola i metody 6m 53s
Interfejsy
Wprowadzenie do interfejsów 6m 15s
Implementacja interfejsu 7m 53s
Rozszerzanie interfejsu 5m 46s
Klasy wewnętrzne
Przykład klasy wewnętrznej 6m 15s
Klasy wewnętrzne - projekt 6m 05s
Pakiety
Definiowanie pakietu 5m 46s
Import klas 8m 22s
Modyfikator PUBLIC 5m 19s
Różne
Typy wyliczeniowe 4m 39s
Obsługa wyjątków 7m 35s
Dokumentacja klasy 9m 54s